- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee daarom zat er 5 cm tussen je knieen en de muur bij wallsquats.

Beter wordt erik strongman want daar is die fysiek voor gemaakt.
Dat je nooit je max moet verhogen met meer dan 10kg, omdat je dan door de hogere intensiteit de kans op blessures verhoogt. Aangezien ik eerst mijn max op 180kg had gezet heb ik hem naar 190kg gezet en niet 200kg. Nu na 4 weken mag je hem dan weer verhogen als het kan/lukt. Als je opeens van 180kg naar 200kg gaat dan doe je werkende setjes met 170kg waar je eerst 152,5kg deed.Wat bedoel je precies met "na 4 weken je max omhoog gooien"? 4 weken na een wedstrijd die je aan het eind gedraaid hebt of iets anders?
Heb in ieder geval zelfs niks over zo'n regel meegekregen.
Dankje! Uuhm op dit moment is mijn squat wel het sterkste, maar vroeger was de deadlift mijn favoriete oefening en het sterkste.
Danku, zelf heb ik geen schema's van WSB, aangezien ik nooit in die methode heb geloofd en het vooral voor equipped PL geschikt is.We zien ons wel weer bij onze bad boy TrumpLekker bezig hier. Vraagje, heb jij dat WSB hypertrophy template toevallig nog @EigenWereld? Ik heb het zelf bij grote pc schoonmaak verwijderd en kan het nergens meer vinden online. Als ik die print screens hier zie dan lijkt het wel veel op het kleurenschema van dat template. Ik zou er zeer mee geholpen zijn. Alvast bedankt en we spreken elkaar vast weer in het Oom Trump topic..
Danku, zelf heb ik geen schema's van WSB, aangezien ik nooit in die methode heb geloofd en het vooral voor equipped PL geschikt is.We zien ons wel weer bij onze bad boy Trump
Haha goedemorgen! Die heb ik voor je Robert's_4_day_Program_Hypertrophy_Mod.xlsxHet was nog vroeg... ik bedoel SHEIKO hypertrophy... Zat beetje te dromen.
Dat je nooit je max moet verhogen met meer dan 10kg, omdat je dan door de hogere intensiteit de kans op blessures verhoogt. Aangezien ik eerst mijn max op 180kg had gezet heb ik hem naar 190kg gezet en niet 200kg. Nu na 4 weken mag je hem dan weer verhogen als het kan/lukt. Als je opeens van 180kg naar 200kg gaat dan doe je werkende setjes met 170kg waar je eerst 152,5kg deed.
Keine probleem.
Zou wel mooi zijn als je Squat dat deed.Goed om te weten! Niet dat ik denk dat m'n squat nu nog ineens met 10 kilo omhoogschiet, maar geldt ook voor de andere lifts natuurlijk.

Haha achja.Zag er lekker handig uit ja die bench met los bankje![]()
heb de afgelopen dagen nauwelijks gegeten en weinig eiwit, dus verwachte een klote training.
#yolo
Hahaha je snapt wat ik bedoel
Je had eerst je maxen staan waarop je gelift had? En nu dus na 4 weken verhoogd naar wat juist voelt? Als ik het goed begrijp.

Ja, na de 12 weken van sheiko intermediate medium load ga ik een mockmeet doen in mijn gym of ergens anders. Hierna ga ik met die maxen de 20 weken advanced medium load doen die 4 daags is.
9/10 tren, voel me echt top.