MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eerst maar eens even pas op de plaats weer komende weken.. Zoveel pijntjes overal :roflol:
 
Eerst maar eens even pas op de plaats weer komende weken.. Zoveel pijntjes overal :roflol:
Beter wel denk..waarom niet wat meer TUT & MMC met dat soort oefeningen..:rolleyes:
 
Beter wel denk..waarom niet wat meer TUT & MMC met dat soort oefeningen..:rolleyes:

Ja je hebt helemaal gelijk... :rolleyes:

cake-flirt-two-gif.gif
 
Ja je hebt helemaal gelijk... :rolleyes:

cake-flirt-two-gif.gif
Probeer het eens zou ik zeggen..scheelt je mogelijk een volgende hernia en met genoeg gear maakt het toch geen hoer uit..

Er zijn natuurlijk meerdere manieren om progressief over te loaden.. :marvin:
 
Probeer het eens zou ik zeggen..scheelt je mogelijk een volgende hernia en met genoeg gear maakt het toch geen hoer uit..

Er zijn natuurlijk meerdere manieren om progressief over te loaden.. :marvin:
Tut/mmc kan wel werken alleen dan nog heb je relatief wel zwaardere gewichten nodig.. meeste mensen die ik tut en mmc zie doen halveren hun gewichten tot nada.
 
Zo we zijn weer een beetje terug van weggeweest :)

Afgelopen zaterdag leuke meet gehad en heel wat DBBers weer in levende lijve mogen ontmoeten. Toffe gym ook FoxGym :thumbs: Doen jullie goed Maarten :cool: Een hele verbetering t.o.v. de vorige locatie.

Gisteren rug geknald met Thenewguy man man 24 jaar en dan al zo'n fysiek en ontzettend sterk! :thumbs:

Seated Row Machine Wide
20x40
10x60
10x80
10x80

Seated Row Machine Small
10x90
10x100
10x110
10x120

Plate Loaded Lat Pulldown
20x40
10x80
10x120
10x160
10x160

Seated Cable Row
10x40
10x50
10x60

Face Pull
10x40
10x60
10x80

Y-Bar Triceps Pushdown
20x50
10x70
10x90

Overhead Triceps Extension
10x40
10x40
10x40

BOR
15x20
10x40
10x60
10x40

BB Shrugs
10x40
10x60
10x100

Standing Rope Lat Pull
10x25
10x25
10x25

Mooie training, goede gesprekken over de sport :cool:

:wave:
 
Lekker bezig geweest weer.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vandaag chest en delts :cool:

Pomp was weer top, geen zin om de training zelf te loggen, niets bijzonders eigenlijk.. Dus als troost dan maar een pompfoto :wave:

upload_2019-3-12_18-55-56.jpeg
 
Vandaag chest en delts :cool:

Pomp was weer top, geen zin om de training zelf te loggen, niets bijzonders eigenlijk.. Dus als troost dan maar een pompfoto :wave:

Bekijk bijlage 442450
thats it , Ik blijf gewoon claimen dat ik een powerlifter ben :P .Netjes bezig Punnemanne en denk aan je rug :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dikke pomp inderdaad!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
[QUOTE="Punjab, post: 10167291, member: 56372"
Gisteren rug geknald met Thenewguy man man 24 jaar en dan al zo'n fysiek en ontzettend sterk! [/QUOTE]

Thanks maat! Nog een lange weg te gaan, maar met jouw expertise erbij komt dat wel:flexing:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik duld geen taalnazi's in mijn log :mad:
Huh? Ik verbeter grammaticaal toch niemand. Ik bedoelde enkel dat Thenewguy z'n post ook had kunnen bewerken en het missende vierkante haakje (']') toe had kunnen voegen, i.p.v. een tweede post eronder te posten. :D
 
Vonk : je daagt me nu overigens wel uit om hier in jouw log de taalnazi uit te gaan hangen hè. :trollface:
 
Huh? Ik verbeter grammaticaal toch niemand. Ik bedoelde enkel dat Thenewguy z'n post ook had kunnen bewerken en het missende vierkante haakje (']') toe had kunnen voegen, i.p.v. een tweede post eronder te posten. :D

Dan moet je wel het goede voorbeeld geven, en zelf ook je post bewerken ipv een tweede te posten:badum:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven