MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe gaat het met je ogen Rookie ?
Bedankt voor de interresse, het is nu stabiel. Begin volgend jaar weer een laser sessie in het Radboud.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Bedankt voor de interresse, het is nu stabiel. Begin volgend jaar weer een laser sessie in het Radboud.

Okay......

Ze zijn al vaker gelaserd dus, wel nog enige verbetering opgetreden dan na de tijd dat het begon ?

Na het laseren ?
 
Okay......

Ze zijn al vaker gelaserd dus, wel nog enige verbetering opgetreden dan na de tijd dat het begon ?

Na het laseren ?
Nooit verbetering alleen maar een tijd stabiel. Ze branden bloedende vaatjes dicht waar mijn oog op reageert met nieuwe kwalitatief slechte bloedvaatjes aan te maken die dan ook weer gaan lekken. In het centrum hoopt zich onder het netvlies en de gele vlek vocht op waardoor het beeld sterk vertekent en onduidelijk wordt. Dit is progressief en ze proberen het zoveel mogelijk af te remmen.
 
Bah, dat progressieve is nog het meest vervelend hieraan. Voorlopig even genieten van je mooie rooie motor!
 
Bah, dat progressieve is nog het meest vervelend hieraan. Voorlopig even genieten van je mooie rooie motor!
Ach ja, slecht nieuws went. Eerder kon ik er niet van slapen en had ik voortdurend angstaanvallen. Het gaat nu al een stuk beter.
 
Training 19-11-2018 borst, biceps, triceps, div

BP
10x50kg
10x60kg
8x80kg
8x75kg
8x70kg
dropset 8x60kg
dropset 8x50kg

Chin Up Weighted
13xBW+10kg
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Skull Over
12x40kg
9x40kg
dropset 12x28kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
20xBW+10kg
16xBW+10kg
dropset 16xBW

Leg Extensions
16x75kg
16x75kg

Hamstring Curl
12x60kg
12x60kg

Tijd: 43 min.
 
Blijft toch wel impressive hoor die weighted chins........ik doe je ze niet na....(nog niet)
 
Lekkere training weer. Was een tijdje geleden toch?
En is hier iets verdwenen, over een bepaald rood vervoersmiddel of zo? :D
 
Blijft toch wel impressive hoor die weighted chins........ik doe je ze niet na....(nog niet)
Wordt ook niet echt veel meer.
Veel progressie zit er niet meer in dus loggen heeft niet zo veel zin meer...
Lekkere training weer. Was een tijdje geleden toch?
En is hier iets verdwenen, over een bepaald rood vervoersmiddel of zo? :D
is dat zo? Was me eigenlijk helemaal niet opgevallen.
Bij deze dan!
E997E088-61FB-4235-9233-5D5604AE4FDE.jpeg
 
Toch weer flink wat volume hoor Rook
Wel blijven liggen hoor!! ;)
 
half gas en wind mee :D
Boven in de toeren is het wel even schrikken als je het niet gewend bent Boss. Zaterdag met de vrouw een stukje gaan rijden. Rustig aan het toeren vraagt ze uit nieuwsgierigheid of ik een keer vol gas wil geven. Ik hoorde haar nog schreeuwen boven het motorgeluid uit. Dat was eens en nooit weer zei ze later. :D
 
Boven in de toeren is het wel even schrikken als je het niet gewend bent Boss. Zaterdag met de vrouw een stukje gaan rijden. Rustig aan het toeren vraagt ze uit nieuwsgierigheid of ik een keer vol gas wil geven. Ik hoorde haar nog schreeuwen boven het motorgeluid uit. Dat was eens en nooit weer zei ze later. :D

Gelukkig had je ze niet verloren haha...ze kan ook in de zijspan haha
half gas ga je ook veel mee besparen in onderhoud...vooral het accelereren is leuk maar duur haha
Is het nog te doen met de wind en de blaadjes op de straat?
 
Gelukkig had je ze niet verloren haha...ze kan ook in de zijspan haha
half gas ga je ook veel mee besparen in onderhoud...vooral het accelereren is leuk maar duur haha
Is het nog te doen met de wind en de blaadjes op de straat?
Ik heb haar armen eerst strak om mijn middel gelegd. Het ging een stuk harder dan ze had verwacht. :D De CBR gaat in 3 seconden van 0 naar 100 km/uur. :cool:
Af en toe even flink accelereren is gewoon erg leuk maar duur is het niet echt. De eerste tankbeurt kwam uit op 1 op 16.
Als je goed oplet op blaadjes, wind, putdeksels en markeringsstrepen dan valt het wel mee met de gladheid. :D
 
Cardio 20-11-2018
Fietsen woon/werk 37km

Vanmorgen wind mee, dat zal straks wel anders zijn (echt waar? :rolleyes:).
 
Ja, naar oostenwindje :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven