- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Koffie is meer cheaten dan straps

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koffie is meer cheaten dan straps

Super man. Droog de zomer in.Jah zekerrrsssssss.........vanochtend voor het eerst sinds lange tijd weer onder de 80 kg..........begin langzaamaan droger te worden dus het gaat goedkomen deze zomer.......

Kaneel spotted

Je rijst koken met kurkuma erbij is ook echt een aanrader!
Niet plotseling.

Ik zeg DOEN!!!Niet plotseling.
Gewicht vanmorgen 71,7kg, lekker heen en weer wapperen terwijl ik toch echt wel steeds strakker wordt. Middeltje is ook al weer mooi dun. Schouders springen er weer mooi uit. Nog even wat clen er tegen aan en het is goed.
No clen, no way!

Vooral vocht denk ik dan.
No clen, no test, no tren, none of that shit here! Now leave me alone!

Ik ga voor naturel. Zodra je stopt met dat spul krijg je een enorme ego downer en kom je vanuit je droom terug in de realiteit. Don't need that shit.Als het gaat om vetverbranding en shape zou ik tren zeker aanraden, heb (vind ik) een mooie shape gekregen door dat spul, zoals dalijk te zien is...
No clen, no test, no tren, none of that shit here! Now leave me alone!
Ik ga voor naturel. Zodra je stopt met dat spul krijg je een enorme ego downer en kom je vanuit je droom terug in de realiteit. Don't need that shit.

Op mijn leeftijd kan mijn natty shape er prima mee door hoop ik toch.Ieder zn ding, moet wel eerlijk toegevend dat ik je shape echt wel goed vindt voor natty![]()
Op mijn leeftijd kan mijn natty shape er prima mee door hoop ik toch.
Dat kan ik wel waarderen. Dank je. Ben ook erg benieuwd naar je pics zo.Meer dan prima, denk dat menig man van jou leeftijd zwaar jealous is.. en nee dit is niet sarcastisch