XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooi ding hoor :yes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.083
Vanmorgen lekker met de fiets naar het werk. :D
46F2BCE8-8906-4B61-B3D0-E2762E78F3B0.jpg

Mooi carretje..das zeker....en ook de kleur is snel!!...ECHT WEL!!! :cool:

Mooie fiets!

• #6.089
Aan een 600 heb je in het begin de handen vol. Voordat je die echt op de limiet rijdt ben je een paar jaren verder. Het leek mij niet zo verstandig om met een 1000 te beginnen, je benut de mogelijkheden toch niet. Een paar lui die ik ken met een 1000cc kunnen wat rijden betreft net zo goed op een 500R stappen.

@RaceRookie: lukt het om met de motor te manoeuvreren op jouw lengte?

Ps: ben zelf maar 1m74 hoor

• #6.091
@RaceRookie: lukt het om met de motor te manoeuvreren op jouw lengte?

Ps: ben zelf maar 1m74 hoor
Ja hoor, gaat prima. Ik heb vrij lange benen en armen voor mijn lengte en dat komt nu goed uit. Fiets is lekker laag en ik zit voor een supersport redelijk rechtop. De gewone 600F zit nog iets rechterop voor mijn gevoel.

Snelle brommer man :eyebrow:
Ik zie dat je het ene na het andere plaatje door het raam schiet :p

Maar jij moet natuurlijk per se een weer een zware (hoewel die 600 en 900 elkaar qua gewicht niet veel ontlopen).

Nee een 600 is voor mij ook zwaar. Hou je een 1000 wel mee bij. Alleen op de lange rechte stukken niet. De 900 rr is gewoon wat lager, heeft 130 pk maar is ook wat ouder dus kwa vermogen zal het daadwerkelijk ook wat minder zijn dan hij op papier laat zien. Een gsxr 600 staat ook op mijn lijstje, hangt er maar net vanaf hoe het allemaal uitpakt

Prachtig ding Rook :D

• #6.096
Nee een 600 is voor mij ook zwaar. Hou je een 1000 wel mee bij. Alleen op de lange rechte stukken niet. De 900 rr is gewoon wat lager, heeft 130 pk maar is ook wat ouder dus kwa vermogen zal het daadwerkelijk ook wat minder zijn dan hij op papier laat zien. Een gsxr 600 staat ook op mijn lijstje, hangt er maar net vanaf hoe het allemaal uitpakt
De 900 heeft vooral meer koppel onderin, qua snelheid (mits de 600 op toeren is) zal het weinig schelen.
Thanks Saik. Morgenmiddag een R1 uitproberen van een kennis van me. :cool:

Hahaha kijk maar uit! :eek!:

Hoe gaat het met je ogen Rookie ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven