MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb dezelfde dag nog reactie gekregen, toen stonden naast de CEO ook nog alle cluster managers en regio manager erbij. Was een uitstekende mail van ze, waarop ik weer verzocht heb of ze mij op de hoogte willen houden van de vorderingen die ze maken inzake mijn opmerkingen en vragen. Daar natuurlijk nog geen antwoord op gekregen, maar zal ze eens in de twee weken een reminder sturen en vragen naar de status. Had overigens binnen 4u een keurig antwoord van ze, dus een CEO in de CC zetten kan erg effectief zijn :cool:

Echt snelle reaktie...wie had dat nou verwacht?

Nou ben benieuwd, inclusief een CC naar de CEO René Moos, kijken of die ballen heeft :)

Beste heer/mevrouw,
Sedert een jaar of 7 ben ik reeds lid bij Basic Fit, daarvoor enkele jaren bij Health City. Vanwege mijn werk en het feit dat vele vrienden en familie elders in het land wonen, bezoeken wij nog weleens een exotische Basic Fit locatie (voor ons exotisch dan). Ons vaste honk is echter de (mooi) grote Basic Fit in Nijmegen op de Kerkenbos. Maar regelmatig komen we ook op de Peppelsteeg in Ede, de Stadsbrink in Wageningen en een enkele keer eens elders in Apeldoorn, Goes of bijvoorbeeld Sneek.
Het valt ons (mijn partner en ik) op dat het zienderogen achteruit gaat met de hygiëne in Nijmegen, locatie Kerkenbos. De apparatuur ligt bezaaid onder een dikke laag stof, het herentoilet lijkt er eerder een te zijn van een niet nader te benoemen nachtclub na de late uurtjes op een zondag morgen en ook de algehele service van de medewerkers, zonder daarbij afbreuk te doen aan het personeel zelf laat ontzettend te wensen over. Wellicht vanwege instructies vanuit Basic Fit, inzake werkzaamheden te verrichten door (bij ondergetekende natuurlijk niet bekend). Een kleine opsomming:

• Wc's van de heren zijn abnormaal smerig, in elk geval structureel tussen 16:00-18:00u
  • Kleedkamer stinkt altijd enorm, lagen stof op de kluisjes en onder de hockers
  • Er is een groot tekort aan plates, de geruchten gaan dat er een deel opgeborgen is
  • Gewichten laat men rondslingeren, hetgeen voor frustratie en ergernis zorgt (als ook een slechte sfeer)
  • Tekort aan apparatuur, veel te druk
Nu spreekt de naam van uw organisatie natuurlijk boekdelen; Basic Fit. Echter bovenstaande zaken zijn nu juist álle zaken die men kan scharen onder "Basic". De basisbehoeften daar ontbreekt het nu net aan. Een schone omgeving met voldoende apparatuur, waarbij het natuurlijk zo kan zijn dat er af en toe door drukte wat minder beschikbaar is. Maar dat is wat anders dan structureel alles bezet, ongeacht dag of tijdstip. Er is immers ontzettend veel vierkante meter extra, vrij en beschikbaar om meer apparatuur neer te zetten. Zo staan er in Ede van heel veel machines tot wel 4x hetzelfde apparaat. Waar het in Nijmegen vaak slechts 1x het apparaat betreft per soort, zeer vreemd in onze ogen, het is in Nijmegen altijd structureel drukker dan in Ede!
Om niet alleen maar te schoppen vanaf de zijlijn tegen alles wat er in onze ogen niet goed gaat, doen wij u ook graag een voorzet inzake mogelijkerwijs door te voeren verbeteringen;

• Een schoonmaakschema waarbij er elke 2u een rondje toiletten wordt gedaan, de medewerkers zitten nu immers (in elk geval gedurende de tijd dat wij er zijn) vaak achter de balie of in de personeelskamer, hier lijkt ruimte voor extra werk.
  • Een automatische luchtverfrisser in de kleedruimten zou de ervaring van het omkleden een stuk aangenamer maken voor eenieder. Zoals die bij de toiletten hangt (welke overigens redelijk vaak leeg is, dus adequate controle hierop lijkt ook een aandachtspuntje).
  • Als het zo is dat er plates opgeruimd zijn, vanwege welke reden dan ook, dan dienen deze gewoon weer terug de vloer op te komen. Als dit niet het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken het aantal leden ten opzichte van de beschikbare apparatuur en middelen, ten opzichte van de beschikbare vierkante meters nogmaals tegen het licht te houden. Het loopt al voor langere tijd steeds meer uit verhouding naar onze mening.
  • Enkel briefjes plakken, dat je van het opruimen van gewichten ook sterk wordt, lijkt zijn doel volledig te missen in Nijmegen. Een betere handhaving, (ja wij beseffen ons terdege dat uw medewerkers geen politieagentjes zijn) en mensen voor langere periode confronteren met het gebrek aan discipline hierin, lijkt toch op de lange duur de meeste effectieve manier om de bicepsen de andere kant op te krijgen.
  • Dit lijkt erg voor de hand liggend en gezien het feit dat het in andere vestigingen van Basic Fit geen enkel probleem is, zou het in Nijmegen, gezien de ruimte die er is en in combinatie met het aantal leden toch geen overbodige luxe zijn om hier iets aan te doen. Natuurlijk vergt dat investeringen, afschrijvingen etc., doch gezien het aantal leden in Nijmegen lijkt me dit in een businessplan toch zeker te rechtvaardigen.
Met een EBITDA van € 124mio en bijna € 30mio netto resultaat over 2018, zou er toch één en ander mogelijk moeten zijn om dit naar een hoger (LEES: basic) niveau te tillen.
ik waardeer als een sporadisch basic fit bezoeker je gedachte gang , al is het bedrijf basic pauper waarschijnlijk zich hiervan bewust en vind het wel welletjes.
Kom zelf 2 a 3 keer per jaar bij basic fit in Geleen ook een pauper gym met tuffende marrokaantjes en volgezwete benches .Wat ik vanf mij pa heb begrepen zijn er aangetekende brieven inzake dit hele verhaal richting hoofdkantoor gegaan ... schijnbaar moet de reactie nog komen

ik waardeer als een sporadisch basic fit bezoeker je gedachte gang , al is het bedrijf basic pauper waarschijnlijk zich hiervan bewust en vind het wel welletjes.
Kom zelf 2 a 3 keer per jaar bij basic fit in Geleen ook een pauper gym met tuffende marrokaantjes en volgezwete benches .Wat ik vanf mij pa heb begrepen zijn er aangetekende brieven inzake dit hele verhaal richting hoofdkantoor gegaan ... schijnbaar moet de reactie nog komen

Een mailer is sneller in dit geval, mocht het geen resultaat opleveren ga ik de bestuursvoorzitter van de RVC mee laten lopen in de CC. Net zolang tot ze gek van me worden :D

Natuurlijk is basic fit een bedrijf dat opereert in de onderkant van het segment, maar de basis moet gewoon goed zijn. Het gaat mij niet om die twee tientjes per maand, maar wel om de gezondheid en het gewoon fijn kunnen trainen.

Anyway, gisteren weer in de stoffige bende geweest in Nijmegen. Hoefde zowaar niet te plassen bij aankomst, dus geen rapportage over de staat waarin het toilet zich bevond.. Overigens doet het personeel nog gewoon aardig tegen me alsof er nog niks aan de hand is, dus of ze weten niet wie ik ben, of ze hebben nog geen bezoek gehad van de regio of clustermanager :p

Legs High Volume

Seated Leg Curl

20x30
10x40
10x50
10x60
10x60

Plate Loaded Leg Press
20x80
10x160
10x240
10x280
10x240
10x160
10x160
10x160

Lying Leg Curl
10x40
10x50
10x60
10x60

Abductor
10x30
10x35
10x40
10x45

Adductor
10x30
10x35
10x40
10x45

Rek Strek etc.

Cable Rope Ab Crunch

10x40
10x50
10x60
10x70
10x80

En toen was het wel weer welletjes :wave:

Zo, das inderdaad aardig volume!

Ja om nog maar niet te spreken van die wc's daar :eek:

Dat personeel zou verdomme eens de handen uit de mouwen moeten steken, het is er 1 grote teringbende en alle machines zit een dikke laag stof op :rolleyes:

Dat rest vind ik eigenlijk wel mee vallen, het probleem is, dat het gewoon te druk aan het worden is.
En dan heb je van die pippo's, die denken dat hun moeder daar werkt, en alles achter hun reet op ruimt.
zodoende kom het personeel ook nergens mee aan toe.

Dus jij bent er zo een die 20 minuten lang 7 setjes DB's bezet houdt.
Daar heb ik pas de schurft aan.
Wel eens dropsets gedaan??4 x 10 dropset klaar en volgende oefening, is denk enkel een paar minuten en als iedereen die zooi gewoon
op zijn plaats terug legt,dan is dat ook niet nodig.
Mensen die mij kennen weten dat ik gestructureerd ben en wel de laatste zou zijn die iets voor zijn eigen zou claimen, en eerder de klote
zooi voor een ander op ruimt,ik ben ook die mong**l die eens in de zoveel tijd een poging doet om ze weer volgorde te leggen.
Dus oordeel nooit te vroeg.

Wel eens dropsets gedaan??4 x 10 dropset klaar en volgende oefening, is denk enkel een paar minuten en als iedereen die zooi gewoon
op zijn plaats terug legt,dan is dat ook niet nodig.
Mensen die mij kennen weten dat ik gestructureerd ben en wel de laatste zou zijn die iets voor zijn eigen zou claimen, en eerder de klote
zooi voor een ander op ruimt,ik ben ook die mong**l die eens in de zoveel tijd een poging doet om ze weer volgorde te leggen.
Dus oordeel nooit te vroeg.

Deden ze maar dropsets.
Ik waardeer je punt though, dat terugleggen op volgorde is relatable vindt mijn autisme prettig.

I'm proud sexy :heart: Je wordt ook met de dag weer droger hnnnggg... :ds:

Mwoahhh het gaat me niet snel genoeg :p Dus komende weken maar even strikt op de voeding :treuren:

Rug/Triceps @BF Wageningen

Plate Loaded Lat Pulldown

12x110
10x130
10x170
10x210
10x210
10x130
10x90

Seated Row Small Grip
10x40
10x60
10x80

Seated Row Wide Grip
10x80
10x80
10x80

Y-Bar Triceps Pushdown
10x50
10x70
10x100
10x130
10x130
10x100

Cable Rope Face Pull
10x40
10x60
10x70
10x80
10x80

Overhead Cable Rope Triceps Extension
10x50
10x50
10x50
10x40
10x35
10x35

BB Shrugs
40x40
10x60
10x80
10x100
10x120

Triceps Rope Pushdown
10x50
10x40
10x30
10x30

Was een heerlijke train :cool: :wave:

Het gaat me niet snel genoeg maar ik zag je gisteren wel pizza eten. Wel genoten van de pizza?

• Like
Waarderingen: Vonk
Oja en gisteren ook nog een Long Chicken op van de Burger King, Pre Workout :engel:

En vanavond MacDonalds om het af te leren en morgen gaan we op dieet.. Dan blijft het nog steeds IIFYM, maar met minder kcal :treuren:

Je mag wel mee, maar je krijgt natuurlijk niks :kiss:

Hahaha sterkte van die geur Mcdonalds

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven