- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, nooit eigenlijk. Sinds het ziekenhuis gedoe vorig jaar track ik niet echt actief meer mijn progressie.Schrijf je het erbij eigenlijk als reps of kg hoger zijn dan vorige keer?
Gewoon happy als je je riedeltje weer hebt afgemaakt?Nee, nooit eigenlijk. Sinds het ziekenhuis gedoe vorig jaar track ik niet echt actief meer mijn progressie.

Blij dat ik weer klaar ben.Gewoon happy als je je riedeltje weer hebt afgemaakt?![]()

Duidelijk

Vond z'n pull up vid laatst enorm de moeite waard, probeer dat op m'n chins toe te passen.
Ik bedoel met crap zeker niet dat het rommel was. AthleanX is zeker super.Vond z'n pull up vid laatst enorm de moeite waard, probeer dat op m'n chins toe te passen.
Dacht ik ook niet, maar deze was de juiste op het juiste moment voor mij.Ik bedoel met crap zeker niet dat het rommel was. AthleanX is zeker super.
De titels zijn soms wat click-baity, maar de inhoud is meestal prima.Vond z'n pull up vid laatst enorm de moeite waard, probeer dat op m'n chins toe te passen.
Comments eronder zijn ook hilarisch, allemaal varianten op alles wat je doet (pull ups, db roes, ademen, de deur open doen, leven), JCAXdotC: You're doing it wrong!
Nee hoor, gewoon iets minder gedaan en iets minder pauze. Kast staat op de plek, was een redelijk zware jongen.
je moet hem ook eerst leegruimenNee hoor, gewoon iets minder gedaan en iets minder pauze. Kast staat op de plek, was een redelijk zware jongen.

De kamer was ook leeg, ruimte genoeg voor de kast.

Is ook allemaal beweging he?Nee hoor, gewoon iets minder gedaan en iets minder pauze. Kast staat op de plek, was een redelijk zware jongen.