XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
je hebt toch een fiets, ik wist niet dat jij ook nog een auto erbij had :kerst:
Ja, belachelijk hè... Ook nog een motorfiets maar dat is natuurlijk ook maar gewoon een fiets... :D
 
Training 20-11-2019 schouders, rug, div.

Seated OHP
8x40kg
6x50kg
6x50kg
5x50kg
DB OHP 10x20kg (40kg)

Pull Up paused
11xBW
9xBW
9xBW

Side Lateral Raises paused (slow & strict)
12x7,5kg
12x7,5kg
12x7,5kg

Cable Row paused
12x50kg
12x50kg
12x50kg

Face Pull (horizontal to ground)
10xBW
10xBW
10xBW

Circuit
Leg raises 20x
Calve raises BW 50x
Partial BW Squats 30x
Leg raises 20x
Calve raises BW 50x
Partial BW Squats 30x

tijd 38 min.
 

Waarom heb je hem verkocht? Rij zelf nu een week op een tlr en dat bevalt goed. Hou van het zware gebrul van de vtwin. Zit zelf te denken om een RSV aan te schaffen en de gsxr weg te doen.
 
Waarom heb je hem verkocht? Rij zelf nu een week op een tlr en dat bevalt goed. Hou van het zware gebrul van de vtwin. Zit zelf te denken om een RSV aan te schaffen en de gsxr weg te doen.
TLR (widowmaker) klinkt ook lekker. Ik heb de Aprilia geruild tegen een Fireblade. Benzineverbruik van de Aprilia is wel erg hoog hoor. Ik kon net 180km rijden met een volle tank.
Ik zou eerder voor een Honda VTR 1000 SP1 gaan. Prijzen kruipen omhoog nu. Toekomstige klassieker!

6bea001f29541eb83cefa27811572baf.jpg
 
Laatst bewerkt:
TLR (widowmaker) klinkt ook lekker. Ik heb de Aprilia geruild tegen een Fireblade. Benzineverbruik van de Aprilia is wel erg hoog hoor. Ik kon net 180km rijden met een volle tank.
Ik zou eerder voor een Honda VTR 1000 SP1 gaan. Prijzen kruipen omhoog nu. Toekomstige klassieker!

Bekijk bijlage 471824

Die vind ik ook gaaf inderdaad :)
 
Korte armpjes?

Dat niet, ik bench met gemak vanaf de bovenste pinnen. Heb wel eens iemand met korte armpjes gezien die dat niet voor elkaar kreeg. Onderrug is altijd al wat gevoelig geweest, en dat merk ik al snel bij het rijden.
 
Dat niet, ik bench met gemak vanaf de bovenste pinnen. Heb wel eens iemand met korte armpjes gezien die dat niet voor elkaar kreeg. Onderrug is altijd al wat gevoelig geweest, en dat merk ik al snel bij het rijden.
Ik kan met echt lange ritten op een supersport mijn onderrug wel iets voelen maar zodra ik afstap is het ook weer weg.
 
Training 22-11-2019 borst, biceps, triceps, div

BP
10x60kg
6x80kg
6x80kg
5x80kg

Chin Up Paused
10xBW
9xBW
8xBW

Skull Over
11x40kg
8x40kg
dropset 12x28kg

Barbell Curl Slow
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Triceps Dips paused
15xBW
15xBW
13xBW

Legextension
17x60kg
18x60kg

Hamstring Curl
11x50kg
7x50kg

tijd: 37 min.
 
Ik kan met echt lange ritten op een supersport mijn onderrug wel iets voelen maar zodra ik afstap is het ook weer weg.

Op de tl heb ik er minder last van, de gsxr al na enkele minuten. Mijn vader had dat ook.
Je hebt de RSV verkocht wegens het hoge verbruik of is er nog een andere rede?
 
Op de tl heb ik er minder last van, de gsxr al na enkele minuten. Mijn vader had dat ook.
Je hebt de RSV verkocht wegens het hoge verbruik of is er nog een andere rede?
De RSV is weg mede door het verbruik maar vooral door elektronische issues. Al 3 keer een storing gehad waarbij de volledige motor uitviel tijdens het rijden.
 
De RSV is weg mede door het verbruik maar vooral door elektronische issues. Al 3 keer een storing gehad waarbij de volledige motor uitviel tijdens het rijden.

Is dat een bekend kwaaltje?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven