MuscleMeat

Reactive Training Systems

Je bench gaat inderdaad erg goed opeens. Goeie setup en techniek gevonden vermoed ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Je bench gaat inderdaad erg goed opeens. Goeie setup en techniek gevonden vermoed ik?
Dat zit er al in sinds de drc en betaald zich nu uit, maar vooral het langzaam dieeten en sinds vorige week weer bulken zorgde ervoor dat ik eerst mijn kracht behield en nu vooruit knal. Wel fijn als iets volgens plan loopt haha

• #2.103
Bruh Gaan paintballen en mijn enkel verzwikt en daardoor waarschijnlijk een klein scheurtje in mijn enkelband. Dit betekent dat ik deze week minimaal kan lopen en hopelijk vanaf volgende week weer kan lopen en autorijden. Zal wel weer even duren voordat ik kan squaten en deadliften dus de mockmeet over 3 weken wordt hem sowieso niet. Hopelijk kan ik snel gaan preppen voor de SBD cup

Bruh Gaan paintballen en mijn enkel verzwikt en daardoor waarschijnlijk een klein scheurtje in mijn enkelband. Dit betekent dat ik deze week minimaal kan lopen en hopelijk vanaf volgende week weer kan lopen en autorijden. Zal wel weer even duren voordat ik kan squaten en deadliften dus de mockmeet over 3 weken wordt hem sowieso niet. Hopelijk kan ik snel gaan preppen voor de SBD cup
Ohh kut zeg ! Beterschap

Klote zeg, beterschap en goed herstel toegewenst :treuren:

Kut man! Hoe je haaks!

Shit man das klote!! Hoop voor je dat je snel en goed hersteld!

Ai, zware tegenvaller. Hopelijk herstel je sneller dan verwacht.

• #2.110

Klote zeg, beterschap en goed herstel toegewenst :treuren:

Shit man das klote!! Hoop voor je dat je snel en goed hersteld!

Ai, zware tegenvaller. Hopelijk herstel je sneller dan verwacht.
Dankjewel allemaal! Ik hoop volgende week toch wel meer te kunnen en misschien de week er na al wat te squaten of deadliften. We zullen het zien, in ieder geval geen breuk of operatie dus dat is mooi.

• #2.111
Week 15 Day 1
Competitie bench press
2x90kg @7
2x95kg @8
2x102,5kg @9 VPR
2x95kg @8

Op mijn tenen de arch gemaakt en een deadliftslipper aangetrokken over het verband. Ging verrassend goed en een vpr gedrukt,:roflol:

Close grip bench press
5x55kg @6
5x60kg @7
5x62,5kg @8
5x62,5kg @8
5x62,5kg @8 5
5x62,5kg @8 5

Ook dit ging lekker.

Ik kon vandaag ook al een beetje op mijn voet staan dus dat ik bemoedigend. Hoop nog steeds deze week te kunnen lopen en auto te kunnen rijden. Ik ga even kijken hoe ik mijn training ga aanpassen.

:roflol: lekker bezig

Upperbody gains!

Ik denk dat je bench de komende weken hard zal gaan.
Gewoon lekker 3 of 4x in de week benchen. :)

• #2.117

Ik denk dat je bench de komende weken hard zal gaan.
Gewoon lekker 3 of 4x in de week benchen. :)
Jullie gaan denk ik heel hard gelijk krijgen haha!

RTS Week 15 Day 2
1 board bench press
3x90kg @7
3x95kg @7.5
3x102,5kg @8.5
3x97,5kg @8

Die 95kg ging zo easy dat ik besloot 2,5kg extra te doen maar zelfs dat ging makkelijk. Niet deadliften zorgt voor belachelijk veel bench energie.

Pull ups
7
7
7
6

En Nog een paar setjes pull ups want waarom ook niet. Besef me achteraf dat ik nog wat ab wheels had kunnen doen. Ik zou zelfs nog wat machine rows kunnen doen maar dat bedenk ik me nu allemaal pas.

Ook vandaag alweer wat kunnen lopen en het steunen erop gaat snel beter. Moet me nu echt inhouden niet te gaan squaten of zo. Wil ergens nog steeds meedoen aan die wedstrijd over 3 weken.

Beter nog inhouden met zulke zware druk. Misschien ben je tegen eind deze week een pak beter als je het rustig houd en kan je alsnog mee doen. Op 1 week verlies je geen heuse gains. Alleen wel wat peaking voorbereiding

Terug
Naar boven