- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Denk je?
Blijf het zwaar vinden. Junior doet nu 25kg.wel een mooie core en balans oefening....je gaat wel lekker op OHP![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je?
Blijf het zwaar vinden. Junior doet nu 25kg.wel een mooie core en balans oefening....je gaat wel lekker op OHP![]()
Zo dat is best netjes al hoor!Denk je?
Blijf het zwaar vinden. Junior doet nu 25kg.
Motivatie. Hij ziet er ook al heel anders uit. Hij is ook nog maar 14 natuurlijk.
Ik vind OHP ook echt een ruk-oefeningDenk je?
Blijf het zwaar vinden. Junior doet nu 25kg.
prima prestatie!!
Ik ook. Zie er altijd weer tegenop.
Toch? Chinups zit hij al over de 10.
Goed bezig!Toch? Chinups zit hij al over de 10.
Benchen doet hij met 15kg dumbbells, 10 reps (30kg dus). Hij heeft 1 keer 50kg gedrukt met barbell.

Wat een progressie en zeker nog wat een gains, maar plaats hem niet op een voetstuk, (anders gaat-ie naast zn schoenen lopen)Ik ook. Zie er altijd weer tegenop.
Toch? Chinups zit hij al over de 10.
Benchen doet hij met 15kg dumbbells, 10 reps (30kg dus). Hij heeft 1 keer 50kg gedrukt met barbell.
Hij doet goed z’n best. Best wel trots op.
Goede basis!
"Ja!..dat wordt me er eentje"

Was ik maar op mijn 14e begonnen!
Geen haas gehad vandaag. Wel vanmorgen lekker gewandeld, kilometertje of 8 samen met de vrouw.Die Paashaas die voor je wiel kwam ligt die al in de pan?
Genoeg konijnen hier....
flinke wandeling ...Geen haas gehad vandaag. Wel vanmorgen lekker gewandeld, kilometertje of 8 samen met de vrouw.

Lekker in de vroege ochtend.
Das zeker een goed begin v d dag, voor mij ook hoor, meestal start ik rond 0800