XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fucking struggles wel, zal ik dit nu eten of wacht ik nog even.. Oeee appels, bananen en ander fruit.. Een appel past nog wel.. Hey kijk, kleine komkommertjes en cherry tomaatjes, ja die mag je ook wel :emo: :emo: :emo:

Welcome to the real life :heart: Je bent wel supersexy! :eyebrow: Is toch ook wat waard? :P

Wil je dat ik nog taart maak voor het weekend om mee te nemen (salted caramel cheesecake)? Ik maak het alleen als jij graag wilt, ik hoef zelf niet :no:

Wat voor mij werkt trouwens is dat ik vaste tijden afspreek met mezelf (gaat een heel gesprek aan vooraf :loony:) wanneer ik wat mag eten, anders heb ik voor 11 uur alles al op gegeten voor vandaag :roflol:

Ik moet nu tot 11 wachten voor mijn salade :sad:

Fucking struggles wel, zal ik dit nu eten of wacht ik nog even.. Oeee appels, bananen en ander fruit.. Een appel past nog wel.. Hey kijk, kleine komkommertjes en cherry tomaatjes, ja die mag je ook wel :emo: :emo: :emo:
hahaha, genieten van al die groenten. ik tel liever de keren dat mijn maag knort. tijd uitzitten tot de volgende maaltijd.

Welcome to the real life :heart: Je bent wel supersexy! :eyebrow: Is toch ook wat waard? :P

Wil je dat ik nog taart maak voor het weekend om mee te nemen (salted caramel cheesecake)? Ik maak het alleen als jij graag wilt, ik hoef zelf niet :no:

Wat voor mij werkt trouwens is dat ik vaste tijden afspreek met mezelf (gaat een heel gesprek aan vooraf :loony:) wanneer ik wat mag eten, anders heb ik voor 11 uur alles al op gegeten voor vandaag :roflol:

taart?

• Topic Starter Topic Starter

:roflol: Ik trek nu een Monster open en doe net alsof dit een maaltijd is :loony:

Nee geen taart :heart:

mijn vriendin zou ook een huge taart maken voor Moederdag. ik gok dat ik mijzelf opsluit in de kruipruimte.

Gewoon verbieden te maken :dunno:

mijn vriendin zou ook een huge taart maken voor Moederdag. ik gok dat ik mijzelf opsluit in de kruipruimte.

Jullie hebben mazzel mannen, enige wat mijn vriendin maakt is ruzie en hoofdpijn:evilred:

Ze zet mij daarin tegen niet aan tot vreten en laat mij lekker zielig mijn geprepte rijst met kip eten. :engel:

Gewoon op bepaalde tijden eten?

Pepsi max cherry is trouwens supernice:heart:

Hahaha, ik beschouw mijn pepsi max (3 stuks per dag) ook als maaltijden :roflol:

Dit is toch wel triest hahaha.

We hebben nog 3 slaapkamers over, alles heeft een prijs ;)

Net twee honingdropjes op :emo: 30kcal

Stappenteller staat op 3.619 tot nu toe.. zal vandaag wel rond de 5-6.000 uitkomen met de training erbij.. Doe wel wat extra reps :p

Alleen als je enhanced bent ;)
geluk bij een ongeluk dan dat de drop pot vanmorgen leeg gegaan is.

• Like
Waarderingen: Vonk
Als je niet enhanced bent, moet je 10x rond je bureau lopen. Je bureaustoel boven je hoofd houdend.

Been Train High Weight

Plate Loaded Leg Press

20x80
10x160
10x240
08x280
08x320
08x360
08x400
08x440 Okay dat zou ik nooit meer doen na mijn 2e hernia maar als het goed voelt dan kan het... Toch? :emo:
12x280
12x280
12x280

Seated Leg Curl
15x40
15x50
15x60
15x70

Leg Extension
12x80
12x80
12x80
12x60
12x50

Abductor
15x40
12x50
12x60

Calf Machine
15x60
15x80
15x100 Yeah mijn rechterkuit doet eindelijk weer fatsoenlijk mee, lang leve Vitamine B12 :cool:

Adductor
15x40
15x60
15x60

Lying Leg Curl
15x50
12x60
12x70
12x70
12x50
12x40 :x deaud

En de shape van heute morgen, inclusief extra bonus kat en happy socks :kiss:

upload_2019-5-9_19-3-12.png

:wave:

Gewoon niet niezen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven