XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ha, nog een IT-ert :)
Wel lekker actief in een week naast het werk.
:)
Moet wel, op het werk zit ik te veel stil. Daar is het probleem mee begonnen. Te veel werken en te weinig bewegen.
Heb nu verplicht elke drie weken een dag vrij. Als ik toch op het werk kom wordt ik weer weggestuurd. :)
 
Respect dat je IT doet! Ik zou dat echt niet kunnen haha, vindt computers enz niet zo leuk :rolleyes:.
 
Squat 5x5 stronglifts
warmup 10x20
warmup 5x30
5x 5x52,5 (volgens mij heb ik een goede stance gevonden nu. De benen dichter tegen elkaar, nu draaien mijn knieën niet meer zo naar binnen)

Shoulder Barbell Press (i.p.v. Dumbbell Press)
warmup 10x15
warmup 5x25
4x 8x38,5 (beetje proberen en zoeken nog, doe altijd de dumbbel variant en dan zittend)
9x38,5

Pull Up
35x (superset met lateral raises)

Side Lateral Raises (superset met Pull ups)
warmup 10x5
warmup 5x7,5
4x 8x10
9x10

Shoulder Barbell Rows
warmup 10x20
warmup 5x30
8x50 (ff zoeken naar het juiste gewicht hoor)
6x60 (poeh, vorm wordt slecht zo):(
2x 8x55 :o

Dead Lift (elke keer 5 kilo meer, gaat nog prima)
warmup 5x55
werkset 5x70
5x90
5x100

weekend! (patat en een bamischijf [Link niet meer beschikbaar] :eyebrow: )
 
Om je Squat vorm te improven zou ik kettlebelt Goblet squats doen,

Op youtube staan genoeg filmpjes. Het heeft mij geholpen om mijn vorm te verbeteren iig!
 
Om je Squat vorm te improven zou ik kettlebelt Goblet squats doen,

Op youtube staan genoeg filmpjes. Het heeft mij geholpen om mijn vorm te verbeteren iig!
Dank je. Ik ga eerst even die stronglifts een kans geven. Om die al na 2 weekjes af te breken is ook een beetje contraproductief. Mocht het niet lukken dan probeer ik wat anders.
 
Dank je. Ik ga eerst even die stronglifts een kans geven. Om die al na 2 weekjes af te breken is ook een beetje contraproductief. Mocht het niet lukken dan probeer ik wat anders.
Die Goblets met een lichte DB of kettlebell kan je best wel combineren met 5x5 in de warming up, zijn prima om diepte te oefenen en heupen soepel te krijgen.

De DL zit nog goed in de lift :)
 
Zal er toch maar eens induiken.
DL kan nog veel zwaarder maar ik doe het rustig aan. Te oud voor te snelle acties. ;)
 
Rustdag.
Gisteren netjes afgetikt op 3300kcal (incl. Cheatmeal). Vandaag 2800kcal max. waarvan 180 gram eiwit en 75 gram vet.
 
Hoe bevalt full body?
 
Hoe bevalt full body?
Het is niet echt full body maar split met wel elke training squats omdat ik die wil verbeteren. Gisteren was dus rug en schouders met als extra de squats. :)
 
Het is niet echt full body maar split met wel elke training squats omdat ik die wil verbeteren. Gisteren was dus rug en schouders met als extra de squats. :)
Een push, pull en legs in een training = full body :D

Maar snap wat je bedoeld.
 
Zal er toch maar eens induiken.
DL kan nog veel zwaarder maar ik doe het rustig aan. Te oud voor te snelle acties. ;)
Precies. Het tempo waarin Stronglifts omhoog wil vind ik trouwens toch al pittig. Gewoon rustig en met goede techniek opbouwen :)
 
35x pull ups :eek:.

Ik kan niet eens 10x terwijl ik zo licht ben :(

En goede progress :)
 
35x pull ups :eek:.

Ik kan niet eens 10x terwijl ik zo licht ben :(

En goede progress :)
Niet achter elkaar hoor. 14 om mee te beginnen en dan om en om met de lateral raises (supersets).
 
Niet achter elkaar hoor. 14 om mee te beginnen en dan om en om met de lateral raises (supersets).
Hoe dan ook sterk hoor!:thumbs:

Wel beetje matige cheat hoor...

...maar dat houdt je vast beter in shape dan mijn huidige 'dieet'
 
Training 19-2-2017 vrije training

Fasted State

Dumbbell Shoulder Press

warmup 15x10
4x5x23
7x23

Side Lateral Raises minisets
36x10 (paar seconden rust na de eerste 12, daarna per 6)

Reverse Fly minisets
29x10

Leg raises
3x15x

Planking
3 minuten

6km hardlopen (>12km/u - 29 minuten totaal)

Done..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven