- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb getraind hoor Neet en niet te zuinig.

Nee, had hem er nog niet ingezet. Nu wel, net hierboven

Score:Hnng. Klinkt goed man!
Ik zou de kcals absoluut verhogen. Cardio is goed voor je en ik zie niet in waarom je minder zou willen doen op 3450 kcal.
Toppie.

High bar lukt me gewoon niet met mijn stijve rug. Schouder voel ik nu wel hoor, hopen dat het morgen weg is dan moet ik nl. OHP.Wat is de reden dat je low bar squat eigenlijk? Goede training ondanks het ongemakje met de schouder.
Bij high bar moet je de ellebogen recht onder de bar kunnen houden. Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.High bar lukt me gewoon niet met mijn stijve rug. Schouder voel ik nu wel hoor, hopen dat het morgen weg is dan moet ik nl. OHP.
Hoop ik ook. Voelt wel zo.Mooie training! Doe je dat wel goed bij face-pull: al het gewicht van je lichaam dat niet op de voeten rust hangt aan je armen, dus zou toch BW-38 kg moeten zijn voor deze oefening?
Hoop dat het alleen eeen verrekt spiertje is in je rug.
Bij high bar moet je de ellebogen recht onder de bar kunnen houden. Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.
Ik kan gewoon de grond raken met mijn polsen, geen enkel probleem.Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.
Mooi. Dan moet de houding van boven lichaam bij high bar sq toch ook wel goedkomen?Ik kan gewoon de grond raken met mijn polsen, geen enkel probleem.
Op de een of andere manier niet.Mooi. Dan moet de houding van boven lichaam bij high bar sq toch ook wel goedkomen?
Je kan dus wel rug, ellebogen en polsen in een recht vlak krijgen. Wat zou dan de reden zijn dat het met een barbell niet lekker gaat?
Ik ben trots!Score:
Patat shoarma met knoflooksaus. Cornetto, 2x tompouce, halve reep pure chocolade, wat snoep en een aantal koekjes. Redelijk gemarvinned dus...![]()

Fixed01-04-2017 Strafcardio
6km hardlopen ~12km/u (geen 1april grap).

Begin wel weer wat vet te worden...