Fitness Seller

Reactive Training Systems

Ja wat ik nu doe is om 7:20 een shake drinken, dan om 10.15 eiwitreep, 12 uur zoveel als ik kan. 15.15 nog wat zooi. En dan warm eten om 17:30, meteen de gym in en na het trainen kwark en nog wat cheat.
Dat blijkt dus niet echt optimaal te zijn.
Dan zou je beter de shake en reep samen eten.
In de namiddag is het wat moeilijker. Daar ben ik ook nog wat aan het zoeken.
Op trainingsdagen om 15h00 eiwitten en om 18h00 avondeten. Daarna trainen.
Op rustdagen om 15h30 eiwtten en dan wat later avondeten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Thanks. Wou ik idd eens zien. Succes vrijdag ben benieuwd
Dankjewel, als je nog vragen hebt over Sheiko dan hoor ik het graag
Dat blijkt dus niet echt optimaal te zijn.
Dan zou je beter de shake en reep samen eten.
In de namiddag is het wat moeilijker. Daar ben ik ook nog wat aan het zoeken.
Op trainingsdagen om 15h00 eiwitten en om 18h00 avondeten. Daarna trainen.
Op rustdagen om 15h30 eiwtten en dan wat later avondeten.
Het werkt tot nu toe wel goed, maar die shake drink ik dus in de auto naar t werk op, omdat ik er misselijk van wordt. En dan door de dag gewoon zoveel mogelijk eten vreten.

Het is ook niet altijd praktisch haalbaar om je altijd aan de meest ideale voorschriften te houden.
Je moet het een beetje in je eigen leven weten te passen.

• #1.044
Het is ook niet altijd praktisch haalbaar om je altijd aan de meest ideale voorschriften te houden.
Je moet het een beetje in je eigen leven weten te passen.
Dat lukte de eerste cycle tot de fox perfect, nu wat minder omdat ik toch de focus tot de wedstrijd mis. Ik merk dat ik minder gemotiveerd ben om 557,5kg in training te trekken dan op een wedstrijd.

Gewicht rond 11 uur was 85,1kg en ging om 24 uur slapen. Laatste maaltijd rond 21 uur gegeten dus dat is wel een verbeter puntje. Nu ook nog 0,0 zin om te eten, iets waarmee ik rekening moet gaan houden als ik wedstrijden draai.

Ga de attempt selection sheet van The Strength Athlete eens proberen, omdat deze mijn logica goed volgt en ik ook zoiets van plan was. In het meest ideale geval ga ik 562,5kg vandaag liften, maar die kans acht ik sws klein. Ik wil eigenlijk nog wat in de tank houden om mijn 20 weken zo fresh mogelijk te starten, maar ik ken mezelf en als ik voel dat er meer zit, ga ik het niet nalaten dit te proberen. Die 240kg DL spookt vooral nog door mijn hoofd, maar gezien de eerste 4 weken zonder DL denk ik niet dat ik hem nu wel ga halen, maar we zullen zien. Het doel is in ieder geval om 562,5kg te halen en dat lijkt me realistisch.

Attempt+Selection+-+kgs.xlsx

attempts.jpg

Niet zo nadenken over dat je fresh je 20 weken in moet gaan, dat komt wel. Goed liften is nu belangrijk, zet hem op!

• #1.046
Niet zo nadenken over dat je fresh je 20 weken in moet gaan, dat komt wel. Goed liften is nu belangrijk, zet hem op!
Klopt en ik ga ook 9/9 vandaag, maar zoals Dogan Tekin mooi zei op insta: "het is niet wat je in de gym lift dat telt, maar wat je op de wedstrijd tilt".

god***domme liften vanavond vriend, geen excuses goddammit

Ik faal wrs toch de 150 mezelf kennende :roflol:

Ja en die stang ook! :$

• #1.054
Wil die 215 echt zien. Gebroken rug in onze gym, dan sta ik vooraan. Dis gon b gud
Ok dan wil ik die 170kg zien:o
Ik faal wrs toch de 150 mezelf kennende :roflol:
170!!!,:menm:
Wat is dit nu weer voor instelling! :finger:
Mazzel dat ik in t verre noorden woon anders :whip:
Ja en dat na die vieze bench en deadlift prs van hem...
Dit... en als ie los komt trek je m gewoon door!
Trekken kan Erik wel:fapn:
170kg Erik, focus!!!

• #1.055
Kutzooi, echt een kut dag en het ging niet zoals verwacht. Squat voelde wel goed, maar de 202,5kg ging scheef en moest best wat energie verspillen. Hierdoor de 210kg gefaald en die had ik minimaal verwacht. Daarna voelde mijn bench opener van 100kg al zwaar en besloten alles of niets voor 107,5kg te gaan en het werd niets. Als laatste mijn deadlifts omlaag gezet en 210kg getrokken als eerste beurt maar 220kg zat er daarna niet in. Echt waardeloos dit.... Wel blij dat het nu gebeurt en niet op de SBD cup. Een goed leermomentje en de motivatie is nu hoog om dit nooit meer te laten gebeuren. Uiteindelijk dus 202,5kg, 100kg en 210kg gehaald wat maar een 512,5kg totaal is @85,1.

Ach, bekijk het maar zo, nog altijd minder triest dan dat van mij

Kutzooi, echt een kut dag en het ging niet zoals verwacht. Squat voelde wel goed, maar de 202,5kg ging scheef en moest best wat energie verspillen. Hierdoor de 210kg gefaald en die had ik minimaal verwacht. Daarna voelde mijn bench opener van 100kg al zwaar en besloten alles of niets voor 107,5kg te gaan en het werd niets. Als laatste mijn deadlifts omlaag gezet en 210kg getrokken als eerste beurt maar 220kg zat er daarna niet in. Echt waardeloos dit.... Wel blij dat het nu gebeurt en niet op de SBD cup. Een goed leermomentje en de motivatie is nu hoog om dit nooit meer te laten gebeuren. Uiteindelijk dus 202,5kg, 100kg en 210kg gehaald wat maar een 512,5kg totaal is @85,1.
Bad vibes in de loods vandaag? :thinking:
Donuts niet geholpen dus.

Enig idee hoe het kwam dat het zo ging ?

• #1.059
Bad vibes in de loods vandaag? :thinking:
Donuts niet geholpen dus.

Enig idee hoe het kwam dat het zo ging ?
Niet goed gegeten en slechte carb load, ook kan ik me heel moeilijk boos maken in de gym en voelde alles vandaag ruk. Mijn rug zeurt ook al een paar dagen maar dat is vaker voor de meet. Mss had ik toch btr op zaterdag kunnen pieken, maar heb gewoon verzaakt te doen wat ik moest doen en een off day heb je soms.

Was wel te verwachten toch dit.

Terug
Naar boven