Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squat zijn voor mij erg moeilijk. Mijn rug wil niet meewerken en ik val steeds voorover doordat mijn quads volgens mij veel sterker zijn dan de rest. Met leg extensions heb ik nl. geen enkel probleem, die doe ik 12x +80kg als het moet.

als je quads sterk zijn kom je bij de squat niet voorover. of je techniek is waardeloos.
leg extensions zeggen verder ook niets over quad kracht. beweging is heel anders en zit zoveel verschil tussen de machines.
 
Net begonnen met squatten of kamp je met een blessure? Gezien het feit dat je bench sterker is dan je squat..:o
Ik kan wel veel meer squatten, maar bij de 5x5 stronglifts moet je laag beginnen. Kan ik ook gelijk mijn vorm verbeteren aangezien die niet goed is. Ik hel steeds heel erg voorover.
 
als je quads sterk zijn kom je bij de squat niet voorover. of je techniek is waardeloos.
leg extensions zeggen verder ook niets over quad kracht. beweging is heel anders en zit zoveel verschil tussen de machines.
...dan is mijn techniek gewoon waardeloos, probeer ik nu te verhelpen.
 
Training 12-2-2017 - fasted state - Mixed

Benchpress
Warmup set 1 10x 30
Warmup set 2 5x 40
5x 75
5x 75
5x 75
5x 75
6x 75

Dips
15x
12x
12x
10x

Leg raises
15x
15x
15x

Planking
3 minuten

6km hardlopen 12km p/uur
3x sprint 100 meter 100% snelheid

Cooling down
 
BP, Toch nog een extra eruit geperst.....omdat het kan ;)
 
BP, Toch nog een extra eruit geperst.....omdat het kan ;)
Idd :D
Begin langzaam toch te geloven dat die 80kg plateau echt meer pschyisch is. Dit was nl. in fasted state.:cool:
 
Idd :D
Begin langzaam toch te geloven dat die 80kg plateau echt meer pschyisch is. Dit was nl. in fasted state.:cool:

Je max is 75 x 5 75 x 1,2 = 90 kg Gefeliciteerd!! :)

Zonde van je energie en je hersteltijd om te gaan max nu, je kan beter doorbouwen naar 85 x 5 dan zit je op 100 kg max
(Nieuwe doestelling 2017 85 x 5 is te doen hoor.....als je dat wil...)
 
Je max is 75 x 5 75 x 1,2 = 90 kg Gefeliciteerd!! :)

Zonde van je energie en je hersteltijd om te gaan max nu, je kan beter doorbouwen naar 85 x 5 dan zit je op 100 kg max
(Nieuwe doestelling 2017 85 x 5 is te doen hoor.....als je dat wil...)
Dank u... :)
Ik ga doorbouwen. Ik ben nog maar 1 week bezig met mijn nieuwe schema, dus ik ga eerst maar eens verder met opbouwen en zie wel waar het schip strand.
 
I'm in...knappe prestatie tot nu toe! :bow: Erg motiverend voor mijzelf in de huidige lichamelijke vorm die ik heb! Keep up the good work :thumb:
 
I'm in...knappe prestatie tot nu toe! :bow: Erg motiverend voor mijzelf in de huidige lichamelijke vorm die ik heb! Keep up the good work :thumb:
Ik word alleen maar vasthoudender.
 
Ging niet helemaal zoals ik voor ogen had vandaag. Ik probeerde na een volledige 3 sets 12 reps shoulder dumbbell press even de barbell military press, maar mijn schouders waren het er niet mee eens. Kon maar net 45 kilo 6 keer 2 sets omhoog krijgen. :rolleyes::o WEAKLING! :D
Vrijdag probeer ik het wel i.p.v. De dumbbell press met de barbell. Typ hier morgen wel even mijn training van vandaag neer.
 
Training 13-2-2017 Schouder - rug 12-15 reps

Squat 5x5 stronglifts schema
(vorm is zelfs bij deze lichte gewichtjes moeilijk voor mij, heb de neiging om voorover te vallen en met mijn tenen te drukken iemand tips?)
warmup set 1 10x 21
warmup set 2 5x 30
werkset 1 5x 47,5
werkset 2 5x 47,5
werkset 3 5x 47,5
werkset 4 5x 47,5
werkset 5 5x 47,5
Volume 25 1188

Shoulder Dumbbell Press
gaat niet helemaal lekker vandaag :rolleyes:
warmup set 1 10x 7
warmup set 2 5x 12
werkset 1 12x 19,5
werkset 2 12x 19,5
werkset 3 11x 19,5
werkset 4 10x 19,5

Shoulder Barbell Press
even vergelijken met de dumbbel variant maar dat valt natuurlijk niet mee net erna. :o
werkset 1 6x 45
werkset 2 6x 45

Pull Up
werkset 1 14x
werkset 2 12x
werkset 3 10x

Side Lateral Raises
Altijd lastig om de traps buiten de oefening te houden. :)
warmup set 1 10x 3
warmup set 2 5x 6
werkset 1 12x 10
werkset 2 12x 10
werkset 3 11x 10

Face Pull
Vlak op de vloer! Yeah baby... :cool:
werkset 1 10x
werkset 2 10x
werkset 3 9x

Dead Lift
warmup set 1 10x 30
warmup set 2 5x 54
werkset 1 5x 95
werkset 2 5x 110
werkset 3 5x 120
 
(vorm is zelfs bij deze lichte gewichtjes moeilijk voor mij, heb de neiging om voorover te vallen en met mijn tenen te drukken iemand tips?)

Zorgen dat het bar path boven het centrum van je voet blijft ;)
 
Prima schoudertraining en deadlifts!

Wat betreft de squats: werk aan je mobiliteit, want het klinkt of je gewoonweg moeite hebt met de lage squat positie..
 
Prima schoudertraining en deadlifts!

Wat betreft de squats: werk aan je mobiliteit, want het klinkt of je gewoonweg moeite hebt met de lage squat positie..
Thanks. :)
Klopt. Onderin begint mijn knie te draaien en is het allemaal nogal wonky. Deadlifts gaan prima, mijn max tot nu toe 1x140kg.
 
Training 14-2-2017 Cardio LISS

36km fietsen (woon/werk) 5km wandelen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven