- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed

Waarom eigenlijk niet? Los van de paupers en de drukte hebben ze meer dan ik gebruik aan materiaal en is er nergens beperking tot verdere groei of het behalen van mijn doelen![]()

Ik kom ook wel eens in basic fit maar ik word eigenlijk nooit heel erg lastiggevallen. Hoogstens iemand die me aanspreekt en een compliment geeft.Uiteraard, apparatuur is daar prima. Maar misschien irriteerde je je (zoals ik) aan alle 16-jarigen en anderen die denken dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden![]()
Uiteraard, apparatuur is daar prima. Maar misschien irriteerde je je (zoals ik) aan alle 16-jarigen en anderen die denken dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden![]()
Nu is er reeds verbetering, al zitten ze nu op 10% van de gewenste 80+ qua properheid, maar goed we moeten ergens beginnen... En dat begint dan met een waterkoker en iets wat doorgaat voor een schrob stok ofzo.
(met de vraag of ze budget vrij kunnen maken om hun medewerkers van gedegen schoonmaakspullen te voorzien)Die om 12u00 snap ik niet?
Brood, rijst en pasta in 1 maaltijd?
Dus om 11u broodje tartaar, 12u broodje tartaar, 13u kip met rijst en 15u kip met pasta

Oef, 3200 kcal, sterkte. Ik denk trouwens dat natrium wel hoger ligt (bijv. Kant-en-klare kipblokjes).