XXL Nutrition

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Als jij jouw 1rm kan neerzetten die jij in gedachte heb, dan is dat toch ook goed. Dat geeft misschien ook alleen maar meer motivatie om bij je volgende meet meer te kunnen pakken.

Ik heb vorige week nieuwe spijkerbroeken gehaald bij de c&a. Daar was de 2de halve prijs. Dus dat scheelde alweer.
Meh, wil toch wel een top 10 gaan halen, maar gezien de omstandigheden valt het wel mee ja. Motivatie is er al, alleen duurt het zo verrekes lang voordat ik weer kan liften.

Dat scheelt zeker, ik ga ook wat van die chino's halen, want denim werkt gewoon voor geen meter bij mij. Het zit vaak of kut of het past totaal niet.
Ik zie net de indeling van de SBD.
Het wordt een latertje voor je.

SBD Nederland
Ik had het gezien ja, 17:00 wegen en dan pas om 19:00 uur liften, jezus christus. Dat wordt zaterdags uitslapen. :p Ik heb al bewust de week vrij gepakt zodat ik mijn slaapritme naar 3 uur 's nachts kan verplaatsen. We zitten ook met 38 lifters in een klasse dus het wordt echt druk. Even simpel gerekend als iedereen binnen 2 min klaar is zijn we per ronde een ander half uur bezig... zijn we zonder pauze al tot half 12 bezig, :roflol:

Dus zonder pauze en dan nog wachten op de jury en daarna de prijsuitreiking. Dat wordt dan een uur of 1 voordat het is afgelopen. :eek:

Even simpel gerekend als iedereen binnen 2 min klaar is zijn we per ronde een ander half uur bezig... zijn we zonder pauze al tot half 12 bezig, :roflol:

Dit is virtueel onmogelijk aangezien je maximaal maar 1 min mag doen over een lift en er twee plankiers zijn. Denk eerder aan dat je tussen 21.00 /22.00 klaar bent.

Dus zonder pauze en dan nog wachten op de jury en daarna de prijsuitreiking. Dat wordt dan een uur of 1 voordat het is afgelopen. :eek:
Even snel gerekend wel ja, ligt er helemaal.aan hoe snel.ze de plates wisselen, etc.
Dit is virtueel onmogelijk aangezien je maximaal maar 1 min mag doen over een lift en er twee plankiers zijn. Denk eerder aan dat je tussen 21.00 /22.00 klaar bent.
Klopt Mar de gewichten moeten ook gewisseld worden en de racks op hoogte. Kost stiekem.todh best wat tijd. Hoop dat jij gelijk krijgt.

Brb alles verpesten als vanger.
Brb 200 kg dumpen op spotters net als belkin.

haha goed plan :klink:

you wot m8 :eek!: ? gewoon lekker snel laden en vangen hoor, volgende ochtend moeten we weer vroeg present zijn. Kijk anders ff de beelden van WK Minsk terug hoe het niet moet ;)
Wel top dat jullie de tijd en moeite nemen om te laden!

Vanmorgen vergeten te wegen, hopelijk onder de 85kg.

Candito cycle 2 week 3 training 3

Squat
12x20kg goeie tut en mmc:fire:
8x60kg
5x90kg
5x110kg

6x140kg
Voelde me stabieler, maar de eerste 3 reps waren net iets te hoog. Iig een VPR dus ik ben happy

Paused deadlifts net boven de grond.
8x140kg
En toen was het al klaar voor vandaag... Trainingsmaat en ik waren beide een beetje teleurgesteld, want we hadden er zin in. Maar gezien volgende week eigenlijk geen slecht idee voor een iets 'lichtere' dag. 8/10 feeling strong.

Gewicht:84,2kg begint de goede kant op te gaan.

Candito cycle 2 week 3 training 4

Bench press
12x20kg
10x40kg
6x60kg

4x85kg
4x85kg
5x85kg

Eerste 2 sets foutjes gemaakt. Derde set ging zoals die hoorde, perfect bar path. Toch een beetje teleurgesteld in mijn bench 'progress'.

Bent over rows
6x65kg
6x75kg
6x95kg
Laatste 2 reps niet strict iig, maar ik tel ze.

Military press
6x35kg
6x45kg
6x55kg
Op het einde in top positie nog even hold gedaan maar mijn linkerschouder zeurde daarna wel een beetje.

Lat pulldown op klote pulldown
6x60kg
6x75kg
3x95kg
You win some, you loose some.

7/10 tren, gewichtverlies heeft me niet super veel op de bench en swuat gekost dus ik pak t. Benieuwd hoe ik op 83kg presteer en om 19 uur s avonds.

Gewicht: ?

Moest vanmorgen om half 7 op en was te gaar om te wegen. Had cursus ver weg en van half 7 tot 5 overleefd op een broodje gezond. Thuis flink vol geduwd en naar de gym gegaan.

Candito cycle 2 week 4 training 1

Squats
12x20kg
8x60kg
6x90kg
4x110kg

3x142,5kg
3x145kg
3x147,5kg

Diepte soms wel twijfelachtig, moet ik echt op gaan letten.

Paused deadlifts
8x60kg
Voor de lol wat clean and jerks gedaan.

2x6x140kg

Standing calves raises
2x12x130kg

Zittende was bezet dus thuglife. Hierna de abwheel proberen te vinden, maar geen succes. Wat freestyle abz gedaan en toen was ik er klaar mee 7/10 tren.

Gewicht: 85,4kg denk door gisteren laat eten en veel dat ik iets zwaarder woog dan normaal. Wordt nu wel opletten.

Candito cycle 2 week 4 training 2

Bench press
12x20kg
10x40kg
6x60kg

3x80kg
3x82,5kg
3x90kg
Allemaal paused gedaan.aatste set Moest 87,5kg zijn maar voelde me te sterk.

Bent over rows
12x60kg
10x67,5kg
8x80
6x90kg
Ez reps, zat nog wat in de tank.

Military press
12x20kg
12x30kg
10x40kg
8x50kg op het einde paar seconden hold.

Lat pulldown
12x49kg
12x63kg
10x73kg
8x80kg
Ging lekker, reps over, feeling strong.

Machine reverse flyes
12x25kg
12x30kg
6x35kg
Ik had de 30kg slow gedaan en dat merkte ik het setje er na.

Goede training, bench voelde weer wat sterker, waarschijnlijk door gewichtstoename. Geen techniek gekloot meer 8/10 tren.

Ook nagedacht over mijn attempts, denk dat ik deze percentages aan houd.

Screenshot_20170912-204814.png

Moeten wel hele harde openers worden met die percentages. Niks mis mee op je eerste officiële wedstrijd. Heb je iemand bij je die een beetje goede beurtkeuzes kan maken of hier ervaring mee heeft?
-83 klasse?

Moeten wel hele harde openers worden met die percentages. Niks mis mee op je eerste officiële wedstrijd. Heb je iemand bij je die een beetje goede beurtkeuzes kan maken of hier ervaring mee heeft?
-83 klasse?
Zijn mss wel iets te zware openers maar ik doe ze makkelijk 3 reps. Vooral de Squat is mss slim met alle spanning, etc. Om wat lager te openen.

Ik heb wel een 'coach', maar die heeft geen ervaring met beurt keuzes. Wat adviseer jij?

En idd de -83kg, heb wel even. Getwijfeld om -93 te doen, maar toch besloten (nog) niet te doen.

Zijn mss wel iets te zware openers maar ik doe ze makkelijk 3 reps. Vooral de Squat is mss slim met alle spanning, etc. Om wat lager te openen.

Ik heb wel een 'coach', maar die heeft geen ervaring met beurt keuzes. Wat adviseer jij?

En idd de -83kg, heb wel even. Getwijfeld om -93 te doen, maar toch besloten (nog) niet te doen.
Vind je openers alles behalve zwaar. Gewoon een gewicht waarmee je sws 3 reps kan maken dus dat is het in dit geval.

2e kan je wel enigszins inplannen op deze manier en voor de 3e beurt gewoon kijken hoe lekker je in de wedstrijd zit en wat je doelen zijn. Kwalificatie of een lekkere wedstrijd draaien met 9/9 en wat prs. Ook niet verkeerd.

Vind je openers alles behalve zwaar. Gewoon een gewicht waarmee je sws 3 reps kan maken dus dat is het in dit geval.

2e kan je wel enigszins inplannen op deze manier en voor de 3e beurt gewoon kijken hoe lekker je in de wedstrijd zit en wat je doelen zijn. Kwalificatie of een lekkere wedstrijd draaien met 9/9 en wat prs. Ook niet verkeerd.
Haha, ja ik denk als volgt: spanning kan het een en ander verneuken en de eerste beurt is om in de groove te komen, daarom kan die wat lager zijn. Beurt 2 is een safety net en beurt 3 is wat ik moet halen, mits ik mij lkkr voel.

Kwalificeren gaat sws niet lukken, voor het NK moet ik 350 Wils halen en dat is een totaal van 525kg op 83kg. Zelfs al zou ik dat halen dan ben ik op het NK nog kansloos. We focussen ons op volgend jaar, dit jaar is nog te vroeg. Daarom ook 9/9 draaien en wat prs scoren en vooral blessurevrij blijven.

Haha, ja ik denk als volgt: spanning kan het een en ander verneuken en de eerste beurt is om in de groove te komen, daarom kan die wat lager zijn. Beurt 2 is een safety net en beurt 3 is wat ik moet halen, mits ik mij lkkr voel.

Kwalificeren gaat sws niet lukken, voor het NK moet ik 350 Wils halen en dat is een totaal van 525kg op 83kg. Zelfs al zou ik dat halen dan ben ik op het NK nog kansloos. We focussen ons op volgend jaar, dit jaar is nog te vroeg. Daarom ook 9/9 draaien en wat prs scoren en vooral blessurevrij blijven.
Gewoon lekker genieten van de sbd cup. 9/9 en een lekkere wedstrijd draaien.

Terug
Naar boven