- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
100kg 1RM heb ik al gedrukt.Dit jaar 100 1RM Rook je zit er echt dicht bijis echt knap hoor met jouw BW
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100kg 1RM heb ik al gedrukt.Dit jaar 100 1RM Rook je zit er echt dicht bijis echt knap hoor met jouw BW
![]()

Thanks Marv! Vanaf nu weer minder vreten.
Tijdje geleden alweer. Druk nu de 100kg nog wel iets gemakkelijker denk ik. Misschien dit weekend even een keertje proberen. Ja, dat ga ik doen.
Nou vooruit, maar niet onder 72 hoorBen veel te vet voor m'n gevoel. Zit nu op 75,5kg. Ga weer terug naar 72kg.

Doe ik ook niet, dan voel ik me niet echt lekker.

PR.Nice (VPR) of PR? Congratz
ga je nog 100 Benchen? Wel beloofd ....remember!!!
Doe je dan een Wheely in de garage??![]()
![]()

Begin maar vast te proppen (flink laden) ga je echt niet van aankomen....dan wordt het zeker een feestje zondag..niet overdrijven met cardioPR.
100 ga ik dit weekend doen zoals beloofd. Denk wel dat het lukt hoor. Minder bang dan de vorige keer.
Niet in de garage natuurlijk. Alhoewel ik wel begin vanuit de garage.![]()

Vandaag wel ben ik bang. Patat shoarma!
Zat nog aan het einde van de bulk, was eergisteren begonnen met cutten maar daar komt vanavond helemaal niets van.hey kap met die onzin hiero..........ga je nu ineens allemaal PR's draaienVolgens mij ben je stiekem aan het bulken
![]()
Zat nog aan het einde van de bulk, was eergisteren begonnen met cutten maar daar komt vanavond helemaal niets van.
. Nu lekker kracht proberen vast te houden tijdens de cut en dan deze zomer weer je beste shape ever neerzetten 

een cut van 2 dagen? zit ik in @Skatermarvin zijn log?was eergisteren begonnen met cutten maar daar komt vanavond helemaal niets van.

nieuwe avatar plzzzzzZat nog aan het einde van de bulk, was eergisteren begonnen met cutten maar daar komt vanavond helemaal niets van.

Laten we het hopen alhoewel ik niet meer zo megadroog ga.Aha dat verklaart alles...... Nu lekker kracht proberen vast te houden tijdens de cut en dan deze zomer weer je beste shape ever neerzetten
![]()
Zou je bijna denken of niet Neet!
Thanks.nog niet...

Ik zit nu wel aan de roomvlaai, telt dat ook?Of stiekem aan de "snoepjes"
Nee zonder geintjes, goed bezig, ga hier maar eens weer iets actiever volgeb

#gainenzondertrainen