- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Thanks! Voel me nog geen 50, lichamelijk eerder 18.Staat er goed bij man. Zelfs geen zwembandje
Je voelt je toch nog geen 50?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Voel me nog geen 50, lichamelijk eerder 18.Staat er goed bij man. Zelfs geen zwembandje
Je voelt je toch nog geen 50?![]()

Bedankt man! Moet er ook wel flink wat voor doen hoor.En dan zo'n figuur!!!
Knap hoor Rook...als je ziet waar je vandaan komt![]()

Let’s hope so Boss!

...en dan ook nog elke dag 10km wandelen wat ik nooit log. Ik zou uitgemergeld moeten zijn...Flinke training en daarnaast weer goed wat calorieen met fietsen verstookt![]()

Idd.... blijf je wel netjes op gewicht op deze manier?...en dan ook nog elke dag 10km wandelen wat ik nooit log. Ik zou uitgemergeld moeten zijn...![]()
Redelijk. Af en toe een feestje en weekend met een redelijke bulk. Weeg nu 72,6kg.Idd.... blijf je wel netjes op gewicht op deze manier?
Thanks Marv! Is er toch nog iets sterk aan mijn training.Mooie training weer Race! Bijzonder sterke curls blijf ik het vinden!

Die benches zijn ook echt niets mis mee hoor! Gewoon netjes reppen @ bodyweightThanks Marv! Is er toch nog iets sterk aan mijn training.![]()
En ook die chin ups..... armen heeftie welMooie training weer Race! Bijzonder sterke curls blijf ik het vinden!

Thanks Marv! Is er toch nog iets sterk aan mijn training.![]()

Ik moet ook niet teveel vergelijken met anderen hier. Ik voel me af en toe zo zwak als ik in andere logs kijk...Die benches zijn ook echt niets mis mee hoor! Gewoon netjes reppen @ bodyweight

Armen zijn idd redelijk sterk. Curls, Dips en Chins gaan prima.

Ik kuur het goed!Ik moet ook niet teveel vergelijken met anderen hier. Ik voel me af en toe zo zwak als ik in andere logs kijk...![]()