- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jes Jes, deadlifts gaan weer lekker en wilde vandaag eigenlijk 230kg erop laden en proberen
Gelukkig heb ik mij aan mijn schema gehouden.Ziekste deadlifts ever.Ken dat gevoel van de eerste keer.
Mijn handen toen pfff
Goor gaan is gains maken, toch?
Yes it's official -83kg botjesklasse. 575kg totaal even doen en zo. 8 weken voor de SBD ga ik cutten naar de 83kg. NK2019 here i come.
LekkerYes it's official -83kg botjesklasse. 575kg totaal even doen en zo. 8 weken voor de SBD ga ik cutten naar de 83kg. NK2019 here i come.
Ja die 640kg van de -93kg ga ik nog niet halen :$
87kg @12% volgens een 4 puntsmeting, is this real life? #AbzAreComing
Geen idee ik wilde gaan, maar had 4 afspraken dat weekend. Als ik zag wat het voorstel was, denk ik niet dat er een wedstrijd gaat komen? Ook benieuwd wanneer ze ons de notulen gaan mailen.Wat is er op de Alv afgesproken qua wedstrijden in het voorjaar?
45min, het is dat die stijl mij niet leuk lijkt, maar mss is het wel beter dan Sheiko? Iig goedkoper.
Heb geen idee Maar denk niet dat je problemen aan het programma liggen toch.45min, het is dat die stijl mij niet leuk lijkt, maar mss is het wel beter dan Sheiko? Iig goedkoper.
Nee, ligt totaal niet aan het programma maar mijn ego die ik soms niet in bedwang kan houden en daardoor mijn recovery ruimschoots overschat en mezelf opbrand. Ik kan en wil niet een week deloaden en daardoor mis ik uiteindelijk meer trainingen dan met een deload. Ik heb dus iemand nodig die objectief naar mijn training kijkt en me soms remt of pusht en dat kun je natuurlijk zelf niet.Heb geen idee Maar denk niet dat je problemen aan het programma liggen toch.
Wat ook helpt is niet om de 3 weken naar een festival te gaanDit is opzich geen probleem, er zijn ook gewoon wereldtoppers die moeite hebben met recovery-trainingen. Wat kan helpen is om recovery doelen te stellen voor jezelf. Wat ook kan helpen is om tijdens recovery gewoon lekker te doen waar je zin in hebt (plezier trainingen) op lage intensiteit.
als ik niks soms doe in het weekend ga ik weer zo vies gainen als tussen de sbd en de foxHmm ja mentaal heb ik er nog steeds heel veel zin in maar zijn het steeds de pijntjes die roet in t eten gooien. Bijvoorbeeld mijn deadlifts gaan gevoelsmatig wel hard. Het niet pijn vrij kunnen Squaten is wat me frustreert en laat knee tendinitis Nou net een lange b*ch zijn.Festivallen werkt meestal niet echt lekker mee voor je herstel inderdaad...
Van die plezier trainingen, zoals @Hoody omschrijft, doen mij met name mentaal ook erg goed. Even geen schema, niet hoeven wachten op apparatuur, oefeningen uitproberen (en nee dus nirt full retarded 100% all out gaan daarop).