- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Meh, wil toch wel een top 10 gaan halen, maar gezien de omstandigheden valt het wel mee ja. Motivatie is er al, alleen duurt het zo verrekes lang voordat ik weer kan liften.Als jij jouw 1rm kan neerzetten die jij in gedachte heb, dan is dat toch ook goed. Dat geeft misschien ook alleen maar meer motivatie om bij je volgende meet meer te kunnen pakken.
Ik heb vorige week nieuwe spijkerbroeken gehaald bij de c&a. Daar was de 2de halve prijs. Dus dat scheelde alweer.
Dat scheelt zeker, ik ga ook wat van die chino's halen, want denim werkt gewoon voor geen meter bij mij. Het zit vaak of kut of het past totaal niet.
Ik had het gezien ja, 17:00 wegen en dan pas om 19:00 uur liften, jezus christus. Dat wordt zaterdags uitslapen.
Ik heb al bewust de week vrij gepakt zodat ik mijn slaapritme naar 3 uur 's nachts kan verplaatsen. We zitten ook met 38 lifters in een klasse dus het wordt echt druk. Even simpel gerekend als iedereen binnen 2 min klaar is zijn we per ronde een ander half uur bezig... zijn we zonder pauze al tot half 12 bezig, 

? gewoon lekker snel laden en vangen hoor, volgende ochtend moeten we weer vroeg present zijn. Kijk anders ff de beelden van WK Minsk terug hoe het niet moet