- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Geen wind bij ons in de tuin. Keuze genoeg voor plekjes om te liggen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen wind bij ons in de tuin. Keuze genoeg voor plekjes om te liggen...

En als ik af en toe naar de koelkast ben gelopen? En wat onkruid uit de tuin heb getrokken?
Windstil in de tuin...lag in mijn zwembroek

Bij mij ookGeen wind bij ons in de tuin. Keuze genoeg voor plekjes om te liggen...![]()

euh..... NEE!En als ik af en toe naar de koelkast ben gelopen? En wat onkruid uit de tuin heb getrokken?

Aan de kust is er altijd meer wind, wel wezen fietsen+ hardlopen in het zonnetje gister. Daar was het prima weer voor

Druipt van m'n kop maar was wel een vette training. 
Dank u. We squatten gewoon verder.Sow, flink wat volume man! En gewoon slow & steady bij die squats. Komt goed!![]()

Thanks. Squats gaan redelijk, de vorm is nu iig goed en daar gaat het om. Was nooit gestopt met loggen hoor...
Flinke training weer Race! Goed te zien dat de squats goed gaan! Je logt ze ook weer![]()

Thanks! Het zijn wel geen flyes van 40kg maar toch...Lekkere training! Kan me de pump wel voorstellen na de curls en de crushers![]()

Als je goed aan die techniek blijft werken en het lukt blessurevrij te blijven gaan die gewichten vanzelf een keer omhoog. Zou me daar niet te druk over maken....5x75kg Poeh, wel even misselijk geworden bij rep 4 en 5, wat ben ik ook een mietje met die squat.![]()

Ze gingen omhoog al was het langzaam. Ik zie er ook altijd zo tegenop. Ben altijd blij als het voorbij is met de squats, De rest knal ik er met zin achteraan!Als je goed aan die techniek blijft werken en het lukt blessurevrij te blijven gaan die gewichten vanzelf een keer omhoog. Zou me daar niet te druk over maken....
Rest was zeker een pittige training![]()

Ik wordt langzaam ook iets lichter dus dan gaat het ook gemakkelijker.Nette training hoor, je wordt bijna te sterk voor BW dips/chinups!!

Ga je soms zwaarder ook? Of altijd veel reps
Soms klimt mijn dochtertje op mijn rug en doe ik ze + ~20kg. (chin ups)
Tijd voor een gewicht aan een gordeltje zo langzamerhandIk wordt langzaam ook iets lichter dus dan gaat het ook gemakkelijker.![]()