- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Inderdaad. Moet er toch echt wel komen nu.Tijd voor een gewicht aan een gordeltje zo langzamerhand![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Moet er toch echt wel komen nu.Tijd voor een gewicht aan een gordeltje zo langzamerhand![]()
nasi goreng met kip?Ahhh... De vrouw heeft al gekookt. Lekker Nasi! Daar ga ik op mijn gemak eens even een halve kilo van naar binnen drukken.![]()

Smakelijk! Je maakt me jaloers, zeker op een rustdag met 100g carbs waarvan ik de meeste al binnen heb

Thanks, veel meer kan ik ook niet meer eten. Ik mag in de cut maar 2300 kcal per dag. Kan het nu langzaam aan mijn energie en kracht ook al merken. Begin wel mooi droog te worden weer.Smakelijk! Je maakt me jaloers, zeker op een rustdag met 100g carbs waarvan ik de meeste al binnen heb![]()
Foto..foto..Thanks, veel meer kan ik ook niet meer eten. Ik mag in de cut maar 2300 kcal per dag. Kan het nu langzaam aan mijn energie en kracht ook al merken. Begin wel mooi droog te worden weer.

Rustaaghh! Ben er nog niet hoor. Vanmorgen weer 71,9kg!? Derde keer al in 1,5 week.
3e keer op 71.9 gewogen bedoel je? Lekker shredded wordenRustaaghh! Ben er nog niet hoor. Vanmorgen weer 71,9kg!? Derde keer al in 1,5 week.

op en neer bedoel ik. 71,9 - 71,6 - 71,9 - 71,5 - 71,93e keer op 71.9 gewogen bedoel je? Lekker shredded worden![]()
Aha...dus cardio omhoog...of kcals omlaag volgende week?op en neer bedoel ik. 71,9 - 71,6 - 71,9 - 71,5 - 71,9

NEE!Aha...dus cardio omhoog...of kcals omlaag volgende week?
Of zuivel eruit![]()
Ehm...dus jij zegt nu spiermassa te pakken in de cut?NEE!
Cardio is voldoende en ik ga niet lager dan 2400 kcal per dag gemiddeld over een week, never ga ik weer doen wat ik vroeger deed met sub 2000 kcal. In de spiegel zie ik wel resultaat en dat is voor mij leidend.

Geenzins, maar ik wil me wel gewoon lekker voelen en niet uitgeblust.Ehm...dus jij zegt nu spiermassa te pakken in de cut?![]()
True...niet the WHATEVERITTAKES instellingGeenzins, maar ik wil me wel gewoon lekker voelen en niet uitgeblust.

zweten als een gek weer!

Daar is opa te oud voor. Ik ga die doelen die jullie jongelui allemaal stellen toch niet meer halen. Ik wil me gewoon goed voelen en er goed uitzien in the progress.