Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet ik een stuk voor terugbladeren dan zeker? :P

• Topic Starter Topic Starter
Training 31-03-2017 schouders, rug

Squat 5x5 stronglifts
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg O.K. we zijn weer verder. Gaat nu iets beter met low bar. Filmpje komt er aan @Basma
Volume 1875kg
totalreps 25

DB shoulder press
10x10kg
6x22,5kg
6x25kg
5x25kg scherpe pijn in mijn schouder achter, trekt nu langzaam naar de traps.
5x25kg toch maar doorgaan?
6x22,5kg iets lichter dan maar?
9x20kg op en pijn... :(
Volume 1900kg
totalreps 47

Inverted Rows
12xBW
12xBW
12xBW
12xBW
totalreps 48

Side Lateral Raises
10x7,5kg Voel het wel, maar valt wel mee
8x12kg gaat wel...
8x12kg
8x12kg
8x12kg
13x7,5kg prima.:o
Volume 557kg
totalreps 55

Pull Up
12x72kg
11x72kg
8x72kg kreeg er niet meer uitgeperst, het is echt bloedheet hier...
Volume 2232kg
totalreps 31

Face Pull
10x38kg weegschaal geeft aan 40kg (maak er voor de zekerheid maar 38 van, hang iets in een hoek maar bijna verwaarloosbaar), hakken op de weegschaal en dan sleuren aan die TRX.
10x38kg
10x38kg
Volume 1140kg
totalreps 30

Opa is klaar. Heb me net laten masseren en het voelt iets beter nu in mijn schouder. Hopen dat het morgen zo goed als weg is. Beter opletten bij het in positie brengen van de DB's de volgende keer bij de shoulder Press. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hnng. Klinkt goed man!
Ik zou de kcals absoluut verhogen. Cardio is goed voor je en ik zie niet in waarom je minder zou willen doen op 3450 kcal ;).

Toppie.
Score:
Patat shoarma met knoflooksaus. Cornetto, 2x tompouce, halve reep pure chocolade, wat snoep en een aantal koekjes. Redelijk gemarvinned dus... :o

Goooood :eating:

Oh. Leuke training trouwens :rolleyes:

Wat is de reden dat je low bar squat eigenlijk? Goede training ondanks het ongemakje met de schouder.

Mooie training! Doe je dat wel goed bij face-pull: al het gewicht van je lichaam dat niet op de voeten rust hangt aan je armen, dus zou toch BW-38 kg moeten zijn voor deze oefening?
Hoop dat het alleen eeen verrekt spiertje is in je rug.
High bar lukt me gewoon niet met mijn stijve rug. Schouder voel ik nu wel hoor, hopen dat het morgen weg is dan moet ik nl. OHP.
Bij high bar moet je de ellebogen recht onder de bar kunnen houden. Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.

Mooie training! Doe je dat wel goed bij face-pull: al het gewicht van je lichaam dat niet op de voeten rust hangt aan je armen, dus zou toch BW-38 kg moeten zijn voor deze oefening?
Hoop dat het alleen eeen verrekt spiertje is in je rug.

Bij high bar moet je de ellebogen recht onder de bar kunnen houden. Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.
Hoop ik ook. Voelt wel zo.
Ga het zo proberen na het hardlopen.

01-04-2017 cardio
6km hardlopen ~12km/u (geen 1april grap).

Morgen de OHP, rows en legraises.

Hoe is de beweeglijkheid van schoudergordel? Er is een testje: als je gaat liggen op de grond, rug helemaal plat, ellebogen in 90 gr naast je, tegen de grond drukken, onderarmen in 90 gr naar boven, dan moeten je polsen ook de grond (kunnen) raken en niet in de lucht zweven. Lukt dat? Zo niet: de borstwervels (kyphose) los rollen.
Ik kan gewoon de grond raken met mijn polsen, geen enkel probleem.

Ik hang teveel voorover als ik de barbell hoog heb. Ik krijg mijn rug niet goed gebogen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven