MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Maja met tren op een degelijke dosis is bloaten wel erg moeilijk ime, zal vast niet voor iedereen opgaan maar denk voor de meeste wel.

Verder dacht ik dat je nooit meer tren ging aanraken dus was verschoten dat je het toch deed:P what made you do it?

Resultaat is in ieder geval Obvious:thumbs:

5 weekjes kon dit oude lijf nog wel aan zo vlak voor de vakantie :D

Jouw activiteitsniveau ligt denk ik ook een stuk hoger dan de mijne :p

Maar met een beetje cardio of goede train erbij kun je natuurlijk rustig 750-1000kcal bovenop die 3800 tellen inderdaad. Mijn basis is op dit moment in elk geval rond de 3800, maar dat fluctueert natuurlijk enorm afhankelijk van je activiteiten op een dag.

Op de 1 of andere manier bloat ik niet zo heel snel meer, eigenlijk wel ideaal en ook een stuk gezonder.
Mijn activiteitsniveau valt vies tegen hoor. De laatste tijd ben ik nalatig geweest met cardio. Daarnaast train jij op meer volume dan ik. Bovendien heb ik een kantoorbaan en zit dus heel de dag op m'n luie reet.
Trouwens, waar ik wel benieuwd naar ben en als ik zo onbeleefd mag zijn het te vragen: hoe ziet jouw gemiddelde blast en cruise eruit? :rolleyes:

• #1.244
Mijn activiteitsniveau valt vies tegen hoor. De laatste tijd ben ik nalatig geweest met cardio. Daarnaast train jij op meer volume dan ik. Bovendien heb ik een kantoorbaan en zit dus heel de dag op m'n luie reet.
Trouwens, waar ik wel benieuwd naar ben en als ik zo onbeleefd mag zijn het te vragen: hoe ziet jouw gemiddelde blast en cruise eruit? :rolleyes:

Ja ik loop gemiddeld genomen over het afgelopen jaar 4.500 stappen per dag, dus het valt best nog mee voor iemand die ook een kantoorbaan heeft :)

Qua volume trainen wij “slechts” 3-4x per week, gemiddeld om de dag. Volgens mij train jij frequenter en ga ondanks minder volume altijd wel voor het maximale in de gym?

Laatste blast was 5 weken;
Test: 500mg
Mast: 400mg
Tren: 400mg
GH: 5iu

Nu sinds begin juni een semi cruise ivm behoud shape tot september;
Test: 125mg
Mast: 125mg
GH: 4iu

Volgende blast zal weer om een beetje te bouwen zijn;
Test: 500mg
Deca: 600mg
GH: 5iu

Afhankelijk van elke 2-3 weken resultaat dat ik mogelijk verhoog, maar dat hangt ook nauw samen met uitslag bloedwaarden uiteraard.

Waarschijnlijk van half November tot eind januari, daarna weer 3 maanden cruise.

Was het dan ace? Wat waren de eerste weken van je blast? :D

Meet je soms je bloedglucose spiegel?

• #1.246
Was het dan ace? Wat waren de eerste weken van je blast? :D

Meet je soms je bloedglucose spiegel?

Nee gewoon enanthaat. Eerste weken idem maar zonder de tren.

Nee bloed gewoon laten prikken, ik word denk ik helemaal leip van zelf suiker prikken :roflol: Die waarde schommelt namelijk enorm gedurende de dag :p

• #1.248
Verstoppen?! Voor wie :D

Nee gewoon enanthaat. Eerste weken idem maar zonder de tren.

Nee bloed gewoon laten prikken, ik word denk ik helemaal leip van zelf suiker prikken :roflol: Die waarde schommelt namelijk enorm gedurende de dag :p
Klopt maar als die in de ochtend hoog is (mss door gh) lijkt het wel slim om er iets aan te doen:o maar goed, bloedresultaten zullen wss nog niets negatiefs getoond hebben.

Hoe is jouw bloedwerk doorgaans? Waarden die steeds verhoogd/ verlaagd zijn? Los van de hormonen dan ofc

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.251
Goh, hematocriet/rbc/hemo/cholesterol (totaal/LDL/HDL/ triglyceriden)/ lever/ nieren :D

• #1.253
:roflol:

Laatste bloedtest;

Hematocriet 50%
Hemoglobine 17,6 g/dl
Trombocyten 224
GGT 54 u/l
GOT 34 u/l
GPT 69 u/l
HDL 1,4 mmol/l
LDL 2,6 mmol/l
Triglyceriden 9,5 mmol/l

Zegt je overigens vrij weinig zonder alle voorgaande bloedtesten en zonder te weten of dit een cruise. blast of andere bijzonderheid betrof :p Het was in elk geval tijdens een blast van rond 1gr AAS.

Mooi cholesterol dan voor tijdens een blast!

Dieet en supplementen doen een hoop, eveneens het mijden van orals en grotendeels ook tren.
Idd mooie waarden! Zelf met een erg lange cruise en de nodige supps kom ik daar helaas niet aan.
EDIT: triglyceriden wel vrij hoog of heb ik dat misberekend?

Nou ben ik wel benieuwd welke supps je gebruikt? Zag ik onlangs geen shoarma passeren hier? :D

• #1.257
Idd mooie waarden! Zelf met een erg lange cruise en de nodige supps kom ik daar helaas niet aan.
EDIT: triglyceriden wel vrij hoog of heb ik dat misberekend?

Nou ben ik wel benieuwd welke supps je gebruikt? Zag ik onlangs geen shoarma passeren hier? :D

Ja klopt Triglyceriden veel te hoog idd :emo:

Vitamine K-2 en Q10 bijvoorbeeld, al is er nooit wetenschappelijk bewezen dat deze ook daadwerkelijk bijdragen aan verbeterde waarden op dit vlak, lijkt het toch zeker wel bij te dragen.

:D een shoarma op zijn tijd moet kunnen toch.

Overigens is dit denk ik ook waarom de ene persoon na 5 jaar blast/cruise dood neervalt en de ander een Olympia Atleet is en al 20 jaar blast/cruise met 4x de dosering. Het vermogen van het lichaam om met bepaalde zaken om te gaan verschilt enorm.

Ja klopt Triglyceriden veel te hoog idd :emo:

Vitamine K-2 en Q10 bijvoorbeeld, al is er nooit wetenschappelijk bewezen dat deze ook daadwerkelijk bijdragen aan verbeterde waarden op dit vlak, lijkt het toch zeker wel bij te dragen.

:D een shoarma op zijn tijd moet kunnen toch.

Overigens is dit denk ik ook waarom de ene persoon na 5 jaar blast/cruise dood neervalt en de ander een Olympia Atleet is en al 20 jaar blast/cruise met 4x de dosering. Het vermogen van het lichaam om met bepaalde zaken om te gaan verschilt enorm.
Daar ben ik het met je eens. Zelf bij erg moderate doseringen zien mijn bloedwaarden er minder goed uit (al scheelt het niet veel).

Vitamine k2 en coq10 zijn ook vaste staples in m'n suppstack, hoop dat ze iets voor mij betekenen:o

Hoeveel mg elks?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.259
Daar ben ik het met je eens. Zelf bij erg moderate doseringen zien mijn bloedwaarden er minder goed uit (al scheelt het niet veel).

Vitamine k2 en coq10 zijn ook vaste staples in m'n suppstack, hoop dat ze iets voor mij betekenen:o

Hoeveel mg elks?

Ik hou me aan de voorschriften welke op de labels staan en koop deze supps altijd in de US (Pipingrock)

Er zijn nu ook een aantal Nederlandse sites die supps verkopen die voorzien van complete cycle supports (lever, nieren, cholesterol, hart, stofwisseling, vertering etc). Denk aan supplement Needs, Strom nutrition. Prijzig maar ik heb er vrij veel baat bij gehad tijdens m’n wedstrijdprep.

Het is wat @Punjab ook al aangaf, het genetisch aspect spreekt bij bloedwaarden ook een hele grote rol. De een blast/cruised al jaren met driedubbele doseringen tov de gemiddelde doseringen die je voorbij ziet komen en herstelt vrij snel of heeft helemaal geen extreem verhoogde waarde. De ander heeft al na een “degelijke” kuur belachelijk verhoogde waarde.

Zo heb ik tientallen voorbeelden uit het dagelijks leven, kettingrokers, zware alcoholisten die nergens last van hebben en prima bloedwaarden hebben... en de een heeft al leverfalen na een aantal maanden alcohol misbruik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven