Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
OK......
Curcuminsuppletie: meer glycogeen, minder melkzuur, meer uithoudingsvermogen, meer spierkracht en links hierin....

ik heb trouwens geen idee van de hoeveelheid curcumine en de biologische beschikbaarheid in kurkuma poeder. Blijkbaar is het wel een probleem om een effectieve hoeveelheid binnen te krijgen.
Je moet wel redelijk veel kurkuma gebruiken om een effectieve dosis binnen te krijgen. Sommige luitjes hebben ook altijd opmerkingen over de hoeveelheid kurkuma die ik op mijn broodje ei gooi. :D

Mooie training. Het gevoel dat de squat toch de goeie kant op gaat?

Jahoor ik heb eeeindelijk je log ontdekt, wat een reis heb je er al opzitten zeg bravo! Vanaf nu lees ik mooi mee!:)

Goed getraind! Squat komt volgende keer wel goed! :D

Duurt nog wel even voordat de squat echt goed komt. Morgenvroeg iets doen waar ik wel goed in ben. Even een rondje hardlopen...
Gaat wel ten koste van je squat.... :p
Dit is wel half serieus: spieren hebben grote moeite om zich aan zowel duurtraining als explosieve krachttraining aan te passen. Ik ben om die reden meer tot sprintjes (intervallen) overgegaan.

• #1.491
Gaat wel ten koste van je squat.... :p
Dit is wel half serieus: spieren hebben grote moeite om zich aan zowel duurtraining als explosieve krachttraining aan te passen. Ik ben om die reden meer tot sprintjes (intervallen) overgegaan.
Ik weet het, maar om nu helemaal te stoppen met hardlopen zie ik niet zitten.

• #1.492
Cardio 06-05-2017

8km hardlopen: 4:57 per km. Gemiddeld. Ongeveer 12km per uur. :)
Straks even wegen alhoewel het niet telt. Ik ben na het hardlopen direct een stuk lichter.

Ik ga ook even een tijdje van de kwark af. Ik las net het verhaal van @Skatermarvin over lactose intolerantie en ik denk dat ik daar ook last van heb. Heel veel gerommel in mijn maag in de avond. Alleen nog maar caseine in de avond dus.

Gisteren cheatmeal gehad. Netjes gehouden aan 3000 kcal.
701A7A03-FFC5-47CF-97B2-7AF50D056ECA.JPG

Morgen core training. Nu na het douchen even lekker met het gezin de stad in. :)

:woot: #teamgeenzuivel #teampaperskin

Ook geen melk en dergelijke toch?

Lekkere cheat trouwens!! Man...wat heb ik daar nu ook zin in!!

• #1.495
  • #1.499
Koffie in de mik en coretraining om 10:00 uur. :flexing:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven