- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zit er al in sinds de drc en betaald zich nu uit, maar vooral het langzaam dieeten en sinds vorige week weer bulken zorgde ervoor dat ik eerst mijn kracht behield en nu vooruit knal. Wel fijn als iets volgens plan loopt hahaJe bench gaat inderdaad erg goed opeens. Goeie setup en techniek gevonden vermoed ik?
Ohh kut zeg ! BeterschapBruh Gaan paintballen en mijn enkel verzwikt en daardoor waarschijnlijk een klein scheurtje in mijn enkelband. Dit betekent dat ik deze week minimaal kan lopen en hopelijk vanaf volgende week weer kan lopen en autorijden. Zal wel weer even duren voordat ik kan squaten en deadliften dus de mockmeet over 3 weken wordt hem sowieso niet. Hopelijk kan ik snel gaan preppen voor de SBD cup
Shit man das klote!! Hoop voor je dat je snel en goed hersteld!
Dankjewel allemaal! Ik hoop volgende week toch wel meer te kunnen en misschien de week er na al wat te squaten of deadliften. We zullen het zien, in ieder geval geen breuk of operatie dus dat is mooi.Ai, zware tegenvaller. Hopelijk herstel je sneller dan verwacht.
kan nog maar amper staan en maakt nu al weer bench gains, lekker man.
Haha nu heb ik meer energie en tijd voor bench

Jullie gaan denk ik heel hard gelijk krijgen haha!Ik denk dat je bench de komende weken hard zal gaan.
Gewoon lekker 3 of 4x in de week benchen.![]()
Wil ergens nog steeds meedoen aan die wedstrijd over 3 weken.
Moedig me nou niet aan