- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Klopt, maar die deload had wel een flink deel van de fatigue vermindert wat een langere pijnvrije periode had betekent. Achja blijft achteraf lullen.Waarom denk je dat die de-load het gemaakt zal hebben? Ik betwijfel dat.
Die snelle stijging in volume en intensiteit lijkt me veel meer een boosdoener.
Ik zou eerder regelmatiger een week met minder stress inlassen (vooral intensiteit hoog houden maar het volume terugschroeven) en dan weer door gaan. Zo kan je langer blijven door trainen. zonder tegen een muur te lopen.
Hebben we het dan nog over alleen meer reps of ook andere dingen?Jouw klachten komen grotendeels door de door jouw genoemde factoren, ja. Al blijf ik erbij dat het wellicht enigszins beperkt had kunnen blijven bij een uitgebreide warm-up. De warm-up dient er ook voor om te kijken hoe je er die dag voor staat qua pijntjes/fatigue, die kennis kan je dan meenemen naar je werksets (mbt. blessurepreventie). Hoe uitgebreider de warm-up, hoe beter jij jezelf kan evalueren en evt. wat gas terug doen die dag.
De kogel is door de kerk en ik las een week of twee deload in totdat mijn knieën goed voelen en doe alleen nog maar kuiten, chest, lats en armen als een echte bro. Hierna draai ik de smal load IPV de medium load en ik hoop dan op de SBD mijn 530kg te evenaren en pijnvrij te zijn. Dat is dus de komende tijd het doel en hierna draai ik nog een smal load tot de DRC en dan hoop ik iets meer neer te zetten. Ik heb dan 10 comp weken met een pak minder volume dan de afgelopen tijd en draai na de drc eerst nog een smal load of ga guided programming van RTS aanschaffen. Dat laat ik even open, want mss reageert Sheiko nog. Dit lijkt me in ieder geval het verstandigste want ik duw mezelf anders de grond in met mijn mindset
/Out

gewoon lekker doorbikkelen