MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Canonball delts baby!

• Like
Waarderingen: Vonk
upload_2019-5-7_19-15-37.png

Waarom traint zo'n beest bij een Basic Fit? :windup:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom eigenlijk niet? Los van de paupers en de drukte hebben ze meer dan ik gebruik aan materiaal en is er nergens beperking tot verdere groei of het behalen van mijn doelen :emo:

Waarom eigenlijk niet? Los van de paupers en de drukte hebben ze meer dan ik gebruik aan materiaal en is er nergens beperking tot verdere groei of het behalen van mijn doelen :emo:

Uiteraard, apparatuur is daar prima. Maar misschien irriteerde je je (zoals ik) aan alle 16-jarigen en anderen die denken dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden :D

Uiteraard, apparatuur is daar prima. Maar misschien irriteerde je je (zoals ik) aan alle 16-jarigen en anderen die denken dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden :D
Ik kom ook wel eens in basic fit maar ik word eigenlijk nooit heel erg lastiggevallen. Hoogstens iemand die me aanspreekt en een compliment geeft.

Nee die groepjes hangjongeren die de weg naar de gym hebben gevonden geef ik graag raad in hoe ze het wel moeten doen. Meestal rotten ze daarna meteen op en heb ik alle ruimte. Ook deins ik er niet voor terug om aan te geven dat het niet normaal is dat ze met 4 man een cablestation voor 45 minuten bezet houden, ook dan kiezen ze wel eieren voor hun geld. Mijn grootste irritatie is het feit dat het er niet schoon is en dat het personeel te lui is om van hun dikke hol te komen om er wat aan te doen. Kun je een paar pagina's terug ook lezen inzake mijn mailtje naar de directie van Basic Fit :o Nu is er reeds verbetering, al zitten ze nu op 10% van de gewenste 80+ qua properheid, maar goed we moeten ergens beginnen... En dat begint dan met een waterkoker en iets wat doorgaat voor een schrob stok ofzo.

Verder irriteer ik me aan het feit dat er te weinig plates zijn en te weinig apparatuur voor het aantal leden dat er sport. Maar ook daar heeft men beterschap beloofd. Met een weekje zal ik ze eens mailen en vragen naar de gemaakte vorderingen. Ook gaat dan deze foto mee :p (met de vraag of ze budget vrij kunnen maken om hun medewerkers van gedegen schoonmaakspullen te voorzien)

upload_2019-5-8_13-50-12.png

Wij hebben voor een tijdje terug allemaal extra plates erbij gekregen.

Ook wordt er vaak gelijk in de ochtend door een extern "bedrijf" schoongemaakt toiletten en kleedkamers. De gym zelf word gedaan door personeel. Enige irritatie puntje is het niet opruimen van materiaal. Voorbeeldje de legpress hangt helemaal vol met 20kg plates waar iemand kwart reps mee heeft gedaan. En dan vrolijk naar beneden loopt.

BF bij ons krijgt van mij een 8 als cijfer. Ben zeer tevreden alleen mogen er wel wat extra andere apparaten komen.

• Like
Bij ons krijgen ze nu overal gewoon een 4 max. Als het schoon zou zijn, er extra plates komen en nog wat extra apparatuur zouden ze ook een 8 krijgen, verder een prima gym voor dat geld! Maar het is nu wel heel erg basic allemaal :emo:

Die om 12u00 snap ik niet?

Brood, rijst en pasta in 1 maaltijd?

Die om 12u00 snap ik niet?

Brood, rijst en pasta in 1 maaltijd?

Nee dat is gewoon verdeeld, maar die app slaat bepaalde maaltijden op onder tijden waarop je dat eerder hebt gegeten. Dat is makkelijker aanvinken op deze manier.

Dus om 11u broodje tartaar, 12u broodje tartaar, 13u kip met rijst en 15u kip met pasta

Oef, 3200 kcal, sterkte. Ik denk trouwens dat natrium wel hoger ligt (bijv. Kant-en-klare kipblokjes).

Oef, 3200 kcal, sterkte. Ik denk trouwens dat natrium wel hoger ligt (bijv. Kant-en-klare kipblokjes).

Smaak naturel, volgens mij zit daar amper zout in? Maar /care ik bloat op het moment nagenoeg niet, dus de inname is in elk geval steady :)

Nu heb ik deze pagina 3 keer gelezen en wil ik ook keizer broodjes met tartaar :(

:meal: Is wel een lekkere afwisseling en beter dan 3 hamburgers bij McDonalds :emo:

So much dedication here :heart: Ik ben trots!

• Like
So much dedication here :heart: Ik ben trots!

Fucking struggles wel, zal ik dit nu eten of wacht ik nog even.. Oeee appels, bananen en ander fruit.. Een appel past nog wel.. Hey kijk, kleine komkommertjes en cherry tomaatjes, ja die mag je ook wel :emo: :emo: :emo:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven