MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
  • #5.444
Net NIET onder de 72kg vanmorgen :scold:

Dan moet het vandaag maar gebeuren!!

Cardio 19-07-2018
37km fietsen woon/werk ...en deze keer echt knallen! Weg met dat vetlaagje!! :scold:

IMG_0026.PNG

Vetlaagje... :duh::finger:

Is huid Rook...huid!

Dat blijf ik mezelf ook maar vertellen... :D

Net NIET onder de 72kg vanmorgen :scold:

Dan moet het vandaag maar gebeuren!!

Cardio 19-07-2018
37km fietsen woon/werk ...en deze keer echt knallen! Weg met dat vetlaagje!! :scold:

IMG_0026.PNG
Wel waardeloos dat Hollanders zo een fietsvolk zijn. Ik krijg mijn hartslag ook nauwelijks hoog met fietsen..

Voor de zogenaamde 'verbrandingszone' zou die namelijk wel wat omhoog moeten..

• #5.447
Vetlaagje... :duh::finger:

Is huid Rook...huid!

Dat blijf ik mezelf ook maar vertellen... :D
IS ook huid natuurlijk... ...met wat oud vet er nog in! Dat moet er uit verdomme!! :mad:

Wel waardeloos dat Hollanders zo een fietsvolk zijn. Ik krijg mijn hartslag ook nauwelijks hoog met fietsen..

Voor de zogenaamde 'verbrandingszone' zou die namelijk wel wat omhoog moeten..
Tja, mijn hartslag wordt niet zo gauw echt hoog. Tijdens hardlopen max een 150/160. Iets verdikte hartspier (vastgesteld tijdens echo), mijn hart is dus sterk genoeg om met weinig effort veel bloed rond te pompen.

IS ook huid natuurlijk... ...met wat oud vet er nog in! Dat moet er uit verdomme!! :mad:

Tsja...ik begin bijna zelf de hoop op te geven :( Zelfs maanden (bijna een jaar) gemiddeld 500kcals onder onderhoud (volgens Harris-Benedict) zitten en het lijkt maar niet weg te gaan. Mijn omgeving schreeuwt dat ik moet stoppen met zeuren (en afvallen), maar ik ben er zelf nog niet klaar mee. Motivatie is op sommige momenten ver te zoeken en dan valt het niet mee om 'on track' te blijven. Je zult het vast (h)erkennen...

• #5.449
Tsja...ik begin bijna zelf de hoop op te geven :( Zelfs maanden (bijna een jaar) gemiddeld 500kcals onder onderhoud (volgens Harris-Benedict) zitten en het lijkt maar niet weg te gaan. Mijn omgeving schreeuwt dat ik moet stoppen met zeuren (en afvallen), maar ik ben er zelf nog niet klaar mee. Motivatie is op sommige momenten ver te zoeken en dan valt het niet mee om 'on track' te blijven. Je zult het vast (h)erkennen...
Ik herken dit helemaal. Het valt niet mee om gemotiveerd te blijven als je alles doet voor het ideale lichaam maar je lichaam wil niet meewerken.
Wat we ook doen, dat laatste beetje gaat niet weg ben ik bang, zelfs bij 67kg was het er nog. Ik begon zelf duizelig te worden en me slecht te voelen, zo laag was toen mijn vetpercentage. Was verder krukdroog maar dat randje was er nog steeds. Om gek van te worden!!
Er is nog 1 mogelijkheid om dat randje kwijt te raken en ik begin er steeds meer over te denken dat te gaan doen. Niemand kan zeggen dat ik er niet alles aan heb gedaan.

Ik zou niet onder de 10 gaan Rook (is mijn mening) want daar voel je je echt niet prettig bij....koud-shaky-gejaagd enz :o Wat denk jij?

• #5.455
Ik ben ook een redelijk percentage endo hoor. Met hard werk maakt het niet uit welk type lichaam je hebt en niemand is helemaal 1 type.

Ik ben ook een redelijk percentage endo hoor. Met hard werk maakt het niet uit welk type lichaam je hebt en niemand is helemaal 1 type.
Ja dat klopt wel als het vuurtje maar blijft branden hé? Ik denk dat je wel redelijk als natty op je einde zit..Rook .anders doe je niks anders meer als cardio en is de balans een beetje weg .....denk ik....vooral ook met kracht enzo...;)

• #5.457
Ja dat klopt wel als het vuurtje maar blijft branden hé? Ik denk dat je wel redelijk als natty op je einde zit..Rook .anders doe je niks anders meer als cardio en is de balans een beetje weg .....denk ik....vooral ook met kracht enzo...;)
Qua vetverlies zit er ook niet veel meer in, ben wel aan het einde geweest denk ik. Daarna gebulkt en kracht en spiermassa gewonnen, nu terug naar weinig vet. Ik denk dat ik nog net de 70kg kan aantikken.

:p Alhoewel dat ook zeker helpt, je krijgt er alleen zo'n smeerboel van. :D
Ik was wel serieus over plastisch chirurg hoor. Als het je echt enorm stoort: dat vel wat maar niet weg wil, en je krijgt andere schade aan je lichaam omdat je extreem gaat dieten (terwijl je eigenlijk wel weet dat dat niet gaat helpen....)

• #5.459
Ik was wel serieus over plastisch chirurg hoor. Als het je echt enorm stoort: dat vel wat maar niet weg wil, en je krijgt andere schade aan je lichaam omdat je extreem gaat dieten (terwijl je eigenlijk wel weet dat dat niet gaat helpen....)
Ik zat niet te denken aan de plastische chirurg hoor, eerder aan wat anders. Heb het gezien bij iemand anders en het maakte wel flink wat verschil.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven