darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er anders totaal geen zin in. Eerst een kopje decaf na het douchen, then I'm going in...Je bent een man naar mijn hart...tuinieren meenemen als cardio![]()
Thanks man!

I feel you! Ik heb vorige week allemaal van dat soort cardio gedaan..Ik heb er anders totaal geen zin in. Eerst een kopje decaf na het douchen, then I'm going in...

Thanks man.Lekker man! Squat gaat de goede kant op, zo lijkt het! Lekkere overheadpresses en flink lopen zwaaien met je side-raises. Well done!![]()
was wel zweten gisteren.Goed bezig weer! Goed weer voor een lekker stuk wandelen!Core- en circuit training 14-05-2017
Leg Raises 3x15x
Planking 3:30 min.
Crunches 150x
Circuit 3x
Pushups
Triceps bench dips
Chin ups
Weighted crunches
Side lateral raises
Wandelen 10km
Heerlijk weer was het vanmorgen.Goed bezig weer! Goed weer voor een lekker stuk wandelen!

Genieten! Nog even wachten met eten alleen of niet...?Heerlijk weer was het vanmorgen.
Nu heerlijk in de tuin zitten (die weer helemaal klaar is).![]()
Ja, altijd IF, ook in het weekend. Eerst even wat boodschappen scoren op de fiets om 12:00 uur en dan eten als ik thuis kom. Daarna F1!Genieten! Nog even wachten met eten alleen of niet...?

Euh... Even rekenen.Hoeveel km fiets en loop je nu zo eigenlijk per week?
Euh... Even rekenen.
Ik wandel elke dag tussen de 5-8km, ik fiets 2x per week 36km en ik ga in het weekend afhankelijk van cutten of bulken 6-10km hardlopen.
Ik ben dan ook een endo vermomt als ecto...Dat is niet niks, respect om dat ook nog eens te doen zo naast je trainingen én met IF!
Ik moet wel cardio doen anders word ik vet.Idem. Behalve dat ik mezelf niet als ecto kan vermommen. Want ik ben te lui om cardio te doenIk ben dan ook een endo vermomt als ecto...Ik moet wel cardio doen anders word ik vet.

Rennen kreng!Idem. Behalve dat ik mezelf niet als ecto kan vermommen. Want ik ben te lui om cardio te doen![]()