Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus volume!Ik ben benieuwd hoeveel je zou hebben gepressed en gesquat als je nooit een hernia zou hebben gehad. Ik snap echt niet hoe je na 2x een hernia zo'n zieke comeback kan maken.

Beetje in lijn met de discussie bij @HillR ... waarom neem je eigenlijk Croma? En niet bv Becel? Die verhoudingen zijn beter. En vet stof om te bakken, moet je eigenlijk maar voor 20%
mee rekenen qua macro's. 80% blijft immers in je pan plakken. En 20% aan je vlees. Tenzij je natuurlijk met gepaneerd vlees werkt.
En ik bak nogal ruim in Croma overigens
T moet wel lekker smaken he Robke, heb jij weleens krieltjes proberen te bakken in de Becel bak en braad? Dat lijkt nergens op, ik ben een purist en het moet zo lekker mogelijk smaken allemaal. Die paar kcal qua vet links of rechts maakt voor mij het verschil niet. Dat zit hem meer in de 750-1000kcal aan frisdrank met suiker die ik normaliter drink 
Been Train High Weight
En de shape van heute morgen, inclusief extra bonus kat en happy socks
![]()
![]()

would hate to see you being hurt again 
Ik bak mijn vlees en krieltjes in cooking spray en daar is echt niks mis mee. Bij de makro heb je overigens ook aardappeltjes die al gaar zijn en je zodoende alleen nog maar hoeft op te bakken, ideaal. Anders wil het uit de oven ook nog best wel goed smaken.Vlees dat niet gebakken wordt in Croma is geen vleesEn ik bak nogal ruim in Croma overigens
T moet wel lekker smaken he Robke, heb jij weleens krieltjes proberen te bakken in de Becel bak en braad? Dat lijkt nergens op, ik ben een purist en het moet zo lekker mogelijk smaken allemaal. Die paar kcal qua vet links of rechts maakt voor mij het verschil niet. Dat zit hem meer in de 750-1000kcal aan frisdrank met suiker die ik normaliter drink
![]()
Vlees dat niet gebakken wordt in Croma is geen vleesEn ik bak nogal ruim in Croma overigens
![]()

Beter niet IMO. Ik zou gewoon je time under tension verhogen ipv het gewicht..maar hey, wie ben ik. Als anderen nog kans willen maken op de eventuele DBB contest is het misschien maar beter als je een derde hernia oploopt..08x440 Okay dat zou ik nooit meer doen na mijn 2e hernia maar als het goed voelt dan kan het... Toch?![]()

Proud lieffie! Wel een beetje rustig aan met al die gewichten..would hate to see you being hurt again
![]()

Ik bak mijn vlees en krieltjes in cooking spray en daar is echt niks mis mee. Bij de makro heb je overigens ook aardappeltjes die al gaar zijn en je zodoende alleen nog maar hoeft op te bakken, ideaal. Anders wil het uit de oven ook nog best wel goed smaken.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vlees oid in 'echte' boter gemaakt![]()

Beter niet IMO. Ik zou gewoon je time under tension verhogen ipv het gewicht..maar hey, wie ben ik. Als anderen nog kans willen maken op de eventuele DBB contest is het misschien maar beter als je een derde hernia oploopt..
Gruwelijke volumes draai je weg trouwens en shape en harige poes zijn ook nice![]()

alle kip is gewoon kant en klaar van musclemeat.Zeker wel, als je kijkt naar sommige challenges op FB e.d.zou het wel tof vinden als er een contest komt maar denk je überhaupt dat er deelnemers voor zijn.
Mwah ik hou echt enorm van lekker eten hoor. Alleen moet ik dan doen binnen de kaders die ik krijg van mijn coach. En daarin heb ik geen croma nodig om mijn vlees en krieltjes lekker te maken. Enige vlees wat ik eet is ook magere rundertartaar, als ik dat in croma zou gaan bakken kan ik net zo goed gehakt etenalle kip is gewoon kant en klaar van musclemeat.