AndroidHealthClinic

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Serieus volume! :) Ik ben benieuwd hoeveel je zou hebben gepressed en gesquat als je nooit een hernia zou hebben gehad. Ik snap echt niet hoe je na 2x een hernia zo'n zieke comeback kan maken.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter

Dat is makkelijk gezegd, heb sinds jouw post zeker 8x geniest :mad:

:D

Serieus volume! :) Ik ben benieuwd hoeveel je zou hebben gepressed en gesquat als je nooit een hernia zou hebben gehad. Ik snap echt niet hoe je na 2x een hernia zo'n zieke comeback kan maken.

Ja ik ook wel ergens, al was er dan vast iets anders wat kapot zou zijn gegaan :emo:
Onze sport is die van de doorbijters, vasthouders en tegen beter weten in doordrammers. Maar na 2x sport ik nu echt heel veel meer gecontroleerd en geconcentreerd. Voelt iets niet goed, kap ik er meteen mee. En genoeg rust pakken voor herstel na zulke zware oefeningen :)

:roflol:

maxresdefault.jpg

Mooi dat je jezelf ook met een ketting vast maakt aan het apparaat. Veiligheid voor alles!

Precies!

Ik heb me eerlijk gezegd altijd al af gevraagd waarom die dat deed...

Geen idee, BDSM typetje? :dunno:

Vrijdag Brooddag! :heart:

upload_2019-5-10_8-11-46.png

Beetje in lijn met de discussie bij @HillR ... waarom neem je eigenlijk Croma? En niet bv Becel? Die verhoudingen zijn beter. En vet stof om te bakken, moet je eigenlijk maar voor 20%
mee rekenen qua macro's. 80% blijft immers in je pan plakken. En 20% aan je vlees. Tenzij je natuurlijk met gepaneerd vlees werkt.

Beetje in lijn met de discussie bij @HillR ... waarom neem je eigenlijk Croma? En niet bv Becel? Die verhoudingen zijn beter. En vet stof om te bakken, moet je eigenlijk maar voor 20%
mee rekenen qua macro's. 80% blijft immers in je pan plakken. En 20% aan je vlees. Tenzij je natuurlijk met gepaneerd vlees werkt.

Vlees dat niet gebakken wordt in Croma is geen vlees ;) En ik bak nogal ruim in Croma overigens :D T moet wel lekker smaken he Robke, heb jij weleens krieltjes proberen te bakken in de Becel bak en braad? Dat lijkt nergens op, ik ben een purist en het moet zo lekker mogelijk smaken allemaal. Die paar kcal qua vet links of rechts maakt voor mij het verschil niet. Dat zit hem meer in de 750-1000kcal aan frisdrank met suiker die ik normaliter drink :emo:

Vlees dat niet gebakken wordt in Croma is geen vlees ;) En ik bak nogal ruim in Croma overigens :D T moet wel lekker smaken he Robke, heb jij weleens krieltjes proberen te bakken in de Becel bak en braad? Dat lijkt nergens op, ik ben een purist en het moet zo lekker mogelijk smaken allemaal. Die paar kcal qua vet links of rechts maakt voor mij het verschil niet. Dat zit hem meer in de 750-1000kcal aan frisdrank met suiker die ik normaliter drink :emo:
Ik bak mijn vlees en krieltjes in cooking spray en daar is echt niks mis mee. Bij de makro heb je overigens ook aardappeltjes die al gaar zijn en je zodoende alleen nog maar hoeft op te bakken, ideaal. Anders wil het uit de oven ook nog best wel goed smaken.

• Like

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vlees oid in 'echte' boter gemaakt :o

• Like
08x440 Okay dat zou ik nooit meer doen na mijn 2e hernia maar als het goed voelt dan kan het... Toch? :emo:
Beter niet IMO. Ik zou gewoon je time under tension verhogen ipv het gewicht..maar hey, wie ben ik. Als anderen nog kans willen maken op de eventuele DBB contest is het misschien maar beter als je een derde hernia oploopt..:burns:

Gruwelijke volumes draai je weg trouwens en shape en harige poes zijn ook nice:woot:

drool:drool:drool:drool:drool:drool:

Proud lieffie! Wel een beetje rustig aan met al die gewichten.. :eek!: would hate to see you being hurt again :heart:

Ik doe mijn best sexy :heart:

Ik bak mijn vlees en krieltjes in cooking spray en daar is echt niks mis mee. Bij de makro heb je overigens ook aardappeltjes die al gaar zijn en je zodoende alleen nog maar hoeft op te bakken, ideaal. Anders wil het uit de oven ook nog best wel goed smaken.

Fucking barbaar ben je, je weet niet wat lekker is man :D

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vlees oid in 'echte' boter gemaakt :o

Omnomnom draadjesvlees gesudderd in roomboter :heart:

Beter niet IMO. Ik zou gewoon je time under tension verhogen ipv het gewicht..maar hey, wie ben ik. Als anderen nog kans willen maken op de eventuele DBB contest is het misschien maar beter als je een derde hernia oploopt..:burns:

Gruwelijke volumes draai je weg trouwens en shape en harige poes zijn ook nice:woot:

Ja ik doe nu beiden, dus een high weight day en een high volume day met medium weight. Dat lijkt vooralsnog heel goed uit te pakken, maar voorzichtigheid blijft geboden. Komt er eigenlijk nog een contest? :dunno:

zou het wel tof vinden als er een contest komt maar denk je überhaupt dat er deelnemers voor zijn.

Mwah ik hou echt enorm van lekker eten hoor. Alleen moet ik dan doen binnen de kaders die ik krijg van mijn coach. En daarin heb ik geen croma nodig om mijn vlees en krieltjes lekker te maken. Enige vlees wat ik eet is ook magere rundertartaar, als ik dat in croma zou gaan bakken kan ik net zo goed gehakt eten :roflol: alle kip is gewoon kant en klaar van musclemeat.

zou het wel tof vinden als er een contest komt maar denk je überhaupt dat er deelnemers voor zijn.
Zeker wel, als je kijkt naar sommige challenges op FB e.d.
Kwestie van de challenge op fb zetten en hopen dat het aanslaat. Als het er nice uit ziet is t voor je t weet viral.:thumbs:

• Like
Mwah ik hou echt enorm van lekker eten hoor. Alleen moet ik dan doen binnen de kaders die ik krijg van mijn coach. En daarin heb ik geen croma nodig om mijn vlees en krieltjes lekker te maken. Enige vlees wat ik eet is ook magere rundertartaar, als ik dat in croma zou gaan bakken kan ik net zo goed gehakt eten :roflol: alle kip is gewoon kant en klaar van musclemeat.

Dat zeg ik; barbaar. Lekker eten gaat liefde in.. En een beetje croma :D

Jouw doelen zijn natuurlijk ook heel anders dan die van mij, ik heb absoluut geen wedstrijdambities en al zou ik dat wel hebben dan zouden mijn macro's er ook wel anders uit zien :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven