- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
wat een zak, dat is helemaal ergal gerepareerd maar hij ontkent het dus zal Wss niks terugtrekken van zijn verzekering

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een zak, dat is helemaal ergal gerepareerd maar hij ontkent het dus zal Wss niks terugtrekken van zijn verzekering

Thanks Marv!
Misschien als ik me weer helemaal gemotiveerd voel.Inderdaad een solide training weer......wil je straks niet meer gaan verhogen? Of gewoon onderhouden?
Ik doe dit jaar nog even rustig aan. Ik heb een wild jaar achter de rug dus ik vind het wel even goed. Ook qua eten laat ik het even gaan en daardoor voel ik me ook een stuk beter.Okay dan is het ondanks dat je niet geheel gemotiveerd bent wel sterk dat je de trainingen blijft doen.
Misschien helpt het andersom ook wel dat op het moment dat je ervoor gaat de motivatie ook weer terugkomt?
Dank je Koppie. Opgeven is natuurlijk ook gewoon jammer na alle moeite die ik erin heb gestopt. Ik heb eerlijk gezegd wel een aantal momenten gehad dat ik het bijltje erbij neer wilde gooien.Is natuurlijk ook helemaal te begrijpen, daarom ook echt respect dat je wel je trainingen blijft doen. Ik denk dat veel mensen het allang hadden opgegeven.
Gewoon blijven doen waar je je goed bij voelt en dan wordt 2020 helemaal jouw jaar! OFNIEDAN!!!!!!!
Thanks Neet, ik voel me ook steeds een stukje beter.Ik hoop wel dat je het nog even volhoudt en leuk blijft vinden! Maar het afgelopen kwartaal is al vast een mooie comeback geworden![]()
Goed dat je er wel uitgegaan bentCardio 08-12-2019
10km hardlopen ~12km p/uur.
smerig weer en veel wind. Bleerghhh...
Tuurlijk. no excuses...
Dat is niet de progressie waar ik voor ging.