Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It was HELL!! Nu blijven waar ik ben en niet de moed verliezen, wil niet meer terugvallen.Pffff dat scheelt toch verdomme wat centimeters zeg..........had al respect.......
It was HELL!! Nu blijven waar ik ben en niet de moed verliezen, wil niet meer terugvallen.
Trouwens die arm op jouw profielfoto heeft een beetje hetzelfde effect. Is die er "opgeplakt"?![]()

biceps? rond de 39cm de laatste keer dat ik heb gemeten. Op dit moment? Geen idee, zal wel ongeveer hetzelfde zijn.Laatste vraagwat meten die schatjes van je eigenlijk
![]()
Aandacht is er ook niet echt op, ik doe 1 week alleen maar een curl en chin up en de volgende week 2x curls en 2x chin ups.Knap gedaan allemaal Rook!!
Mooi die armen die knalluh dr echt wel uit
Ik zou dr niet al teveel aandacht aan schenken...die groeien echt wel mee![]()
biceps? rond de 39cm de laatste keer dat ik heb gemeten. Op dit moment? Geen idee, zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Flinke armen op 1.75m hoor!!iceps? rond de 39cm de laatste keer dat ik heb gemeten. Op dit moment? Geen idee, zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Is dat zo? Ik zie hier af en toe mensen met getallen gooien...
Ofcourse! Kaas!

Ik ben 1.80m en mijn armen zijn ongeveer gelijk..zegt genoeg lijkt meIs dat zo? Ik zie hier af en toe mensen met getallen gooien...
Ofcourse! Kaas!![]()

Ohw? Dat zou je niet zeggen aan de hand van je media.Ik ben 1.80m en mijn armen zijn ongeveer gelijk..zegt genoeg lijkt me![]()

Lol whut. Een halve kilo? Ik eet max 150gr pasta ongekookt denk ik, en dat is 300gram gekookt ofzo?Training zit er op. Nu een eiwit pannenkoek en daarna een halve kilo spaghetti.![]()