MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Training 15-05-2016 borst biceps triceps

Squat gingen gisteren helemaal niet. Ik werd verschrikkelijk misselijk en draaierig. Ben er maar mee gestopt.
Ik maak in het vervolg gewoon een pdf van mijn sheet, ik weet niet of het zo fijner is. Comments hieronder... :D

Dus niet fijn. Typ het wel... :D

Squat
10x30kg
8x57,5kg
6x67,5kg
4x77,5kg werd helemaal naar hier... :(
1x82,5kg het lukt gewoon niet, te warm misschien? Helemaal draaierig.
2x77,5kg ik stop ermee, het lukt vandaag gewoon niet.
Volume 1713kg
totalreps 31

BP (targetreps ~12)
15x30kg
10x50kg
12x66kg
12x66kg
11x66kg ...jammer, lukt net niet die laatste...
12x50kg incline
Volume 3860kg
totalreps 72

Chin Up (staggered set met Triceps Dips)
17x72kg
14x72kg
11x72kg
9x72kg :zweet:
Volume 3672kg
totalreps 51

Triceps Dips (staggered set met Chin Up)
19x72kg
16x72kg
13x72kg
11x72kg :zweet:
Volume 4248kg
totalreps 59

Barbell Curl (staggered set met DB Skulls)
12x36kg
12x36kg
10x36kg
10x28kg dropset... :zweet:
Volume 1504kg
totalreps 44

DB Skull Crushers (staggered set met Barbell Curls)
15x12,5kg
15x12,5kg
15x12,5kg
14x12,5kg :zweet:
Volume 1475kg
totalreps 59

Verschrikkelijk warm op zolder, raak mijn vocht wel kwijt zo.
Even een bord macaroni eten en daarna nog even een stukje wandelen na het douchen.

undulated_periodization_training.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind het niet prettig lezen...beetje klein en veel drukwerk wat niet is ingevuld maakt het erg onoverzichtelijk

lekker blijven typen ...doe ik ook...in 5min ben je klaar...:)

Goede training man. Meestal als ik mij draaierig voel neem ik 2 suikerklontjes van de (gym)bar met koud water. 5 min later voel ik mij stukken beter.

• #1.725
Goede training man. Meestal als ik mij draaierig voel neem ik 2 suikerklontjes van de (gym)bar met koud water. 5 min later voel ik mij stukken beter.
Thanks. Ik neem normaal wat pure chocolade voor de training. Deze keer had het meer te maken met de zuurstof in de lucht (afwezigheid daarvan) denk ik. Vind het ook een pest oefening. Echt mijn slechtste.

Thanks. Ik neem normaal wat pure chocolade voor de training. Deze keer had het meer te maken met de zuurstof in de lucht (afwezigheid daarvan) denk ik. Vind het ook een pest oefening. Echt mijn slechtste.
Ja dat heb je met zulke dagen, maar gewoon doorheen bijten! Ik moet morgen legs hitten dus wish me luck:o

Nette workout, hoe lang duurt die ongeveer?

Nice workout man, gek volume altijd bij jouw trainingen

• #1.732
Gewicht vanmorgen 71kg precies. Eigenlijk vanaf vorige week woensdag nog niets verloren aan gewicht maar wel droger geworden zegt de spiegel.

Gisteren cardio dag
18km fasted fietsen (woon/werk) en 5km fasted wandelen. Eind van de dag 18km terug op de fiets. Ongeveer een 1000kcal als ik het laag aanhoud.

Eind van deze middag in de schroeiende hitte schouders en rug trainen. Zal wat worden op de zolder met myo reps op de lateral raises en de deadlift aan het einde. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Gewicht vanmorgen 71kg precies. Eigenlijk vanaf vorige week woensdag nog niets verloren aan gewicht maar wel droger geworde zegt de spiegel.

Gisteren cardio dag
18km fasted fietsen (woon/werk) en 5km fasted wandelen. Eind van de dag 18km terug op de fiets. Ongeveer een 1000kcal als ik het laag aanhoud.

Eind van deze middag in de schroeiende hitte schouders en rug trainen. Zal wat worden op de zolder met myo reps op de lateral raises en de deadlift aan het einde. :rolleyes:
Je zal nogal wat vocht verliezen man :roflol:

Je cardio gaat wel hard Rookie! Als je zo doorgaat kom je wel onder de 70!

Qua training en voeding zit het sws wel goed :)

Bummer van de squats. Ik geloof best dat de benauwdheid op je zolder niet bevorderend is geweest voor de prestaties. In de gym was het al zwoegen gister, maar in een zolder is het volgens mij nog erger.

• #1.736
Je zal nogal wat vocht verliezen man :roflol:
Dat is wel zeker. :zweet:
Je cardio gaat wel hard Rookie! Als je zo doorgaat kom je wel onder de 70!

Qua training en voeding zit het sws wel goed :)
Het is toch echt wel moeilijker om onder de 70kg te komen als voorheen. Toch meer spiermassa gekregen waarschijnlijk.
Bummer van de squats. Ik geloof best dat de benauwdheid op je zolder niet bevorderend is geweest voor de prestaties. In de gym was het al zwoegen gister, maar in een zolder is het volgens mij nog erger.
Tja, het is niet anders. Vanmiddag zal ook wel dramatisch worden. Lekker glibberen op de bar met de OHP.

damn dat zijn beste chin ups setjes :eek:

ja die hitte is echt naar met squats, bij ons was het maandag ook niet te harden, dacht dat ik dood ging :(

Goed eten...met veel suikers als pre-workout
je MOET echt langer rusten met een perfekte ademhalingstechniek...DIE HARDS!!

Leef je nog of ben je overleden op de zolder? Het was goed heet gister:eek!:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven