- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Niet zo lekker..... terug naar huis gegaan, of bebloed naar je werk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo lekker..... terug naar huis gegaan, of bebloed naar je werk?
Gewoon door naar het werk, was nog maar 2km fietsen. Beetje schoongemaakt op het werk en daarna aan de slag.Niet zo lekker..... terug naar huis gegaan, of bebloed naar je werk?
Voel het redelijk nu maar trainen, wandelen en fietsen gaat wel hoor. Gewoon wat schaafwonden en blauwe plekken.Aiiiiii das idd geen goed begin pffff
wellicht n beetje bewegen voldoende is voorlopig?![]()
Nee, ik hang een trx band met twee handvatten aan mijn pull up rack en ga daar aan hangen zodat ik bijna horizontaal achterover aan de trx hang. Dan doe ik een face pull waarbij ik mijn handen probeer zo ver mogelijk naar achteren en zover mogelijk van mijn hoofd probeer te houden aan beide zijden.De facepull die je doet, is dat een inverted barbell row?
Dat gaat prima hoor, alleen een extra 10kg schijf erbij of eraf en het eindstuk verwisselen.vooral die laatste oefening krijg je grote neusgaten van pfff schijfje erbij...en weer door!! ..Schijfje eraf...en weer door...Moest-ie er nu af of weer erbij?? Opnieuw!!![]()
begrijp ik ...grapje!Dat gaat prima hoor, alleen een extra 10kg schijf erbij of eraf en het eindstuk verwisselen.
Ik kan ook zo'n extention/curl apparaat monteren,,,misschien ga ik dat nog wel doen,
Als je de beugel zo plaatst dat je tegen je schenen zit dan heb je geen last van je enkels.begrijp ik ...grapje!Ik kan ook zo'n extention/curl apparaat monteren,,,misschien ga ik dat nog wel doen,
ik denk die extentions wel pijnlijk zijn aan mn enkel
Ik had vandaag een andere fysio (mijn fysio is voor een mnd op cursus)
Ik mag FrontSQ en Lunges en Calf Raises erbij gaan doen, dus wel goed nieuws![]()
Ik kan het proberen natuurlijk maar wel een goede afspraak maken met de leverancier....niet goed geld terugAls je de beugel zo plaatst dat je tegen je schenen zit dan heb je geen last van je enkels.
speed liftentijd: 36 min. Gaat wel een stukje sneller nog met de hamstring curl en de legextension om en om.

misschien wel als er allerlei botjes verschoven zijnAls je de beugel zo plaatst dat je tegen je schenen zit dan heb je geen last van je enkels.

Na 3,5 jaar is idd nog steeds gevoeligmisschien wel als er allerlei botjes verschoven zijn![]()

Heb je ook last als je het net onder de scheenbeen plaatst?Ik kan het proberen natuurlijk maar wel een goede afspraak maken met de leverancier....niet goed geld terug
scheenbeen is ook heel gevoelig vandaar

Misschien wel maar zo trainen bevalt me eigenlijk wel. Hoe lichter het gewicht des te beter voor mijn gewrichten. Ik focus liever op de uitvoering dan slingerend en smijtend te ego liften. overgenomen van een zekere Marv.IK blijf me echt verwonderen over dat trainingstempo! Je moest eens weten hoe sommige gewichten omhoog kunnen wanneer je meer tijd zo hebben/nemen.
Daarnaast handhaaf ik nog steeds 60-90 sec. rust tussen de sets. Ik houd alleen geen rust als ik switch tussen oefeningen.ja iddHeb je ook last als je het net onder de scheenbeen plaatst?

Voel me nu wel weer een stukje beter. Hardlopen heeft er in de loop van de jaren wel voor gezorgd dat ik bijna nooit meer verkouden ben.Het kan goed werken om het snot er even uit te blazen onderweg, maar als je echt ziek bent kan je het lichaam beter even rust geven.
Film de moeite waard?