XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Probleem zijn idd de paupers die er helaas komen, Basic Fit Wageningen is echt een voorbeeld van hoe het ook kan zijn, helaas is Nijmegen echt een drama, want het is verder een mooie gym! Alleen kansloos personeel en nog kanslozer volk dat er komt :mad:

Nijmegen idd geen goede herinneringen aan, Wageningen en Ede wel.
Doetinchem is echt onbeschrijflijk, heeft meer weg van een favela dan van een gym.

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat hoor je inderdaad, veel rug klachten, maar zeer zeker ook schouder problemen, de ene na de ander.

En met dat gesjouw met die platen is inderdaad ook mooi klote, als iedereen nu eens gewoon zijn klere
zooi op ruimt, komen ze misschien ook weer terug.

Zelfde geld voor die dumbells, ik doe op het moment dropsets, moet je verdomme eerst alles bij elkaar
zoeken om te gaan beginnen.
Vanmorgen zoiets van pak het wel van uit het rack, dus gekeken waar alles lag, begin ik aan de set....
kom ik bij de derde drop....dumbells weg argggg, moest ik dus gaan zoeken naar de andere set.
die dus mooi niet bij elkaar lagen:mad::mad:

Snap mensen echt niet, is het nu zo moeilijk,zucht...

Dus jij bent er zo een die 20 minuten lang 7 setjes DB's bezet houdt.
Daar heb ik pas de schurft aan.

Nijmegen idd geen goede herinneringen aan, Wageningen en Ede wel.
Doetinchem is echt onbeschrijflijk, heeft meer weg van een favela dan van een gym.
Ik vond ede aardig kansloos. Vergeleken met nijmegen. Nijmegen heeft wel veel.potentie als het netjes geweest zou zijn.

Het is misschien ook wel anders omdat ik alleen maar in het weekend daar train af en toe.

Ik vond ede aardig kansloos. Vergeleken met nijmegen. Nijmegen heeft wel veel.potentie als het netjes geweest zou zijn.

Het is misschien ook wel anders omdat ik alleen maar in het weekend daar train af en toe.

Moet bekennen dat het al een jaar of 4 geleden is dat ik in Ede was.

• Topic Starter Topic Starter
Ede is prima, maar ook redelijk stoffig en je mist er toch wel wat apparatuur. Maar je kunt er prima trainen, vaak niet heel druk en de moslims die daar sporten zijn altijd erg aardig. Komt vast omdat de moskee ernaast ligt en ze graag goed bevriend blijven met de buren.

Wageningen en Goes staan bij ons wel met stip op nummer 1 qua properheid. Sneek is ook wel okay, jammer genoeg bungelt Nijmegen echt helemaal onderaan ergens en laten we daar nu het vaakst komen. Ik ga denk ik gewoon eens wat mailtjes sturen over de smerigheid en het feit dat het personeel daar nooit wat doet :devil:

Ede is prima, maar ook redelijk stoffig en je mist er toch wel wat apparatuur. Maar je kunt er prima trainen, vaak niet heel druk en de moslims die daar sporten zijn altijd erg aardig. Komt vast omdat de moskee ernaast ligt en ze graag goed bevriend blijven met de buren.

Wageningen en Goes staan bij ons wel met stip op nummer 1 qua properheid. Sneek is ook wel okay, jammer genoeg bungelt Nijmegen echt helemaal onderaan ergens en laten we daar nu het vaakst komen. Ik ga denk ik gewoon eens wat mailtjes sturen over de smerigheid en het feit dat het personeel daar nooit wat doet :devil:
Ede vond ik zelf wel redelijk en netjes maar wat je al zegt je mist er wel wat dingen

Nou ben benieuwd, inclusief een CC naar de CEO René Moos, kijken of die ballen heeft :)

Beste heer/mevrouw,
Sedert een jaar of 7 ben ik reeds lid bij Basic Fit, daarvoor enkele jaren bij Health City. Vanwege mijn werk en het feit dat vele vrienden en familie elders in het land wonen, bezoeken wij nog weleens een exotische Basic Fit locatie (voor ons exotisch dan). Ons vaste honk is echter de (mooi) grote Basic Fit in Nijmegen op de Kerkenbos. Maar regelmatig komen we ook op de Peppelsteeg in Ede, de Stadsbrink in Wageningen en een enkele keer eens elders in Apeldoorn, Goes of bijvoorbeeld Sneek.
Het valt ons (mijn partner en ik) op dat het zienderogen achteruit gaat met de hygiëne in Nijmegen, locatie Kerkenbos. De apparatuur ligt bezaaid onder een dikke laag stof, het herentoilet lijkt er eerder een te zijn van een niet nader te benoemen nachtclub na de late uurtjes op een zondag morgen en ook de algehele service van de medewerkers, zonder daarbij afbreuk te doen aan het personeel zelf laat ontzettend te wensen over. Wellicht vanwege instructies vanuit Basic Fit, inzake werkzaamheden te verrichten door (bij ondergetekende natuurlijk niet bekend). Een kleine opsomming:

• Wc's van de heren zijn abnormaal smerig, in elk geval structureel tussen 16:00-18:00u
  • Kleedkamer stinkt altijd enorm, lagen stof op de kluisjes en onder de hockers
  • Er is een groot tekort aan plates, de geruchten gaan dat er een deel opgeborgen is
  • Gewichten laat men rondslingeren, hetgeen voor frustratie en ergernis zorgt (als ook een slechte sfeer)
  • Tekort aan apparatuur, veel te druk
Nu spreekt de naam van uw organisatie natuurlijk boekdelen; Basic Fit. Echter bovenstaande zaken zijn nu juist álle zaken die men kan scharen onder "Basic". De basisbehoeften daar ontbreekt het nu net aan. Een schone omgeving met voldoende apparatuur, waarbij het natuurlijk zo kan zijn dat er af en toe door drukte wat minder beschikbaar is. Maar dat is wat anders dan structureel alles bezet, ongeacht dag of tijdstip. Er is immers ontzettend veel vierkante meter extra, vrij en beschikbaar om meer apparatuur neer te zetten. Zo staan er in Ede van heel veel machines tot wel 4x hetzelfde apparaat. Waar het in Nijmegen vaak slechts 1x het apparaat betreft per soort, zeer vreemd in onze ogen, het is in Nijmegen altijd structureel drukker dan in Ede!
Om niet alleen maar te schoppen vanaf de zijlijn tegen alles wat er in onze ogen niet goed gaat, doen wij u ook graag een voorzet inzake mogelijkerwijs door te voeren verbeteringen;

• Een schoonmaakschema waarbij er elke 2u een rondje toiletten wordt gedaan, de medewerkers zitten nu immers (in elk geval gedurende de tijd dat wij er zijn) vaak achter de balie of in de personeelskamer, hier lijkt ruimte voor extra werk.
  • Een automatische luchtverfrisser in de kleedruimten zou de ervaring van het omkleden een stuk aangenamer maken voor eenieder. Zoals die bij de toiletten hangt (welke overigens redelijk vaak leeg is, dus adequate controle hierop lijkt ook een aandachtspuntje).
  • Als het zo is dat er plates opgeruimd zijn, vanwege welke reden dan ook, dan dienen deze gewoon weer terug de vloer op te komen. Als dit niet het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken het aantal leden ten opzichte van de beschikbare apparatuur en middelen, ten opzichte van de beschikbare vierkante meters nogmaals tegen het licht te houden. Het loopt al voor langere tijd steeds meer uit verhouding naar onze mening.
  • Enkel briefjes plakken, dat je van het opruimen van gewichten ook sterk wordt, lijkt zijn doel volledig te missen in Nijmegen. Een betere handhaving, (ja wij beseffen ons terdege dat uw medewerkers geen politieagentjes zijn) en mensen voor langere periode confronteren met het gebrek aan discipline hierin, lijkt toch op de lange duur de meeste effectieve manier om de bicepsen de andere kant op te krijgen.
  • Dit lijkt erg voor de hand liggend en gezien het feit dat het in andere vestigingen van Basic Fit geen enkel probleem is, zou het in Nijmegen, gezien de ruimte die er is en in combinatie met het aantal leden toch geen overbodige luxe zijn om hier iets aan te doen. Natuurlijk vergt dat investeringen, afschrijvingen etc., doch gezien het aantal leden in Nijmegen lijkt me dit in een businessplan toch zeker te rechtvaardigen.
Met een EBITDA van € 124mio en bijna € 30mio netto resultaat over 2018, zou er toch één en ander mogelijk moeten zijn om dit naar een hoger (LEES: basic) niveau te tillen.

Hnnnnnnnnnng :heart:

Ik ben benieuwd sexy!

Wauw veel moeite ingestoken. Ik zeur gewoon altijd aan de balie

Wauw veel moeite ingestoken. Ik zeur gewoon altijd aan de balie

Denk je dat ze bij de balie gaan vragen aan de baas of ze meer mogen doen tijdens werktijd. Die mensen bestaan zeker, maar over het algemeen werken die niet bij de Basic Fit :o

Denk je dat ze bij de balie gaan vragen aan de baas of ze meer mogen doen tijdens werktijd. Die mensen bestaan zeker, maar over het algemeen werken die niet bij de Basic Fit :o
Ik vertel gewoon aan die luie donders aan de balie dat ze beter kunnen schoonmaken of gewichten kunnen opruimen. Ipv op hun telefoon te kijken.

Maar ja ik ben ook een kl***zak

Ik vertel gewoon aan die luie donders aan de balie dat ze beter kunnen schoonmaken of gewichten kunnen opruimen. Ipv op hun telefoon te kijken.

Maar ja ik ben ook een kl***zak

Dat heeft geen zin en lost het probleem niet structureel op, dat heet pappen en nathouden. Waarschijnlijk heeft mijn manier ook weinig resultaat, maar probeer het wel liever zo dan dat ik steeds het personeel een snauw geef.

Dat heeft geen zin en lost het probleem niet structureel op, dat heet pappen en nathouden. Waarschijnlijk heeft mijn manier ook weinig resultaat, maar probeer het wel liever zo dan dat ik steeds het personeel een snauw geef.
Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik het personeel allemaal wel aardig ken. En ze een geintje/subtiele hint wel kunnen hebben van mij. Beter dan iemand met volle verstand zeggen we dan maar.

Zolang ik dan weer even verbetering zie ben ik al snel tevreden. In de basic fit zou ik zeker niet kunnen sporten chaotische bende.

Ik denk dat je dr niet veel van moet verwachten Pun...:o....wie nie waagt die nie wint :)

Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik het personeel allemaal wel aardig ken. En ze een geintje/subtiele hint wel kunnen hebben van mij. Beter dan iemand met volle verstand zeggen we dan maar.

Zolang ik dan weer even verbetering zie ben ik al snel tevreden. In de basic fit zou ik zeker niet kunnen sporten chaotische bende.

Nee maar jij bent over het algemeen een sociaal en plezant persoon naar mensen om je heen. Ik daarentegen alles behalve, ik heb nu eenmaal socially awkward issues :o En kan beter nadenken over iets wat ik wil overbrengen en de manier waarop het overkomt, dan in de heat of the (roid) moment mijn bek open te trekken in de gym, uit frustratie :haha:

Ik denk dat je dr niet veel van moet verwachten Pun...:o....wie nie waagt die nie wint :)

Precies @Bosco55555 en ik ga die CEO gewoon spammen als ik niet naar tevredenheid geholpen wordt. En daarna gewoon de Chairman van de Supervisory Board :D

Precies @Bosco55555 en ik ga die CEO gewoon spammen als ik niet naar tevredenheid geholpen wordt. En daarna gewoon de Chairman van de Supervisory Board :D

Ga er maar van uit dat die CEO je gaat uittesten ..hij zet je gewoon in de wacht...met een kutsmoes van "Het heeft onze aandacht!!"

Anders de media erbij halen is het zo opgelost :evil2:

Ga er maar van uit dat die CEO je gaat uittesten ..hij zet je gewoon in de wacht...met een kutsmoes van "Het heeft onze aandacht!!"

Anders de media erbij halen is het zo opgelost :evil2:

Grote kans dat hij helemaal niet reageert, zaken gaan immers goed, stijgende lijn en niemand lijkt ze wat te kunnen maken. Aanhouder wint vaak :D

Grote kans dat hij helemaal niet reageert, zaken gaan immers goed, stijgende lijn en niemand lijkt ze wat te kunnen maken. Aanhouder wint vaak :D
Slechte publiciteit zijn ze doodsbang voor hahaha.....ik ben benieuwd....Succes Baasje!! :thumbs:

• Like
Nou ben benieuwd, inclusief een CC naar de CEO René Moos, kijken of die ballen heeft :)

Beste heer/mevrouw,
Sedert een jaar of 7 ben ik reeds lid bij Basic Fit, daarvoor enkele jaren bij Health city.
...
Met een EBITDA van € 124mio en bijna € 30mio netto resultaat over 2018, zou er toch één en ander mogelijk moeten zijn om dit naar een hoger (LEES: basic) niveau te tillen.

Hier hou ik van! Goed bezig

• Like
Keurige mail Pun, ben benieuwd of je een reactie krijgt :)

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven