Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat prima, ik ga op een incline bankje liggen en dat gaat lekker. Zelfs nog even omhoog komen met mijn lichaam en goed mijn schouderbladen naar elkaar trekken.
ja ondersteuning ontlast je onderrug doe je goed!
en dat bankje zet je dan zo laag mogelijk lijkt me? hoe hoger hoe meer accent op traps en delts?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.104
Ongeveer...

Ik deed het eerder staand voorover gebogen en dan met barbell maar ik voel de dumbells beter omdat ik die verder door kan trekken omdat er geen stang in de weg zit.

Dat is de bedoeling.
Met dumbells is altijd zwaarder idd en je traint ook je balans, je core veel meer dan met BB
Misschien pak ik hem ook wel weer op, voor het ongeval met 80-85
ik weet niet of mn enkel dat aankan :(....vandaar dus op een bankje

Met dumbells is altijd zwaarder idd en je traint ook je balans, je core veel meer dan met BB
ik weet niet of mn enkel dat aankan :(

En als je steunt met hand en knie op het bankje, kan je dan niet je enkel minder belasten ? Zo deed ik die toch...

• #7.108
Dat is flink zwaar. Ik probeer alles zo netjes mogelijk en rustig mogelijk uit te voeren, voor mij gaat 80kg dan gewoon te ver.
Ik doe het ook met twee DB's tegelijk. Ik lig dus bijna plat op een bankje en pak de DB's op die onder mij liggen aan beide zijden. Dan trek ik ze zo ver mogelijk naar achteren en kom daarbij iets los van het bankje met mijn lichaam, even vasthouden en weer langzaam terug naar beneden. Geloof me, die wil je niet doen met 40/45kg DB's zonder AAS. :D

Dat is flink zwaar. Ik probeer alles zo netjes mogelijk en rustig mogelijk uit te voeren, voor mij gaat 80kg dan gewoon te ver.
Ik doe het ook met twee DB's tegelijk. Ik lig dus bijna plat op een bankje en pak de DB's op die onder mij liggen aan beide zijden. Dan trek ik ze zo ver mogelijk naar achteren en kom daarbij iets los van het bankje met mijn lichaam, even vasthouden en weer langzaam terug naar beneden. Geloof me, die wil je niet doen met 40/45kg DB's zonder AAS. :D
ja dat was een Pendlay Row met BB 5x5
dumbells paused met reps hakt er anders ook behoorlijk in...goed van je Rook sterk werk!!

• #7.110
Cardio 05-12-2019
37km fietsen woon werk :shake: kkkkoudddd... Door het vriezen en de mist m'n jas witgevroren op alle kreukels.
Belachelijk, gisteren nog op de motor in het zonnetje.

5km wandelen, net terug maar nog steeds koud. :shake:

Cardio 05-12-2019
37km fietsen woon werk :shake: kkkkoudddd... Door het vriezen en de mist m'n jas witgevroren op alle kreukels.
Belachelijk, gisteren nog op de motor in het zonnetje.

5km wandelen, net terug maar nog steeds koud. :shake:
lekker in een warm badje man!! Bikkel!!

• #7.116
Net terug van de schade expert. Valt mee, € 350,- schade en de overbuurman gaf door dat het € 150,- gaat kosten. In totaal € 500,- Jammer geld, shit happens.

Net terug van de schade expert. Valt mee, € 350,- schade en de overbuurman gaf door dat het € 150,- gaat kosten. In totaal € 500,- Jammer geld, shit happens.
Twee maand terug ook een aanrijding gehad, ik stond geparkeerd en een oudere man moest de straat op draaien en draaide tekort over zijn achterwiel kas schuurde tegen mijn achterbumper. Kortom aan zijn wagen niks en de mijne 450 euro, al gerepareerd maar hij ontkent het dus zal Wss niks terugtrekken van zijn verzekering

Harde les :) Mijn vorige auto had een automatische parkeerrem, maar hier moet ik er ook zelf aan denken. Tot nu toe gaat het nog goed :roflol:

• #7.119
Twee maand terug ook een aanrijding gehad, ik stond geparkeerd en een oudere man moest de straat op draaien en draaide tekort over zijn achterwiel kas schuurde tegen mijn achterbumper. Kortom aan zijn wagen niks en de mijne 450 euro, al gerepareerd maar hij ontkent het dus zal Wss niks terugtrekken van zijn verzekering
Ontkent het? Wat een l*l!
Harde les :) Mijn vorige auto had een automatische parkeerrem, maar hier moet ik er ook zelf aan denken. Tot nu toe gaat het nog goed :roflol:
Tja, harde les voor mijn vrouw. Ik regel dat het goed komt maar zij mag het gaan betalen.

Ja, wel klacht ingediend bij politie.. pv opgemaakt ook zei de politie vluchtmisdrijf. Maar moet het dossier afwachten volgens mij verzekering, kan maanden duren

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven