MuscleMeat

Reactive Training Systems

t*ring, dat is een beste squat! Je sterkste lift?

• Topic Starter Topic Starter
Hou op :roflol:

Sowieso geen super genetics
Nee daarom zat er 5 cm tussen je knieen en de muur bij wallsquats.:o
Idd super genetics. Soort Arische halfgod ben je. :o
Beter wordt erik strongman want daar is die fysiek voor gemaakt.
Wat bedoel je precies met "na 4 weken je max omhoog gooien"? 4 weken na een wedstrijd die je aan het eind gedraaid hebt of iets anders?
Heb in ieder geval zelfs niks over zo'n regel meegekregen.
Dat je nooit je max moet verhogen met meer dan 10kg, omdat je dan door de hogere intensiteit de kans op blessures verhoogt. Aangezien ik eerst mijn max op 180kg had gezet heb ik hem naar 190kg gezet en niet 200kg. Nu na 4 weken mag je hem dan weer verhogen als het kan/lukt. Als je opeens van 180kg naar 200kg gaat dan doe je werkende setjes met 170kg waar je eerst 152,5kg deed.
t*ring, dat is een beste squat! Je sterkste lift?
Dankje! Uuhm op dit moment is mijn squat wel het sterkste, maar vroeger was de deadlift mijn favoriete oefening en het sterkste.

Lekker bezig hier. Vraagje, heb jij dat WSB hypertrophy template toevallig nog @EigenWereld? Ik heb het zelf bij grote pc schoonmaak verwijderd en kan het nergens meer vinden online. Als ik die print screens hier zie dan lijkt het wel veel op het kleurenschema van dat template. Ik zou er zeer mee geholpen zijn. Alvast bedankt en we spreken elkaar vast weer in het Oom Trump topic..

Lekker bezig hier. Vraagje, heb jij dat WSB hypertrophy template toevallig nog @EigenWereld? Ik heb het zelf bij grote pc schoonmaak verwijderd en kan het nergens meer vinden online. Als ik die print screens hier zie dan lijkt het wel veel op het kleurenschema van dat template. Ik zou er zeer mee geholpen zijn. Alvast bedankt en we spreken elkaar vast weer in het Oom Trump topic..
Danku, zelf heb ik geen schema's van WSB, aangezien ik nooit in die methode heb geloofd en het vooral voor equipped PL geschikt is.We zien ons wel weer bij onze bad boy Trump

Hele sterke squat, ik ben in.

Hele sterke squat, ik ben in.
happy-oh-stop-it-you.png

Welkom!
Het was nog vroeg... ik bedoel SHEIKO hypertrophy... Zat beetje te dromen.
Haha goedemorgen! Die heb ik voor je Robert's_4_day_Program_Hypertrophy_Mod.xlsx

Dat je nooit je max moet verhogen met meer dan 10kg, omdat je dan door de hogere intensiteit de kans op blessures verhoogt. Aangezien ik eerst mijn max op 180kg had gezet heb ik hem naar 190kg gezet en niet 200kg. Nu na 4 weken mag je hem dan weer verhogen als het kan/lukt. Als je opeens van 180kg naar 200kg gaat dan doe je werkende setjes met 170kg waar je eerst 152,5kg deed.

Goed om te weten! Niet dat ik denk dat m'n squat nu nog ineens met 10 kilo omhoogschiet, maar geldt ook voor de andere lifts natuurlijk.

Keine probleem.
Goed om te weten! Niet dat ik denk dat m'n squat nu nog ineens met 10 kilo omhoogschiet, maar geldt ook voor de andere lifts natuurlijk.
Zou wel mooi zijn als je Squat dat deed.

Gewicht 84,9kg. Bewust de afgelopen dagen wat minder kcals naar binnen geduwd en je merkt t wel qua prestaties.

Bench moeten improviseren en een bakje in de Squatkooi moeten plaatsen wat niet optimaal was.
Daarna met vijf man zitten deadliften en eindelijk de complete training gedaan. Tot 180kg hook grip geprobeerd met wisselende resultaten. Vanaf 180kg mixed gedaan wat voor geen meter ging. Hopelijk kan ik spoedig fatsoenlijk hookgrippen dan zijn we van dat gezeik af. Hierna nog wat bench setjes gedaan en perongeluk de 3e set met 80kg met 82,5kg gedaan, ooh well.:o

Daarna wat leg extensions gedaan met 118kg, meer kon er niet op en afgesloten met 4x10x60kg abz gedaan. Heerlijke tren weer 7,5/10.

Screenshot_20180307-203537~2.jpg

Zag er lekker handig uit ja die bench met los bankje :p

Zag er lekker handig uit ja die bench met los bankje :p
Haha achja.

Gewicht: 85,6kg.

Sheiko intermediate medium load 37v2 w4d3
Squats gingen vrij makkelijk, alleen ben ik nog mijn ritme/vorm kwijt, maar dat zal langzaam wel weer komen. Bench press alles met 2,5kg meer gedaan. Dus 4x6x70kg als werkende set en dat ging goed. Daarna flyes gedaan 5x10x12kg en gingen ook easy. Ik had beter 14kg kunnen doen maarja. Daarna hammer curls 3x8x16kg wat volgens mij een PR of zo is. Afgesloten met 4x8xbw hyperextensions en een flinke pomp erdoor gekregen. 8/10 Goede tren en voel me met de dag sterker worden.

Heb zaterdag p*ssy lounge en maandag is een zware Squat set dus ga waarschijnlijk dinsdag trainen en deze week nog niet verhogen. Ik wil mijn Squat +5kg gooien en mijn bench +2,5kg doen. Maar dat zul dus pas in week 2 zijn van 31 en niet week 1.

Screenshot_20180309-204832~2.jpg

Gewicht vanmorgen 84 kg :roflol: heb de afgelopen dagen nauwelijks gegeten en weinig eiwit, dus verwachte een klote training.

Sheiko intermediate medium load 31 w1d1

Mijn bench max naar 108kg gezet, omdat die de afgelopen weken best sterk voelde. Na vandaag helemaal geen spijt van, ging echt easy. De 4x2x85kg vloog omhoog en geeft vertrouwen in vieze bench gains.

Hierna kwamen de Squats en ik was best bang dat die klote zouden zijn. Maar na de warm ups voelde alles top en deed mijn rug 0,0 pijn. Moest eigenlijk de 6 sets met 132,5kg doen, maar besloten om met 135kg te doen, wat nog vrij makkelijk bleek. Ik twijfel nu of ik mijn max naar 195kg of 200kg zet. Ik denk dat het slimmer is om die op 195kg te zetten om de onderrug niet te irriteren.

Laatste bench sets mijn set-up anders gedaan en dit bleek de gouden zet. Ik lag als een massief blok en de 4x3x80kg had net zo makkelijk 4x8x80kg kunnen zijn. 120kg bench here I come:D

Nog wat gepompt met 4x8x14kg flyes wat nu echt veel te licht wordt. Ook weer standing good mornings gedaan 5x5x60kg en dit irriteerde mijn rug wel een beetje, maar ik heb ze gehaald en nog geen pijn.

Weer een (verrassend) makkelijke training en ik moet nu echt mijn maxen gaan verhogen, want ik kom hard. Een dikke 9/10 tren die ik totaal niet verwacht had.

De maxen gaan vanaf nu naar 200kg / 108kg / 225kg.:D #yolo

Screenshot_20180313-203246~2.jpg

:bang:

Je had eerst je maxen staan waarop je gelift had? En nu dus na 4 weken verhoogd naar wat juist voelt? Als ik het goed begrijp.
Hahaha je snapt wat ik bedoel:roflol:

Ik had mijn maxen inderdaad op mijn fox gym lifts staan alleen mijn Squat had ik uit voorzorg op 190kg gezet IPV 200 kg door mijn rugproblemen. Nu die weg blijven zet ik ze op 200kg en de bench verhoog ik naar 108kg. Deadlifts blijven hetzelfde aangezien ik maar een training fatsoenlijk heb gedaan.

Ga je dat ook testen?

Gewicht 84,4kg we komen weer op normaal gewicht, al heb ik echt 4 dagen waardeloos gegeten, achja heb je soms.

Sheiko intermediate medium load 31 w1d2

Ik heb voor het eerst fatsoenlijk met hookgrip gelift en tot 180kg lukte het. 6 van de 8 reps hook grip stijl gedaan en toen was het voor vandaag even op. De overige reps mixed grip gedaan, maar ben echt klaar met mixed. Daarna de bench press wat langzaam mijn favoriete oefening begint te worden. De bench ging weer hard en heb alles met micro plates gedaan. Ga ik eindelijk over die 110kg heen?

Daarna stonden de box deadlifts op het programma en die gingen verrassend makkelijk. Wel flink wat reps mixed moeten doen maar qua kracht kan er nog een paar kilo's bovenop. Lat pulldowns met 70kg gingen ook alsof het niks was dus de laatste twee met 77kg gedaan, wat ook nog easy bleek. Toen was het tijd voor abz en 3x8x65kg gedaan. Om het af te maken 3x8x16kg hammer curls gedaan.:o 9/10 tren, voel me echt top.

Screenshot_20180315-203625~2.jpg

Sheiko intermediate medium load 31 w1d3

Vandaag begonnen met squats en die gingen hard. Vanaf de 150kg mijn knee sleeves weer eens omgedaan en dat voelde wel heerlijk. Setjes met 170kg gingen hard en aangezien het mijn 3e attempt op de SBD was kan ik niet ontevreden zijn. Toen was de bench press aan de beurt en die voelde vandaag ook weer kapot sterk. Ik lig langzaam als een blok beton en dat maakt het een stuk makkelijker. Heb mijn max zelfs op 110kg geknald, want er zit meer in. Daarna weer Squats en de setjes zonder knee sleeves gedaan en gingen ook makkelijk. Onderrug voelde goed en had er flinke spierpijn in na de sessie. Hierna 5x5xbw+20kg dips gedaan wat een PR is en ook die gingen verrassend makkelijk. Triceps stonden al in brand en moest nog french press doen. 4x6x28kg gedaan met nog wat in de tank. Als laatste hyperextensions gedaan, eerst 2x8xbw goed stretchen en afgesloten met 2x8xbw+20kg. Weer zeer tevreden over deze training en het doorduwen ondanks de rug lijkt steeds meer op de juiste keus. Ik geef deze training een 9/10 omdat het allemaal zo makkelijk ging.

Screenshot_20180317-141145~2.jpg

't Gaat hier weer hard de laatste tijd.:)

Terug
Naar boven