AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Bij tricep dips hang je niet voorover en strek je je armen volledig. Chest dips hang je wel voorover en strek je de armen niet volledig.

Incline db presses zijn ook goed voor de chest eventueel :)

• #1.166
Ik doe eigenlijk geen DB's presses meer, ik krijg altijd pijn in mijn rechterschouder bij het in positie brengen. Ben nu bijna pijnvrij bij de BP.

Ik doe eigenlijk geen DB's presses meer, ik krijg altijd pijn in mijn rechterschouder bij het in positie brengen. Ben nu bijna pijnvrij bij de BP.
Ben geen fysio, maar schouderproblemen komen imo wel vaak door slappe of slecht samenwerkende rotator cuffs. Kan helemaal geen kwaad wat aandacht aan die cuffs te besteden voordat je zwaarder gaat benchen of dippen ed.

• #1.168
Het is ook de rotator cuff. Vandaar geen behind the neck pull of push en geen upright rows.

• #1.169
Ik doe nu ook een variant op de normale lateral raises waarbij ik de dumbbells voor mijn lichaam houd (armen in een L vorm), de ellebogen omhoog beweeg en dan bovenin de dumbbells van voren naar boven beweeg en weer terug, daarna pas de ellebogen weer naar beneden. Op dat moment werkt de rotator cuff flink (ook flinke TUT trouwens).

Ik doe nu ook een variant op de normale lateral raises waarbij ik de dumbbells voor mijn lichaam houd (armen in een L vorm), de ellebogen omhoog beweeg en dan bovenin de dumbbells van voren naar boven beweeg en weer terug, daarna pas de ellebogen weer naar beneden. Op dat moment werkt de rotator cuff flink (ook flinke TUT trouwens).
Ik denk dat ik hem voor me zie.... met heel licht gewichtje neem ik aan. Ga ik ook eens proberen.

• #1.171
Ik ga meestal voor 10kg omdat je armen gebogen zijn is het gewicht voor je schouders minder zwaar. We zitten redelijk gelijk dus je zou het met de 10 kunnen proberen.

Hier zie je die jurk van kinobody het doen. L raise with external rotation. Rond de 1:20
Die vent is een kwal, maar die L raise heeft me wel redelijk wat massa gebracht in de schouders.

Laatst bewerkt:
die L raise heeft me wel redelijk wat massa gebracht in de schouders.
Je bedoelt natuurlijk: I discovered this amazing secret that gave me the best looking shoulders in the world.
:D

De rotators die ik bedoelde zijn onzichtbaar en zullen je geen grotere schouders geven, maar stabiliseren de boel wel van binnen. Maar die zullen met deze oefeningen ook wel geactiveerd worden lijkt me.

Goeie training weer. Je armen zijn idd sterk, laat die curls dus maar zitten. Maar misschien wat extra oefeningen die de bench helpen? Flyes, chest dips, pushups met voeten op een bankje..... Hoewel die bench ook niet slecht is nu.

Exactly my toughts..

Als je beter wilt worden in de bench press en squat, focus je er dan op en skip al je curls e.d.

• #1.174
Je bedoelt natuurlijk: I discovered this amazing secret that gave me the best looking shoulders in the world.
:D

De rotators die ik bedoelde zijn onzichtbaar en zullen je geen grotere schouders geven, maar stabiliseren de boel wel van binnen. Maar die zullen met deze oefeningen ook wel geactiveerd worden lijkt me.
Amaaaaazing! :D
Gewoon proberen, ik voel met deze oefening ook de achterkant van mijn schouders goed.

• #1.178
Training 14-04-2017 schouders en rug

Squat
10x50kg
5x70kg
5x85kg
5x85kg
5x85kg Yes. :p
10x70kg
Volume 2825kg
totalreps 40

DB shoulder press
20x10kg activatie
11x22,5kg
9x22,5kg
9x22,5kg
8x22,5kg poeh, jammer...
10x20kg even pompen nog...
Volume 2465kg
totalreps 67

BOR
10x50kg
8x60kg Voel er niets van. Terug naar inverted rows
Volume 980kg
totalreps 18

Inverted Rows
12xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW (10 sec. rust)
5xBW Zo, die voel ik wel waar ik hem wil voelen...
totalreps 47

Side Lateral Raises
15x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
6x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust) oei, eentje minder anders verdwijnt de vorm... :o
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg :zweet:
Volume 990kg
totalreps 66

Pull Up
14x72kg
11x72kg
9x72kg aaaah. Had er nog eentje willen pakken...
Volume 2448kg
totalreps 34

Reverse Fly
15x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
5x10kg (10 sec. rust)
5x10kg :zweet:
Volume 670kg
totalreps 67

Zweten als een rund die opa :D. Ging wel redelijk.
Geen cheatmeal deze keer... :huilen:
Fijne paashaas allemaal.

Hoe kan je BOR nou niet voelen ???
Lekkere myo-reps gedaan, and pretty pase days to you too :)

Waar blijft dat filmpje?! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven