AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niet als het regent. :D
Ga je ook fietsen als het regent? Want ik laat ehm op die dagen meestal lekker in de schuur staan..het moet wel 'leuk' blijven..
 
Ga je ook fietsen als het regent? Want ik laat ehm op die dagen meestal lekker in de schuur staan..het moet wel 'leuk' blijven..
Hier maak ik mij ook schuldig aan. Wat dat betreft ben ik echt een wijf, Ik haat regen. Dan gaat mijn haar in de war. :D
 
In. Als mede oudje moet ik wel :) Ik was je naam al een aantal keer tegengekomen in andere logjes.
Groot respect voor wat je in 2 jaar voor elkaar hebt gekregen, zowel het afvallen als de kracht opbouw. Heb je vroeger wel aan sport gedaan?
Ik ben net als jij ook stukken minder gaan hardlopen, en doe sprintjes in plaats daarvan (maar nu even niet).
 
In. Als mede oudje moet ik wel :) Ik was je naam al een aantal keer tegengekomen in andere logjes.
Groot respect voor wat je in 2 jaar voor elkaar hebt gekregen, zowel het afvallen als de kracht opbouw. Heb je vroeger wel aan sport gedaan?
Ik ben net als jij ook stukken minder gaan hardlopen, en doe sprintjes in plaats daarvan (maar nu even niet).
Welkom. :)
Ik heb vroeger wel gesport, maar nooit serieus. Dat is nu wel anders. :D
Sprinten werkt wel goed. Die lange afstanden mis ik iig niet.
 
Vanavond weer borst, biceps en triceps. Als extra nog wat weighted Pull ups met mijn dochtertje op mijn nek, die is precies 20kg. Perfect. :D
 
Vanavond weer borst, biceps en triceps. Als extra nog wat weighted Pull ups met mijn dochtertje op mijn nek, die is precies 20kg. Perfect. :D
Goede vooruitzichten! Succes alvast!:thumbs:
 
Training 15-2-2017 Borst - Biceps _Triceps
Flink zware training gehad.

Squat 5x5 stronglifts
warmup set1 10x20
warmup set2 5x30
werkset1 5x50
werkset2 5x50
werkset3 5x50
werkset4 5x50
werkset5 5x50

Benchpress
warmup set1 10x20
warmup set2 5x40
werkset1 5x77,5
werkset2 5x77,5
werkset3 5x77,5
werkset4 5x77,5
werkset5 4x77,5 Aaaarghhhh. F**K!! volgende ronde nieuwe kans. :wl:

Barbell Curl (yeah baby!)
warmup set1 10x18
warmup set2 5x23
werkset1 5x43
werkset2 5x43
werkset3 5x43
werkset4 5x43 No prob. :cool:
werkset5 6x45,5 very slow eccentrics. :flexbiceps: ...en 1 cheatrep :rolleyes: (met wel een slow eccentric).

Small Grip Benchpress
warmup set1 10x20
warmup set2 5x30
werkset1 5x60
werkset2 5x60
werkset3 5x60
werkset4 5x60
werkset5 6x60 pijn in mijn rechterschouder, te veel flare?:treuren:
Ik voel de deze toch echt een stuk minder in mijn triceps. Toch maar skullcrushers doen dan?

Chin Ups
werkset1 6xweighted +20kg (dochterlief) :flex:
werkset2 6xweighted +20kg (davaltniemee)
werkset3 12xbodyweight
werkset4 10xbodyweight
werkset5 10xbodyweight

Triceps Dips
werkset 1 6weighted +20kg (dochterlief)
werkset 2 5weighted +20kg
werkset 3 10xbodyweight
werkset 4 9xbodyweight
werkset 5 9xbodyweight

Ben er klaar mee, nu 600 gram spaghetti, da's nog geen kilo [Link niet meer beschikbaar] :D

grtz...
 
Zo waardeloos, net je reptarget niet halen!:sad:

Wel sterke barbel curls man!!:bow:
 
Ik kom nog niet weer aan in gewicht, toch maar weer iets uppen van 2800kcal naar 3000kcal p/dag (2800kcal door de week en 3300kcal in het weekend).
 
Lekkere training weer man!
Ook lekkere cardio :)

Ga ecto style 4000 calorien eten :D.
Dan kom je zeker aan in gewicht ;)
 
Wel flink wat kcals al! Actief werk ook?
Nee, helemaal niet. Ik zit in de IT.
Wel elke dag 5km wandelen, 2x in de week 36km fietsen, 3x per week krachttraining en 1x per week hardlopen + vooraf een half uur krachttraining (naar believen).
 
Ha, nog een IT-ert :)
Wel lekker actief in een week naast het werk.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven