- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Onderin paused? wow knap!! ik ben echt jaloers man!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderin paused? wow knap!! ik ben echt jaloers man!!

Niet echt progressie maar ik push ook niet echt.Ben te lui om het met oude trainingen te vergelijken, maar zit er ook nog progressie in, of zijn het een beetje dezelfde sets nu? Hoe dan ook: lekkere reeks zo bij elkaar.
Heftige shit inderdaad. Doe dit ook niet meer weighted.Onderin paused? wow knap!! ik ben echt jaloers man!!![]()
denk dat je er ongeveer een uur over gedaan hebt

You think?denk dat je er ongeveer een uur over gedaan hebt
ofniedan![]()

We hebben een kenner hierdenk dat je er ongeveer een uur over gedaan hebt
ofniedan![]()

ze bedoelen het hardlopen Boss.

ik ook
ik weet das wel errug snelSoms ook bij 36 of 40 of 41 of 39.....

Welkom, thanks alhoewel ik de laatste tijd niet meer push dus eigenlijk ook geen progressie meer boek.In, je log nog niet volledig gelezen, maar zijn weinig logs IF gerelateerd. Goede progressie in paar jaar tijd
Heb je ooit online coaching gehad van Martin berkhan? Ik heb wel zijn boek aangeschaft...Welkom, thanks alhoewel ik de laatste tijd niet meer push dus eigenlijk ook geen progressie meer boek.
Nee, nog nooit hulp gehad. Ik heb alles zelf uitgezocht en toegepast.Heb je ooit online coaching gehad van Martin berkhan? Ik heb wel zijn boek aangeschaft...
Ok Thanks, maakt de progressie daardoor zeker niet minderNee, nog nooit hulp gehad. Ik heb alles zelf uitgezocht en toegepast.