Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aiiiiii das idd geen goed begin pffff
wellicht n beetje bewegen voldoende is voorlopig? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.223
Niet zo lekker..... terug naar huis gegaan, of bebloed naar je werk?
Gewoon door naar het werk, was nog maar 2km fietsen. Beetje schoongemaakt op het werk en daarna aan de slag.
Aiiiiii das idd geen goed begin pffff
wellicht n beetje bewegen voldoende is voorlopig? :(
Voel het redelijk nu maar trainen, wandelen en fietsen gaat wel hoor. Gewoon wat schaafwonden en blauwe plekken.

De facepull die je doet, is dat een inverted barbell row?

• #7.225
De facepull die je doet, is dat een inverted barbell row?
Nee, ik hang een trx band met twee handvatten aan mijn pull up rack en ga daar aan hangen zodat ik bijna horizontaal achterover aan de trx hang. Dan doe ik een face pull waarbij ik mijn handen probeer zo ver mogelijk naar achteren en zover mogelijk van mijn hoofd probeer te houden aan beide zijden.

• #7.226
Training 03-01-2020 borst, biceps, triceps, div

BP
8x60kg
8x80kg
6x80kg
7x80kg
dropset 8x60kg

Chin Up Paused
10xBW
9xBW
8xBW

Skull Over
12x40kg
10x40kg
dropset 12x28kg

Barbell Curl Slow
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Triceps Dips paused
15xBW
12xBW

Hamstring Curl (no pause)
11x50kg
Legextension (no pause)
18x60kg
Hamstring Curl (no pause)
9x50kg
Legextension (no pause)
16x60kg

tijd: 36 min. Gaat wel een stukje sneller nog met de hamstring curl en de legextension om en om.

vooral die laatste oefening krijg je grote neusgaten van pfff schijfje erbij...en weer door!! ..Schijfje eraf...en weer door...Moest-ie er nu af of weer erbij?? Opnieuw!! :D

• #7.228
vooral die laatste oefening krijg je grote neusgaten van pfff schijfje erbij...en weer door!! ..Schijfje eraf...en weer door...Moest-ie er nu af of weer erbij?? Opnieuw!! :D
Dat gaat prima hoor, alleen een extra 10kg schijf erbij of eraf en het eindstuk verwisselen.

Dat gaat prima hoor, alleen een extra 10kg schijf erbij of eraf en het eindstuk verwisselen.
begrijp ik ...grapje! :D Ik kan ook zo'n extention/curl apparaat monteren,,,misschien ga ik dat nog wel doen,
ik denk die extentions wel pijnlijk zijn aan mn enkel

Ik had vandaag een andere fysio (mijn fysio is voor een mnd op cursus)
Ik mag FrontSQ en Lunges en Calf Raises erbij gaan doen, dus wel goed nieuws :)

• #7.230
begrijp ik ...grapje! :D Ik kan ook zo'n extention/curl apparaat monteren,,,misschien ga ik dat nog wel doen,
ik denk die extentions wel pijnlijk zijn aan mn enkel

Ik had vandaag een andere fysio (mijn fysio is voor een mnd op cursus)
Ik mag FrontSQ en Lunges en Calf Raises erbij gaan doen, dus wel goed nieuws :)
Als je de beugel zo plaatst dat je tegen je schenen zit dan heb je geen last van je enkels.

IK blijf me echt verwonderen over dat trainingstempo! Je moest eens weten hoe sommige gewichten omhoog kunnen wanneer je meer tijd zo hebben/nemen.

• #7.235
Ik kan het proberen natuurlijk maar wel een goede afspraak maken met de leverancier....niet goed geld terug
scheenbeen is ook heel gevoelig vandaar
Heb je ook last als je het net onder de scheenbeen plaatst?
:p
IK blijf me echt verwonderen over dat trainingstempo! Je moest eens weten hoe sommige gewichten omhoog kunnen wanneer je meer tijd zo hebben/nemen.
Misschien wel maar zo trainen bevalt me eigenlijk wel. Hoe lichter het gewicht des te beter voor mijn gewrichten. Ik focus liever op de uitvoering dan slingerend en smijtend te ego liften. overgenomen van een zekere Marv. :D Daarnaast handhaaf ik nog steeds 60-90 sec. rust tussen de sets. Ik houd alleen geen rust als ik switch tussen oefeningen.

• #7.237
Gisteren plotseling snipverkouden. Dat is voor mij toch al wel 2 jaar geleden. Zit ik gisteren in de bioscoop tijdens The rise of Skywalker te hoesten en niezen. Lekkere timing. :mad:
Vanmorgen toch maar gaan hardlopen als een oude stoomlocomotief. No excuses!

Cardio 05-01-2020
10km hardlopen ~11km p/uur

Het kan goed werken om het snot er even uit te blazen onderweg, maar als je echt ziek bent kan je het lichaam beter even rust geven.
Film de moeite waard?

• #7.239
Het kan goed werken om het snot er even uit te blazen onderweg, maar als je echt ziek bent kan je het lichaam beter even rust geven.
Film de moeite waard?
Voel me nu wel weer een stukje beter. Hardlopen heeft er in de loop van de jaren wel voor gezorgd dat ik bijna nooit meer verkouden ben.
Film was wel leuk. Het probleem met dit soort films met een grote fanbase is dat je het nooit goed kunt doen.

• #7.240
Training 06-01-2020 schouders, rug, div.

Seated OHP
8x40kg
7x50kg
7x50kg
6x50kg
DB OHP 10x20kg (40kg)

Pull Up paused
10xBW
9xBW
9xBW

Cable Side Lateral Raises paused (no pause, alternate sides)
12x10kg
12x10kg
12x10kg

DB Row paused
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Face Pull (horizontal to ground)
10xBW
10xBW
10xBW

Hamstring Curls paused
12x50kg
Leg Extensions
18x60kg
Hamstring Curls paused
10x50kg
Leg Extensions
16x60kg

tijd: 36 min.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven