Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dit filmpje heeft mij heel erg geholpen wat betreft de OHP. Ik hield de barbell bijv fout vast en liet deze niet goed rusten op mijn handpalm. Ook was mijn grip te breed.
Nog wel meer leesvoer maja :D

Thnx, de OHP gaat wel hoor, het is gewoon een zware oefening. :)
 
Eindelijk even tijd gevonden om door je log te bladeren, maar wow wat voor een vooruitgang man! Respect :)
 
JA! (riep hij gevleid) :)

Hier is een andere van dezelfde serie:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze is ook echt. :rolleyes:

P7180068.jpg
 
Want lijkt net alsof die arm gephotoshopped is, wanneer die verkleind is dan :)
 

Meende eerst dat het grappig bedoeld was, dat die arm erop had geplakt zeg maar... :) Maar op originele grootte zijn de verhoudingen beter! Of ligt het aan mij kan natuurlijk ook haha
 
Meende eerst dat het grappig bedoeld was, dat die arm erop had geplakt zeg maar... :) Maar op originele grootte zijn de verhoudingen beter! Of ligt het aan mij kan natuurlijk ook haha
Volgens mij komt dat omdat die foto de biceps beter is geflexed en omdat de foto scheef genomen is waardoor de arm groter lijkt dan de rest van het lichaam. Op mijn profielpagina zie je de foto beter in zijn geheel en dan zie je de vertekening die jij bedoeld ook beter.
 
Al met al een goeie arm hoor :) En al helemaal als je kijkt waar je vandaan komt!
 
Al met al een goeie arm hoor :) En al helemaal als je kijkt waar je vandaan komt!
Met de biceps zit het wel goed, nu mijn benen, borst en de rest nog. :)
 
Meende eerst dat het grappig bedoeld was, dat die arm erop had geplakt zeg maar... :)
Trouwens die arm op jouw profielfoto heeft een beetje hetzelfde effect. Is die er "opgeplakt"? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven