- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Squats voelen ook nog echt REP -10 aan :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squats voelen ook nog echt REP -10 aan :$
Nee las dat je 1 tot 5 sec mocht doen. Maar heb even bewust voor de makkelijke 1 sec gekozenLange pauzes?
Doen nu zelfde schema en verloop volgens mij![]()
Ik denk dat het afkappen van een training omdat de momentele vermoeidheid te hoog is idd geen slecht idee is.Wat ik bedoel is dat een training die zwaar is, door slecht herstel en vermoeidheid, beter kan worden afgekapt en op een later tijdstip (in dit geval de volgende dag) dan dat je hem overslaat of hem vermoeid uitvoert.

Sheiko is reps-sets-gewicht2x5x164kg squat: Is dat 2 set van 5 reps of 5 sets van 2 reps?
goeie training! Je bodyweight gaat ook goed omhoogIk dacht het al, maar ik ken de app niet, dus je weet nooit.Sheiko is reps-sets-gewichtgoeie training! Je bodyweight gaat ook goed omhoog

Ben ik scheel aan het rekenen of zit je bewust 2 weken voor de planning voor sbd?Gewicht 87,1kg gaat nu goed en langzaam omhoog.
Sheiko advanced medium load w2d1
Squats gingen lekker, had wel een rare rep waar het barpath in een s veranderde maar overal zeer easy. Daarna vlogen de benches ook omhoog en heb weer net wat meer spanning dan eerst. French press met 30kg gedaan en lekker gepompt, daarna wat flyes met 12,5kg en uiteindelijk hyperexehyperex met bw voor een solide, vrij easy, 7/10 tren.
![]()
2 reps 5 sets, maar ik log normaal zelf altijd setsxrepsxgewicht. Ik vind dit zelf ook verwarrend2x5x164kg squat: Is dat 2 set van 5 reps of 5 sets van 2 reps?

Idd dit en dankjewel, begint een goede stijgende lijn in te zitten.Sheiko is reps-sets-gewichtgoeie training! Je bodyweight gaat ook goed omhoog
Ja, de app is echt drama, maar dan heb ik tenminste de schema;s en hoef ik het hele schema niet in jefit te zitten, wat echt een pokke werk is.Ik dacht het al, maar ik ken de app niet, dus je weet nooit.![]()
Ik maak een jaarplanning en de SBD is op 22/23 sept als ik het goed heb?Ben ik scheel aan het rekenen of zit je bewust 2 weken voor de planning voor sbd?
Brb aanpassen2 reps 5 sets, maar ik log normaal zelf altijd setsxrepsxgewicht. Ik vind dit zelf ook verwarrend
Idd dit en dankjewel, begint een goede stijgende lijn in te zitten.
Ja, de app is echt drama, maar dan heb ik tenminste de schema;s en hoef ik het hele schema niet in jefit te zitten, wat echt een pokke werk is.
Ik maak een jaarplanning en de SBD is op 22/23 sept als ik het goed heb?
Week nymmer / schema / eerste dag van de week /
Week 19 Prep cycle 1 w1 7 mei x x x x
Week 20 Prep cycle 1 w2 14 mei x x x x
Week 21 Prep cycle 1 w3 21 mei x x x x
Week 22 Prep cycle 1 w4 28 mei x x x x
Week 23 Prep cycle 2 w1 4 jun. x x x x
Week 24 Prep cycle 2 w2 11 jun. x x x x
Week 25 Prep cycle 2 w3 18 jun. x x x x
Week 26 Prep cycle 2 w4 25 jun. x x x x NK (sub-)junioren
Week 27 Prep cycle 2 w5 2 jul. x x x x MOCKMEET LOODS
Week 28 Prep cycle 2 w6 9 jul. x x x x
Week 29 Prep cycle 3 w1 16 juli x x x x
Week 30 Prep cycle 3 w2 23 juli x x x x
Week 31 Prep cycle 3 w3 30 juli x x x x
Week 32 Prep cycle 3 w4 6 aug. x x x x
Week 33 Prep cycle 3 w5 13 aug. x x x x
Week 34 Comp cycle w1 20 aug. x x x x
Week 35 Comp cycle w2 27 aug. x x x x NK BENCH
Week 36 Comp cycle w3 3 sep. x x 27 jaar x x
Week 37 Comp cycle w4 10 sep. x x x
Week 38 Comp cycle w5 17 sep. x x SBD CUP SBD CUP
Heb ik je weer gered

Liep 1 week achter rip
Ik quote even Sheiko zelfChains bij dl en bench hangen die nog tot op dr grond?
Ik quote even Sheiko zelf
1. About chains: Chains improve the upper part of the movement. The weight of the chains for each side of the bar is 5-10 kg. So if your set calls for 80%, load that weight onto the bar as normal then add the chains on top of that. When you are in the final position of the lift, 2-3 chain links must still remain on the floor.
Onze chains zijn volgens mij 10-15kg maar hij lag voor ongeveer de helft nog op de grond bij lockout.