- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Bedankt voor de interresse, het is nu stabiel. Begin volgend jaar weer een laser sessie in het Radboud.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de interresse, het is nu stabiel. Begin volgend jaar weer een laser sessie in het Radboud.
Nooit verbetering alleen maar een tijd stabiel. Ze branden bloedende vaatjes dicht waar mijn oog op reageert met nieuwe kwalitatief slechte bloedvaatjes aan te maken die dan ook weer gaan lekken. In het centrum hoopt zich onder het netvlies en de gele vlek vocht op waardoor het beeld sterk vertekent en onduidelijk wordt. Dit is progressief en ze proberen het zoveel mogelijk af te remmen.Okay......
Ze zijn al vaker gelaserd dus, wel nog enige verbetering opgetreden dan na de tijd dat het begon ?
Na het laseren ?
Ach ja, slecht nieuws went. Eerder kon ik er niet van slapen en had ik voortdurend angstaanvallen. Het gaat nu al een stuk beter.Bah, dat progressieve is nog het meest vervelend hieraan. Voorlopig even genieten van je mooie rooie motor!
Wordt ook niet echt veel meer.Blijft toch wel impressive hoor die weighted chins........ik doe je ze niet na....(nog niet)
is dat zo? Was me eigenlijk helemaal niet opgevallen.Lekkere training weer. Was een tijdje geleden toch?
En is hier iets verdwenen, over een bepaald rood vervoersmiddel of zo?![]()
Loggen bedoel je denk ik...Toch weer flink wat volume hoor Rook
Wel blijven liggen hoor!!![]()

liggen op je motor, loggen in je log

Liggen op de motor gaat vanzelf als je het gas opendraait, anders vlieg je er af.

Oooops ja idd lol
Stomme autocorrectieLiggen op de motor gaat vanzelf als je het gas opendraait, anders vlieg je er af.![]()

Boven in de toeren is het wel even schrikken als je het niet gewend bent Boss. Zaterdag met de vrouw een stukje gaan rijden. Rustig aan het toeren vraagt ze uit nieuwsgierigheid of ik een keer vol gas wil geven. Ik hoorde haar nog schreeuwen boven het motorgeluid uit. Dat was eens en nooit weer zei ze later.

Boven in de toeren is het wel even schrikken als je het niet gewend bent Boss. Zaterdag met de vrouw een stukje gaan rijden. Rustig aan het toeren vraagt ze uit nieuwsgierigheid of ik een keer vol gas wil geven. Ik hoorde haar nog schreeuwen boven het motorgeluid uit. Dat was eens en nooit weer zei ze later.![]()
Ik heb haar armen eerst strak om mijn middel gelegd. Het ging een stuk harder dan ze had verwacht.Gelukkig had je ze niet verloren haha...ze kan ook in de zijspan haha
half gas ga je ook veel mee besparen in onderhoud...vooral het accelereren is leuk maar duur haha
Is het nog te doen met de wind en de blaadjes op de straat?
De CBR gaat in 3 seconden van 0 naar 100 km/uur.