Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Beter nog inhouden met zulke zware druk. Misschien ben je tegen eind deze week een pak beter als je het rustig houd en kan je alsnog mee doen. Op 1 week verlies je geen heuse gains. Alleen wel wat peaking voorbereiding
Haha misschien wel slim ja. Maar ik moest wel proberen te steunen en te lopen. Gaat verrassend goed dus wie weet. Zou niet ideaal zijn qua voorbereiding maar moet volgende week waarschijnlijk 2x190-200kg squaten:roflol: dat zie ik never gebeuren

Na dit te zien laat ik die competitie maar even zitten:o
Ik kijk dit soort filmpjes uit principe daarom al niet. Je hebt er niets aan en het zorgt alleen voor onrust bij echt zware lifts.
Maar als ik het verhaal lees vraag me wel af waar was zijn coach? de eerst 2 beurten waar blijkbaar vrij kansloos en zag hij dit in de warm-up niet aakomen?

Laatst bewerkt:
  • #2.127
Ik kijk dit soort filmpjes uit principe daarom al niet. Je hebt er niets aan en het zorgt alleen voor onrust bij echt zware lifts.
Maar als ik het verhaal lees vraag me wel af waar was zijn coach? de eerst 2 beurten waar blijkbaar vrij kansloos en zag hij dit in de warm-up niet aakomen?
Hahaha mij helpt het wel. Vandaag 2x mijn setup al gedaan bij de Squat en wilde bijna unracken. De video heeft ervoor gezorgd dat ik me inhield.

Maar inderdaad het verhaal erbij, mits dat het klopt, vind ik wel apart. 250kg openen met een enkelblessure en de eerste twee beurten al falen is toch een teken die derde keer te laten lopen. Hij heeft in ieder geval een lekkere blessure te pakken nu.

RTS Week 15 GPP
Ab wheel
4x8

Hammer curls
8x14kg
8x16kg

Machine row
4x8x60kg

Nog wat gecoacht... Begin langzaam steeds meer mensen te coachen. Ik weet iig wat ik na mijn 'carrière' ga doen

Hahaha mij helpt het wel. Vandaag 2x mijn setup al gedaan bij de Squat en wilde bijna unracken. De video heeft ervoor gezorgd dat ik me inhield.

Maar inderdaad het verhaal erbij, mits dat het klopt, vind ik wel apart. 250kg openen met een enkelblessure en de eerste twee beurten al falen is toch een teken die derde keer te laten lopen. Hij heeft in ieder geval een lekkere blessure te pakken nu.

RTS Week 15 GPP
Ab wheel
4x8

Hammer curls
8x14kg
8x16kg

Machine row
4x8x60kg

Nog wat gecoacht... Begin langzaam steeds meer mensen te coachen. Ik weet iig wat ik na mijn 'carrière' ga doen
Gewoon random mensen in de gym die dit vragen ofzo?

• #2.129
Gewoon random mensen in de gym die dit vragen ofzo?
Nee teamgenoten. Ik heb nu twee wedstrijden gecoacht en daar komen er de komende weken nog drie bij. Ik moet alleen nog een schema zien te maken met makkelijke manier om te tracken zodat ik ook individuele programmering kan gaan doen.

Nee teamgenoten. Ik heb nu twee wedstrijden gecoacht en daar komen er de komende weken nog drie bij. Ik moet alleen nog een schema zien te maken met makkelijke manier om te tracken zodat ik ook individuele programmering kan gaan doen.
Moet je daar in NL geen diploma voor hebben als je er op een legale manier geld mee wil verdienen?

• #2.132
Nee want dat ding stelt toch niks voor. Ik heb een jaar lang in de gym gewerkt zonder diploma. Ik durf ook wel redelijk stellig te beweren dat mijn kennis iets groter is dan van een fitness instructeur.
Dat betwijfel ik niet. Ik durf dat ook over jou te beweren en ook over mezelf. ;)
Maar of het wettelijk mag, dat weet ik niet. Kan je zomaar, zonder diploma b.v. beroepsmatig fitness-instructeur worden, ook al weet je beter waar je mee bezig bent dan velen die wel een diploma hebben?

Ik ga je niet tegen houden hoor. Ik denk dat ze bij jou beter af zijn dan bij wat ik al ervaren heb van de gemiddelde "gediplomeerde" instructeur.

Maar of het wettelijk mag, dat weet ik niet. Kan je zomaar, zonder diploma b.v. beroepsmatig fitness-instructeur worden, ook al weet je beter waar je mee bezig bent dan velen die wel een diploma hebben?
In Nederland is fitness instructeur geen wettelijk beschermd beroep. Iedereen kan zich zo noemen, of je wel of geen opleiding/cursus doet is je eigen keus. Sommige sportscholen stellen voor hun instructeurs wel een basisopleiding zoals fitvak verplicht.

• #2.135
Ik train alleen powerlifters. De rest van de bodybuilders en niet gemotiveerd volk laat ik aan anderen over.

RTS Week 15 Day 3
Touch and go bench press
6x90kg @8
6x95kg @9
6x100kg @10 VPR
5x95kg @10

Zeer blij dat ik 100kg kan reppen! Dit was ooit mijn max +5kg, feels good :o

3 board bench press
5x95kg @6
5x100kg @7
4x105kg @9
5x100kg @9
5x95kg @8
5x95kg @8.5

Die 105kg ging niet goed, techniek was er even niet en was veel zwaarder dan het moest. Heb ik wel vaker last van met boards, blijft vaag raken.

Leg extensions
3x60kg @7
3x80kg @8
3x100kg @9
3x90kg @8

Dit maar gedaan in plaats van low pin squats. Ding op mijn scheenbeen ingesteld maar dan is het echt een klote oefening.

Laatst bewerkt:
Leg extension als je knie nog niet geheel gefixed is, is dat wel verstandig?

Mooie bench dude!

• #2.138
In Nederland is fitness instructeur geen wettelijk beschermd beroep. Iedereen kan zich zo noemen, of je wel of geen opleiding/cursus doet is je eigen keus. Sommige sportscholen stellen voor hun instructeurs wel een basisopleiding zoals fitvak verplicht.
Ach zo. Ik dacht dat je in B een opleiding moest genoten hebben. Ik kan mis zijn hoor.

Hola! Direct 6 reps met 100kg. Da's mooi!:)

Terug
Naar boven