- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
8 wacht, je bent er dicht bij, bijna full house

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 wacht, je bent er dicht bij, bijna full house

Nog niet...
"we zijn er bijna (2x) maar nog niet helemaal....HELEMAAL!!
Nope.
Ik doe niet aan grinders, die tel ik gewoon niet mee.Volgende keer met een vette grinder pak je hem (wel)![]()
Zelfbescherming?Nope.
Ik doe niet aan grinders, die tel ik gewoon niet mee.
Dat zeker.
In ieder geval nog eentje in de tank.
Geen idee waar dit over gaat, maar kan je geen whitelisting van je klanten toepassen? Dan ben je de meeste rotzooi kwijt.Ontzettend veel last van chinese hackers. Ik zou vandaag vrij zijn maar ik blijf maar bezig...
k*thackers!![]()
Wij gebruiken voor kritieke applicaties scopes. Het probleem op dit moment is het aantal aanvallen waaronder ook ddos.Geen idee waar dit over gaat, maar kan je geen whitelisting van je klanten toepassen? Dan ben je de meeste rotzooi kwijt.
Hmmmm .... OK. Geen idee wat je daaraan kan doen. Op een bepaald moment krijg je iedere server wel op de knieeen.Wij gebruiken voor kritieke applicaties scopes. Het probleem op dit moment is het aantal aanvallen waaronder ook ddos.

Dit dus.Op een bepaald moment krijg je iedere server wel op de knieeen
Iknie, jij?
vast wel iemand uit je netwerk dan
pinda-poepchinezen 
We hebben het nu onder controle.vast wel iemand uit je netwerk danpinda-poepchinezen
![]()
Neuhj, weet wel dat ik voorlopig geen chinees lust.Kritiek geuit op sociale media ivm slechte babi pangang?

ik doe nooit wat

Pfff ...