- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Oh ik dacht dat jij 5 dagen ongepland bulkte om dan 2 dagen volledig Auswitch te gaan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ik dacht dat jij 5 dagen ongepland bulkte om dan 2 dagen volledig Auswitch te gaan.

Zo kun je het ook zien..Dat is nu precies de intentie van mijn logZit te wachten tot na je vakantie...........hopelijk een log zonder rellen.....hahaha.....zie bij jou door de rellen het log niet meer![]()

20-05-2017 cardio
8km hardlopen ~12km p/uur
Straks even langs gaan bij een open dag van een personal trainer hier in enschede.
Training van gisteren zet ik hier vanavond wel even op. Daar heb ik nu geen tijd voor.
Met KT krijg je meer spiermassa waardoor je de hele dag, zelfs tijdens rust, meer verbrandt. Hardlopen is leuk om er snel veel kcal doorheen te jagen, maar dat kan ook met HIIT.Jij bent door het hardlopen wel flink afgevallen toch? Maar je gaf aan dat je dat achteraf beter anders had kunnen doen. Gewoon door KT?
Met KT krijg je meer spiermassa waardoor je de hele dag, zelfs tijdens rust, meer verbrandt. Hardlopen is leuk om er snel verl kcal doorheen te jagen, maar dat kan ook met HIIT.

Maar wat stond er allemaal op het menu?

Appeltaart, popcorn, chocolade, kipshoarma, friet, ijs, m&m's, enz...

Zie er nu al tegenop.Heeft iedereen wel s, moet je gewoon door
!Weet het. Ik zet ook wel door hoor.

ENORME HEKEL!

Held

Gewicht vanmorgen 71,2kg. Dit weekend verder weinig gegeten om de overdaad van vrijdag (+/- 7000 kcal) weer kwijt te raken. Gisteren 20km gewandeld en in de tuin gewerkt. Vanmiddag weer de schouders en rug training + natuurlijk de onvermijdelijke k*t squats!Zie er nu al tegenop.

squats