XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Tijd: 39 min.

Geen toptijd Rook.....ok je bent een beetje ziekjes ..het is je vergeven......NICE TREEN
Meer mensen weer keelproblemen....begint het nou allemaal weer opnieuw? :(
Vroeg in je mandje vanaaf.....toch??
 
Geen toptijd Rook.....ok je bent een beetje ziekjes ..het is je vergeven......NICE TREEN
Meer mensen weer keelproblemen....begint het nou allemaal weer opnieuw? :(
Vroeg in je mandje vanaaf.....toch??
Had een beetje moeite me ademhalen, longen zitten een beetje dicht dus geen toptijd idd.
Ik hoop niet dat het doorzet, ik moet nl. woensdag naar het ziekenhuis voor mijn oog. Hoesten tijdens een oogbehandeling is niet echt ongevaarlijk...
 
Had een beetje moeite me ademhalen, longen zitten een beetje dicht dus geen toptijd idd.
Ik hoop niet dat het doorzet, ik moet nl. woensdag naar het ziekenhuis voor mijn oog. Hoesten tijdens een oogbehandeling is niet echt ongevaarlijk...
Doe je wel een beetje rustig morgen dan? Het is kort dag voor woensdag....Niet gaan rennen of zo ok? :(
 
Beetje ziek en toch trainen?:eek:
Daar onderscheiden zich de winnaars en doorzetters van de verliezers en opgevers. :D
Desalniettemin moet je ook even aan je herstel denken je rust pakken hè, beterschap :thumbup:.
 
nog zo een curlmaster :D
:D
Beetje ziek en toch trainen?:eek:
Daar onderscheiden zich de winnaars en doorzetters van de verliezers en opgevers. :D
Desalniettemin moet je ook even aan je herstel denken je rust pakken hè, beterschap :thumbup:.
Beetje ziek is niet ziek genoeg om niet te trainen. Morgen lekker een stukje fietsen, dan voel ik me vastal een stuk beter.
Thanx.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
:D

Beetje ziek is niet ziek genoeg om niet te trainen. Morgen lekker een stukje fietsen, dan voel ik me vastal een stuk beter.
Thanx.
Cardio in de buitenlucht kan inderdaad wonderen doen. Zolang je maar niet kletsnat door de regen moet, dan kun je gelijk weer je bed induiken.
 
Rook zit midden in de karnaval :fries::klink:
 
Hou je taai kerel!!
 
Sterkte Rook, alles op zijn tijd !
 
Hou je taai kerel!!
Thanks Marv.
Sterkte Rook, alles op zijn tijd !
Thanks Pieter.

Zal het even toelichten: vervelend nieuws gehad op het ziekenhuis. Mag niet meer zwaar trainen en moet ook rustig doen met huishouden, tuinwerk, fietsen e.d. Geen idee hoe ik nu nog op gewicht moet blijven maar mijn zicht is belangrijker...
 
Geen idee hoe ik nu nog op gewicht moet blijven maar mijn zicht is belangrijker...
Opnieuw onderhoud bepalen..en iets minder eten. Spijtig maar waar.

Of accepteren en van het leven genieten:piggy:

Hoe dan ook, sterkte kerel. Want dit wensen we natuurlijk niemand toe!
 
Wow.. dat heeft impact :sad:
sterkte :kiss:
 
Opnieuw onderhoud bepalen..en iets minder eten. Spijtig maar waar.

Of accepteren en van het leven genieten:piggy:

Hoe dan ook, sterkte kerel. Want dit wensen we natuurlijk niemand toe!
Dat is het lastige. Ik deed juist zo veel cardio en andere dingen omdat ik moeite had met minder eten. Tot nu toe was dat een gouden zet. Acceptatie is moeilijk maar zal wel moeten. Al dat zware werk voor uiteindelijk helemaal niets. Kan wel janken...
Veel sterkte rook!
Dank je...
Wow.. dat heeft impact :sad:
sterkte :kiss:
Ik ben eigenlijk meer kwaad dan verdrietig maar dat is ook mijn emotionele reactie op dingen die ik niet onder controle heb. Ik had net zo veel bereikt...
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven