Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oepsie, nog niet wakker.... 1%

Thanks Neet.

In welk universum is 0,5 cm 10% van 40cm? Dan zou het 44cm moeten zijn bij 10% winst.0.5 cm is toch ruim 10% als je het positief bekijkt.
I wish!

Ja, jammer he?

Jaaaahhh!!!

Komt goed hoor. Iets meer eten toch.Niet van je stokje gaan met een gewicht boven je hoofd of keel he? Met leg extensions kan weinig fout gaan![]()
ik zal oppassen, thanx!Dikke training weer hoor Race. Pas je wel op met je cut? Niet doorschieten weer he!![]()
Ik ben weer wakker, voelde me echt naar...savonds voor je trainingsdag lekker op onderhoud eten Rook....daar wordt je echt niet dik van ...je hebt brandstof nodig ..weet je wel toch?
te weinig carbs wordt je misselijk van..en wat meer rust nemen...misschien je training aanpassen....gaat je zeker lukken
je wordt gewoon ff wakker geschud das alles![]()
Ja, erg hè

Zo, dat gaat hard Racer! Goed bezigTijd: 39 min. Voelde me een beetje slecht na de Leg Extensions. ik kan merken dat ik in een cut zit. Was 76,8kg, zit nu op 74,7kg. Nog een aantal kilo’s te gaan...
Vandaag weer 75,5kg...

zout gegeten? Niet naar
geweest?Pizza gehad. Verder niet. Ik zat 250kcal boven onderhoud.
vocht ...weet je toch...kh houden nou eenmaal vocht vastPizza gehad. Verder niet. Ik zat 250kcal boven onderhoud.

We wegen dinsdag wel weer. Straks bami eten dus het zal morgen ook nog niet echt minder zijn.vocht ...weet je toch...kh houden nou eenmaal vocht vast
ik vrijdag ook pizza en nassi met kipsate....+1kg ....morgen ff langer zitten![]()
Did just that! Bami met saté en een gebakken eitje. Hmmmmm....Gewicht schommelt he
No worries.. dinsdag komt helemaal goed. Geen gekke dingen doen he Rook! Je weet wat er kan gebeuren en dat wil je niet.
Koppie op en genieten van je Bami!