AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe dan ook sterk hoor!:thumbs:

Wel beetje matige cheat hoor...

...maar dat houdt je vast beter in shape dan mijn huidige 'dieet'
Dank u. :)
Matige cheat idd (totaal 3300kcal), maar anders gaat het mis. Als ik het idee krijg dat ik te ver ben gegaan dan krijg ik zoiets van 'ach, laat maar, nu vreet ik me ook helemaal rond'. Dat probeer ik te voorkomen.

Vandaag mag ik weer 3300kcal! :) ahhhh, lekker wat broodjes van de bakker om 12:00 uur als ik mijn fast beëindig. Mjammie.:eating:
Oei! Om 13:00 uur zat ik al aan de 2100kcal (wel redelijk clean, brood, ui, banaan, ei, etc). Ik moet nog avondeten straks dus einde feeding frenzy. :(

Laatst bewerkt:
Haha ik vreet me vol met brood,havermout en dat soort dingen.

Ik wou dat ik me vol kon stoppen met junk :(

Geniet van de cheat man! :)

Laatst bewerkt:
72,4kg vanmorgen. Now we're talking! :)
Vanmiddag borst, biceps en triceps.

Training zit erop, gooi hem hier morgen wel neer. Nu nog eerst mijn kcal naar binnen werken. :)

Nice, waar wil je naartoe qua gewicht? Je staat erg droog, dus kan wel wat bij. Al heb ik makkelijk praten, ik ben niet zoals jij al eens over de 'afvalweg' gegaan! Jij laat wel zien dat je met een gedegen instelling je gehele fysiek de andere kant op kan komen! Hulde!

Nice, waar wil je naartoe qua gewicht? Je staat erg droog, dus kan wel wat bij. Al heb ik makkelijk praten, ik ben niet zoals jij al eens over de 'afvalweg' gegaan! Jij laat wel zien dat je met een gedegen instelling je gehele fysiek de andere kant op kan komen! Hulde!
Geen idee wat de mogelijkheden zijn. Ik ben twee jaar lang alleen maar afgevallen. Was loodzwaar moet ik bekennen.
Sommige lichaamsdelen moeten nog wat bijkomen van 2 jaar lang deficit. Is niet bevordelijk voor de spierontwikkeling en kracht. Vandaar ook mijn problemen met de bench en de squat alhoewel ik met andere lichaamsdelen wel redelijk sterk ben. Ik druk gewoon door en kom wel waar ik zijn wil. Ik heb wat dat betreft een ijzeren wil en doorzettingsvermogen.

Ik ga proberen uiteindelijk de 78 kilo aan te tikken op 10/9% vetpercentage. Gaat nog wel even duren denk ik alhoewel ik de laatste week volgens mijn vrouw toch al wat extra massa heb gewonnen en dan heb ik het niet over vet of vocht.

Biceps zit toch nu al op een mooie 39cm. :cool:

Laatst bewerkt:
Mooie doelstelling. Maar dan zal er nog zo'n 8 kg spiermassa bij moeten. Best een uitdaging :)

Zonder uitdaging is het leven maar saai. De eerste uitdaging was 30 kilo eraf. Dat is ook gelukt, nu deze nog. :D

Waarom wil je persé zo "laag" zitten? Als je rond de12% zit heb je al een heel mooi fysiek en kan je rustig rond de 80 kg wegen, ben je gelijk een stuk buffer.
Niet perse, ik wil het gaan proberen. 80 kilo op 12% teken ik ook voor hoor. :D

Ik weet mijn vetpercentage ook niet precies maar zolang mijn vrouw haar ogen niet van me af kan houden zal het wel goed zijn. :cool:;)

Waar blijft die training dan?

Training 20-2-2017 Borst - biceps - triceps

Squat 5x5 stronglifts schema
warmup 10x20 - 5x30
5x5x55kg

BP
warmup 10x20 - 5x40
3x12x62,5kg - ging goed, volgende keer 63,5kg)

Seated Dumbbell Curl (superset met Skullcrushers)
warmup 10x5 - 5x10
3x12x13kg (no prob wel burn :fire:)

Skull Crushers (superset met Dumbbell Curls)
warmup 10x10 - 5x20
3x12x31,5kg :fire:

Barbell shoulder rows (staggered set met Chinups)
warmup 10x20 - 5x30
3x12x50,5kg

Chinups (staggered set met shoulder rows)
26x

Triceps Dips
15x (achter elkaar)

Vandaag (21-2-2017) 36km fietsen - 5km wandelen (wandelen = elke dag)

• Like
Waarderingen: Jmml
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven