AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Strafcardiodag vanwege verjaardags feestje vanmiddag 29-04-2017

7km hardlopen @12,3km p/uur. Dikke 500 kcal. Kan er een gebakje in vanmiddag Skatermarvin. :D
Morgen KT core.

Gewicht vanmorgen 70,8kg
 
Laatst bewerkt:
Skatermarvin Eerlijk.. Ik moest meteen aan jou denken. Beste van twee werelden voor jou vermoed ik! :roflol:
:roflol: Toch hou ik totaal niet van hartige taart..:sad:
Ik probeer onder de 10% te komen en daar een tijdje op onderhoud te blijven. Zit nu op 2400 kcal per dag en dat is wel even wennen weer. Ik zat een paar weken geleden nog op 3400 kcal. Vet percentage ga ik weer meten als ik qua gewicht rond de 70kg zit, ondertussen probeer ik uit alle macht al mijn kracht te behouden.
Mooi streven! Het vast houden van een laag vetpercentage vind ik zelf het lastigst!
Strafcardiodag vanwege verjaardags feestje vanmiddag 29-04-2017
7km hardlopen @12,3km p/uur. Dikke 500 kcal. Kan er een gebakje in vanmiddag Skatermarvin. :D
Morgen KT core.

Gewicht vanmorgen 70,8kg
JA

Twee zelfs...
 
3000 kcal. Einde vreetfestijn. :(
Nog mensen voor een flink stuk zelfgebakken appeltaart?
 
Poeh, mooie wedstrijd hoor tussen Anthony Joshua en Vladimir Klitsjko. Beiden al een keer tegen het canvas gegaan. A J kneep hem tijdens de wedstrijd wel een beetje maar toch mooi gewonnen. Ook knap van Vladimir. Niet slecht voor een oudje. :cool:
 
I'm proud:marvin:

In 4 apple-pie!:meal:
:p

No prob. Ik heb nog 2kg appeltaart over van de 6kg die ik gemaakt heb. :D

Gewicht vanmorgen 71,2kg. Core training is gedaan. Lekker kort gehouden. Voor de rest vandaag rust en een beetje in de tuin werken. Vanmiddag uiteraard F1! :)
 
Tuin cardio is gedaan. :D
 
Tuin cardio is gedaan. :D
Die had ik gisteren al achter de rug... en dat heeft mijn rug geweten ook... :o Snoeien die bende... oef.. geen oog dicht gedaan vannacht :o
Maar het was er wel prima weer voor in het zonnetje. Net als vandaag!
 
Gewicht vanmorgen 71,7kg.
Vanmiddag borst biceps en triceps.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven