AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10%? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.543
  • #6.547
Training 01-02-2019 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x60kg
10x80kg
10x75kg
11x70kg

Chin Up Weighted (stop and go)
12xBW+10kg
11xBW+10kg
dropset 11xBW

Skull Over
12x40kg
9x40kg
dropset 10x28kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
15xBW+10kg
15xBW+10kg
dropset 15xBW

Hamstring Curl
15x60kg
12x60kg

Leg Extension
20x75kg
16x75kg

Tijd: 39 min. Voelde me een beetje slecht na de Leg Extensions. ik kan merken dat ik in een cut zit. Was 76,8kg, zit nu op 74,7kg. Nog een aantal kilo’s te gaan...

Niet van je stokje gaan met een gewicht boven je hoofd of keel he? Met leg extensions kan weinig fout gaan :D

Dikke training weer hoor Race. Pas je wel op met je cut? Niet doorschieten weer he!:windup:

savonds voor je trainingsdag lekker op onderhoud eten Rook....daar wordt je echt niet dik van ...je hebt brandstof nodig ..weet je wel toch?
te weinig carbs wordt je misselijk van..en wat meer rust nemen...misschien je training aanpassen....gaat je zeker lukken

je wordt gewoon ff wakker geschud das alles :)

Laatst bewerkt:
Vandaar dat je er drie minuten langer over deed

• #6.552
Niet van je stokje gaan met een gewicht boven je hoofd of keel he? Met leg extensions kan weinig fout gaan :D
Komt goed hoor. Iets meer eten toch.
Dikke training weer hoor Race. Pas je wel op met je cut? Niet doorschieten weer he!:windup:
ik zal oppassen, thanx!
savonds voor je trainingsdag lekker op onderhoud eten Rook....daar wordt je echt niet dik van ...je hebt brandstof nodig ..weet je wel toch?
te weinig carbs wordt je misselijk van..en wat meer rust nemen...misschien je training aanpassen....gaat je zeker lukken

je wordt gewoon ff wakker geschud das alles :)
Ik ben weer wakker, voelde me echt naar...
Vandaar dat je er drie minuten langer over deed
Ja, erg hè :D

• #6.558
Gewicht schommelt he ;)

No worries.. dinsdag komt helemaal goed. Geen gekke dingen doen he Rook! Je weet wat er kan gebeuren en dat wil je niet. :o
Koppie op en genieten van je Bami!

• #6.560
Gewicht schommelt he ;)

No worries.. dinsdag komt helemaal goed. Geen gekke dingen doen he Rook! Je weet wat er kan gebeuren en dat wil je niet. :o
Koppie op en genieten van je Bami!
Did just that! Bami met saté en een gebakken eitje. Hmmmmm.... :eating:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven