Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Op die leeftijd inderdaad gevaarlijkLeef je nog of ben je overleden op de zolder? Het was goed heet gister![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die leeftijd inderdaad gevaarlijkLeef je nog of ben je overleden op de zolder? Het was goed heet gister![]()

Genoeg geleden. Wat ongelofelijk heet!
Ik leef nog, zag eruit alsof ik uit het zwembad kwam. Echt niet normaal meer.Leef je nog of ben je overleden op de zolder? Het was goed heet gister![]()
Ben er nog hoor... 
Dat is vandaag dus. Gisteren was KT, dan ga ik niet fietsen.
Ik ook niet, maar ja...Pfoeh, ik mag er niet aan denken om met dit weer op zolder te moeten trainen. Wel goed als je snel nog wat vocht wil verliezen! Flinke training.
Vocht kwijtraken is wel gelukt i.i.g. Ben daarna nog even een stukje gaan wandelen om een beetje uit te waaien.Had wel het raam opengezet, qua zuurstof werkt dat wel iets, qua hitte gisteren niet echt.Hangt er wel genoeg zuurstof daarboven in die sauna van je ....pff...flinke test van je cns
De hitte hangt bij ons ook nog in huis. Op het kantoor trouwens ook. Vanmorgen eerst even de airco aangezet om de meeste hitte er even uit te krijgen.Als het een beetje kan ventileren dat is wel fijn zo'n zuchtje wind
Het is nu nog warm in huis....
Respect voor die training man! Zeker met die bloedhitte!Het was echt belachelijk warm op de zolder. Puur op karakter doorgeknald. Helemaal doorweekt.![]()

Ik vond het gister al niet eens leuk om de was af te halen bij deze temperaturen..![]()

Thanks!

Volume is leuk, maar het gewicht moet nog omhoog.Wat een volume man! Begrijpelijk dat je kapot bent na zo een training![]()
Squats <3Gewicht vanmorgen 70,9kg. Eind van de middag squatten, borst en armen.