Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een klasse met electrische auto's of motoren zou meer bij de geest van de tijd passen, en ook nog verbeteringen kunnen opleveren die iedereen ten goede komen.

Elektrische voertuigen zorgen waarschijnlijk voor nog meer vervuiling dan die door verbrandingsmotoren worden aangedreven en bovendien is er niet genoeg kobalt om er veel te produceren.

Oei, dit kan een ingewikkelde discussie worden, en dat in een trainingslog. :p

OT :cool: :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.068
Ik zat net even te rekenen omdat ik zo snel door mijn motorlessen ben gevlogen maar we hebben in totaal maar 799 euro betaald. Dat valt toch reuze mee...

Das nie verkeerd...een stuk of 10 lesuren?

• #6.071
Das nie verkeerd...een stuk of 10 lesuren?
Iets meer volgens mij, het was een pakket van 500 Euro (van de vrouw gekregen) en nog 299 Euro extra bijgelegd voor lessen. 2 dagdelen voor de AVB en 2 dagdelen voor de AVD (zou eerst drie zijn). In het pakket zaten ook de AVB, AVD en theorie examens.

Iets meer volgens mij, het was een pakket van 500 Euro (van de vrouw gekregen) en nog 299 Euro extra bijgelegd voor lessen. 2 dagdelen voor de AVB en 2 dagdelen voor de AVD (zou eerst drie zijn). In het pakket zaten ook de AVB, AVD en theorie examens.

Vanmorgen zelf nog een uurtje gereden. Temperatuur is momenteel nog goed te doen vind ik, had het zelfs warm tijdens het rijden :) Woensdag mag ik op voor de bijzondere verrichtingen, vandaag alles prima gedaan dus heb er vertrouwen in.

• #6.073
Vanmorgen zelf nog een uurtje gereden. Temperatuur is momenteel nog goed te doen vind ik, had het zelfs warm tijdens het rijden :) Woensdag mag ik op voor de bijzondere verrichtingen, vandaag alles prima gedaan dus heb er vertrouwen in.
Leuk man! :) :)
Het is inderdaad nog steeds goed te doen. Met de juiste kleding is het zelfs nog lekker warm.
Succes woensdag, komt vast helemaal goed of heb je nog oefeningen die je lastig vindt?
AVB vond ik zelf het gemakkelijkst. Je weet welke oefeningen je gaat krijgen met het examen en het is op een afgesloten terrein. Met de AVD weet je van te voren nooit in welke situaties je terecht gaat komen.

• #6.074
Net een motor gekocht na een lange proefrit. Vrijdag ophalen. :cool::):p

pics??
congratz met je aankoop. :D

• #6.078
pics??
congratz met je aankoop. :D
Thanks!
wel een CBR maar geen RR. Die heeft onderin te weinig koppel om lekker in de stad te rijden. Ik heb een Honda CBR 600F Sport gekocht, de voorloper van de RR, veel meer koppel onderin en in het middengebied, bovenin toch nog 111pk. Voldoende om mee te beginnen.
2651F82A-2AB7-4885-91AA-C8C2F9A8202F.jpeg
7CE78BFF-D7D5-4A46-A3C8-D2EC7A22D04F.jpeg
F90641E3-CE2F-4A48-8FE1-4F71ADFC69DC.jpeg
35D990C9-2154-43FD-9089-7861AA5F289A.jpeg
DD78261A-6AD4-4CA6-ABDD-024FBFC717A0.jpeg

Goede keus, dat is nou net de motor die mijn vader mij aanraad. Die willen wel :)

• #6.080
Goede keus, dat is nou net de motor die mijn vader mij aanraad. Die willen wel :)
Goede raad van je vader, stuurt ontzettend fijn, hang wel iets naar voren maar minder extreem dan die andere supersports. Komt flink snel van de plek ook. Qua power wel iets anders dan de lesmotoren hoor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven