- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt ook niet mee. Mijn moeder is vandaag 78 geworden. We hebben voor haar een muzikant geregeld bij haar buitendeur en bloemen en een broodje paling (daar is ze verzot op) bij de deur gelegd. We hebben haar op afstand buiten gefeliciteerd.voor sommige mensen is het echt zwaar deze dagen met de social distancing....
Zekers.
Lekker workout hoor!!Training 08-04-2020 schouders, rug, div.
Seated OHP
10x30kg
8x40kg
8x45kg
6x50kg
8x45kg
Pull Up paused
12xBW
10xBW
10xBW
Cable Side Lateral Raises paused (no pause, alternate sides)
15x10kg
12x10kg
12x10kg
DB Row paused
12x30kg
12x30kg
12x30kg
Face Pull (horizontal to ground)
10xBW
10xBW
10xBW
circuit 3x
Leg Raises 20x
Partial BW Squats 30x
BW Calve Raises 50x
tijd: 42 min.
...en samen met junior die toch al redelijk meedoet.
Goed om te lezen!!...en samen met junior die toch al redelijk meedoet.

Ik wou dat ik fitnessen al op jonge leeftijd had ontdekt.... zou ik er heel anders hebben uitgezien...en samen met junior die toch al redelijk meedoet.

Ik weet het zeker denk ikIk wou dat ik fitnessen al op jonge leeftijd had ontdekt.... zou ik er heel anders hebben uitgezien![]()

Ik vermoed dat ik ook wel denk dat ik dat zeker weet

Ik ook...Ik wou dat ik fitnessen al op jonge leeftijd had ontdekt.... zou ik er heel anders hebben uitgezien![]()
Zittend is zwaarder en voor mij beter. Geen legdrive.lekker die OHP, vind je hem staand doen minder misschien?
You think?

Ik weet wel zeker dat ik denk dat ik weet dat ik er anders uit zou hebben gezien, denk ik...Ik vermoed dat ik ook wel denk dat ik dat zeker weet![]()

Elke vrijdag is een goede vrijdag. Het is maar wat je er van maakt.Wat een inspiratie op Goede Vrijdag...dat zal het em zijn![]()
wel een mooie core en balans oefening....je gaat wel lekker op OHPZittend is zwaarder en voor mij beter. Geen legdrive.

Dat weet ik zeker denk ik nou ophouden dit wordt flauw hahahahaElke vrijdag is een goede vrijdag. Het is maar wat je er van maakt.