MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe is het hier?
Nog wel wat aan het trainen, of echt even helemaal niks?

• Topic Starter Topic Starter
Nee trainen gaat zeker gestaag door :cool:
Even geen inspiratie om te loggen, het wordt zoveel van hetzelfde steeds :roflol:

Langzaam aan het toewerken naar de vakantie, mega druk met projecten op het werk dus DBB tijd is ook geminimaliseerd. Daarnaast wat lager in kcal natuurlijk om weer wat shreds neer te zetten in de vakantie en net zo hard te kunnen shinen als de zon :haha:

upload_2019-4-3_10-16-44.png

Lekker man!
Als ik het me goed kan herinneren, zijn jullie vorig jaar toch ook op Kos geweest?
( ik was er destijds zelfde week met GF, vandaar dat ik dit nog weet )
Griekenland heeft me in ieder geval nog nooit teleurgesteld!

• Like
Waarderingen: Vonk
Nee trainen gaat zeker gestaag door :cool:
Even geen inspiratie om te loggen, het wordt zoveel van hetzelfde steeds :roflol:

Langzaam aan het toewerken naar de vakantie, mega druk met projecten op het werk dus DBB tijd is ook geminimaliseerd. Daarnaast wat lager in kcal natuurlijk om weer wat shreds neer te zetten in de vakantie en net zo hard te kunnen shinen als de zon :haha:

upload_2019-4-3_10-16-44.png
Goede vooruitzichten in ieder geval!:woot:

• Like
Lekker man!
Als ik het me goed kan herinneren, zijn jullie vorig jaar toch ook op Kos geweest?
( ik was er destijds zelfde week met GF, vandaar dat ik dit nog weet )
Griekenland heeft me in ieder geval nog nooit teleurgesteld!

Klopt, fysiek waren we er allebei, mentaal was alleen @HillR aanwezig :roflol:
Was voor mij een beetje ongewild een fear and loathing on Kos Resort...
Take a litte tramadol (2100mg a day)
Mix with a little lyrica ( 2400mg a day)
Put some amitriptyline ( 25mg a day)
Get some ibuprofen ( 2400mg a day)
And add some paracetamol ( 4000mg a day)

And remember NOTHING

27kdzc.jpg

in!!

• Like

And remember NOTHING

27kdzc.jpg
Hier rust je trouwens denk ik wel lekker van uit:D Of werd je alleen een beetje trippy?

• Like

27kdzc.jpg

Oh shit, haha vergeten dat die vakantie een grandioos succes voor je geweest is!

And remember NOTHING

“You took too much man, too much, too much.”
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas

• Like
Oh shit, haha vergeten dat die vakantie een grandioos succes voor je geweest is!

“You took too much man, too much, too much.”
― Hunter S. Thompson, Fear and Loothing in Las Vegas
Hij leeft nog, dan was het nog niet too much imo:rolleyes:

• Like
Ik kan wel bevestigen dat hij meer dood dan levend was hoor.

Ik heb wel een paar keer een angstig moment gehad waarin ik bang was dat zijn lijf er mee zou gaan stoppen.
dat is dan wel redelijk heftig jaa... wat was er dan gebuerd dat dit nodig was? Een hernia?

dat is dan wel redelijk heftig jaa... wat was er dan gebuerd dat dit nodig was? Een hernia?

2e hernia inderdaad.

Het was niet nodig om zoveel medicatie te nemen.. maar hij kon niet eens meer lopen / zitten, had continu hele hevige zenuwpijn.
Dusja... net zoals met aas he: Up the dose.. :rolleyes:

Anders dan de vorige hernia kregen we op Kos van de dokter timereleased tramadol.. en dat helpt niet heel snel, maarja, als je steeds meer neemt bouwt die dosering wel op.. uiteindelijk stopte zijn lever er zowat mee.. :bang: en was hij meer buiten bewustzijn dan bij. Voor hem op zich wel fijn, want daardoor heeft hij de terugreis in het vliegtuig vrijwel niet meegemaakt.. scheelt weer 4 uurtjes pijn.

• Like
2e hernia inderdaad.

Het was niet nodig om zoveel medicatie te nemen.. maar hij kon niet eens meer lopen / zitten, had continu hele hevige zenuwpijn.
Dusja... net zoals met aas he: Up the dose.. :rolleyes:

Anders dan de vorige hernia kregen we op Kos van de dokter timereleased tramadol.. en dat helpt niet heel snel, maarja, als je steeds meer neemt bouwt die dosering wel op.. uiteindelijk stopte zijn lever er zowat mee.. :bang: en was hij meer buiten bewustzijn dan bij. Voor hem op zich wel fijn, want daardoor heeft hij de terugreis in het vliegtuig vrijwel niet meegemaakt.. scheelt weer 4 uurtjes pijn.
Dat is inderdaad vaak wel het ding met hoge doses medicatie. Fijn voor jou maar minder fijn voor de mensen om je heen. Zelf snap ik ook wel als je niks meer kan doen zonder hevige pijn dat je dan maar meer blijft slikken...

]

Ik snap dit volledig. Ik heb in Mn rug zowel wervels gebroken als hernia’s gehad. Maar vorig jaar februari had ik een hernia. Die zo pijnlijk was... als je mij de keus had gegeven van “alle medicatie met 50 procent kans op leverfalen of die zenuwpijn voelen”. Ik zonder pardon die medicatie per direct had geslikt. Breken van drie wervels is nu bijna 8-10 jaar geleden tijdens een ongeluk. Dus durf niet te zeggen dat breken minder pijnlijk was. Maar zeker niet pijnlijker als die ene fucking hernia. Ben hedendaags soms nog steeds bang voor die pijn haha.

• Like
Ik snap dit volledig. Ik heb in Mn rug zowel wervels gebroken als hernia’s gehad. Maar vorig jaar februari had ik een hernia. Die zo pijnlijk was... als je mij de keus had gegeven van “alle medicatie met 50 procent kans op leverfalen of die zenuwpijn voelen”. Ik zonder pardon die medicatie per direct had geslikt. Breken van drie wervels is nu bijna 8-10 jaar geleden tijdens een ongeluk. Dus durf niet te zeggen dat breken minder pijnlijk was. Maar zeker niet pijnlijker als die ene fucking hernia. Ben hedendaags soms nog steeds bang voor die pijn haha.

Ja ik moet er ook niet aan terugdenken, feit dat je niet eens kon lopen of staan of zitten voor langer dan 10 seconden en dan die helse pijn die zich rap opbouwt tot onhandelbaar.. Hoe vaak ik op vakantie niet midden op het resort op de grond ben gaan liggen :roflol: Al die lui daar zullen wel gedacht hebben :loony:

Ergste is nog wel dat die medicijnen alles bij elkaar nog geen 20% van de pijn wegnamen en na elke dosering je max een half uurtje iets mobieler was :no:

Pas na mijn tweede hernia ben ik echt structureel dingen gaan veranderen in de gym :emo:

Ben daar wel benieuwd naar man, wat doe je nu dan anders om herval te voorkomen?

Vooral luisteren naar mijn lichaam en op sommige vlakken niet meer balls to the walls out gaan. Geen legpresses meer op 450kg en 8 sets voor reps bijvoorbeeld :emo:

Goed vooruitzicht en gelijk heb je, dat je met sommige dingen rustiger aan doet.
Monster ben je toch al:D, kwestie van maintaining en in juni lekker er van genieten:cool:

• Like
Goed vooruitzicht en gelijk heb je, dat je met sommige dingen rustiger aan doet.
Monster ben je toch al:D, kwestie van maintaining en in juni lekker er van genieten:cool:

Yeah de druk is er wel een beetje vanaf qua presteren, dus met een andere mindset in de gym. Al ga ik nog steeds op veel gebieden tot de max, wel in mindere mate qua frequentie en volume zodat mijn lichaam meer ruimte heeft om te herstellen van langdurige stress, waarbij de duur van de stress dus ook beperkter is geworden. Vooralsnog lijkt dit prima te werken en staat het mijn doel qua fysiek ook niet eens in de weg. If I only knew this before :emo:

Overigens gisteren nog met een paar gasten staan praten in de gym die net als ik toch wel tot de veronderstelling waren gekomen dat je vroeg of laat in onze sport met blessures te maken gaat krijgen en dat dit bij heel veel personen de rug betreft. Grappig wel hoeveel overeenkomsten er zijn binnen mijn leeftijdscategorie 35-40. Denk ook een van de meer kwetsbare groepen, aangezien die qua lichaam al wat rijper zijn en qua mindset veelal nog een 10-15 jaar jonger.

Gisteren Rug/Triceps:

Plate Loaded Lat Pulldown:
20x50
12x90
10x130
10x170
10x210
08x220 lol beetje smokkelen hier en daar, maar wel leuk om te doen
10x130
10x90

Seated Row
10x60
10x80
10x80
10x80

Y-Bar Triceps Pushdown
15x50
12x100
12x100
12x100

Cable Rope Face Pull
10x50
10x70
10x80
10x80

Overhead Cable Rope Triceps
10x30
10x40
10x50 nice and slow :burn:

Rek/strek ouwe man oefening

DB Shrugs

10x30
10x40
10x50

En dat was wel weer mooi zo :wave:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven